België
Choc-o-lait zag het levenslicht begin 2004 en is een nieuw concept chocolademelk. Zoals de meeste goede ideeën is het concept de eenvoud zelve: een houten stokje met aan het uiteinde een blok echte, Belgische Callebaut chocolade. Eén minuutje roeren in een kop hete melk en je hebt een heerlijk authentieke chocolademelk. De keuze voor een perfect vierkant blokje chocolade is er gekomen omdat de oprichters wilden refereren naar een authentieke blok pure chocolade. Van bij de start hebben de ontwikkelaars er direct voor gekozen om vier verschillende smaken (puur, melk, hazelnoot en Cointreau) tegelijk uit te brengen. Dit werd gedaan omdat ze zich op die manier nog beter konden onderscheiden van andere chocolademelk merken. Ondertussen worden al veertien smaaksensaties van Choc-o-lait gecommercialiseerd en wordt het merk verkocht in meer dan 40 landen. De doelgroep van Choc-o-lait is nog steeds de speciaalzaak, bakker, chocolaterie, ... en dit zal altijd zo blijven.
Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers