• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • arbeidsovereenkomsten

Resultaten voor

Arbeidsovereenkomsten - Import export

  1. NATIONALE PATROONSDIENST

    België

    De Nationale Patroonsdienst is sinds 1946 een erkend sociaal secretariaat voor werkgevers, gecontroleerd door de Minister van Sociale Zaken en de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid en staat te uwer beschikking voor de vervulling van al uw sociale en fiscale verplichtingen als werkgever. De Nationale Patroonsdienst spitst zich toe op de problematiek van de KMO’s en de “kleine zelfstandigen”. Wij, de Nationale Patroonsdienst, kennen de materie tot in de puntjes en helpen iedereen die aangesloten is bij ons om op een correcte manier personeel tewerk te stellen. Wij realiseren: het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het opstellen van arbeidsreglementen, loonberekening en afleveren van alle loondocumenten, RSZ-bijdragen en voorheffing berekenen op lonen en vergoedingen, berekening en doorstorting van de bedrijfsvoorheffing van vennoten en/of zaakvoerders, berekenen van RSZ-bijdrageverminderingen en veel meer.

  2. EDIT'PAIE

    Frankrijk

    Het bedrijf EDIT'PAIE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Human resources - externe management. Het is tevens aanwezig in de sectoren arbeidsovereenkomsten. Het is gevestigd in St Bonnet Le Troncy, Frankrijk.

  3. FIDUCIAIRE BENOY KARTHEISER

    Luxemburg

    Het bedrijf FIDUCIAIRE BENOY KARTHEISER, is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren Belastingconsulenten, Belastingconsulenten, accountants, advies inzake vennootschapsrecht, en arbeidsovereenkomsten. Het is gevestigd in Luxembourg, Luxemburg.

  4. KANZLEI SCHWARZ - RECHTSANWÄLTE

    Duitsland

    Het bedrijf KANZLEI SCHWARZ - RECHTSANWÄLTE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Rechtszaken - adviesbureaus. Het is tevens aanwezig in de sectoren arbeidsovereenkomsten. Het is gevestigd in Berlin, Duitsland.

  5. ANSATTE. APS

    Denemarken

    Het bedrijf ANSATTE. APS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Rechtszaken - adviesbureaus. Het is tevens aanwezig in de sectoren personeelsadministratie, Juridisch advies, en arbeidsovereenkomsten. Het is gevestigd in Slagelse, Denemarken.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. RA'DAR SOLUTIONS SRL

    Roemenië

    Het bedrijf RA'DAR SOLUTIONS SRL, is een Dienstverlener, en actief in de sector Strategie voor onderzoek en ontwikkeling. Het is tevens aanwezig in de sectoren advies openbare werken, en arbeidsovereenkomsten. Het is gevestigd in Bucharest, Roemenië.

  2. ARBEIDSRECHTADVOCAAT.ORG

    Nederland

    In de arbeidsovereenkomst neemt men soms een clausule op over het geheimhouden van alle informatie die vertrouwelijk is . Het kan dan ook goed zijn om in een vaststellingsovereenkomst deze afspraken nader te omschrijven en verder vast te leggen. Bij een vaststellingsovereenkomst kan de advocaat kan controleren of de einddatum (in de overeenkomst genoemd) goed is opgenomen. waarbij tevens rekening gehouden dient te worden met de zogeheten 'fictieve opzegtermijn' die het UWV gebruikt. Er is een minimum en dat wordt de wettelijke opzegtermijn genoemd.

  3. INTERFISC GROUP

    Nederland

    Interfisc verzorgt al sinds 1972 full-service salarisadministraties voor werkgevers met personeel in Nederland, België, Duitsland, Engeland of Frankrijk. U verliest geen tijd door te moeten schakelen tussen verschillende partijen c.q. landen maar heeft één aanspreekpunt waar u met al uw vragen en mutaties voor alle landen terecht kunt. Wij informeren u over de lokale wetgeving en nemen u de ermee samenhangende werkgeversverplichtingen uit handen, zodat u er zelf geen omkijken naar heeft. Interfisc spreekt uw taal! Naast de salarisspecificatie verzorgen wij de arbeidsovereenkomst, aanvullende verzekeringen, ziekteverzuimbegeleiding, auto en telefonie. Ook bij grensoverschrijdend werken of detachering (split payroll, A1 of 30%-vergoedingsregeling) zorgen wij ervoor dat uw administratie correct verloopt. Tot slot helpen wij u met het opzetten van een filiaal in het buitenland en het verzorgen van de daarmee samenhangende boekhouding en/of belastingaangiftes.

  4. WAGE WATCHER

    België

    Wage Watcher is een applicatie om de loonadministratie binnen de horeca te vereenvoudigen. Denk maar aan dimona aangeven, personeelsplanning en tijdsregistratie van personeel, de aanmaak en het beheer van arbeidsovereenkomsten, de aanwezigheidsregistratie voor RSZ. Onze applicatie is bovendien web-based. Dat betekent dat je geen software op je computers hoeft te installeren, want je kan direct via een webbrowser gebruikmaken van het programma. Een internetconnectie, dat is zowat het enige dat je nodig hebt. Vandaag besteed je als zaakvoerder dagelijks minstens een uur aan je personeelsadministratie. Het is namelijk een uiterst omslachtige procedure om alles wettelijk in orde te krijgen. Zo zijn er verschillende systemen die veelal niet op elkaar zijn afgestemd, wat zorgt voor grote inefficiëntie. Daarbovenop verandert de wetgeving continue. Denk maar aan het statuut van flexijobbers, studenten en gelegenheidswerknemers. Vele regeltjes en nog meer papierwerk. Je ziet haast door de bomen het bos niet meer. Wage Watcher digitaliseert en automatiseert je personeelsadministratie in één applicatie. Daardoor bewaar je een handig overzicht en krijg je inzichten in de werking van je zaak. En bovenal: je wint kostbare tijd.

  5. ADEQUAAT PERSONEELSADVIES VOOR HET MKB

    Nederland

    ADEQUAAT is uw pragmatische en deskundige partner bij al uw personeel gerelateerde vraagstukken en levert haar diensten al gelang de wensen van haar opdrachtgever op projectmatige en/of structurele basis. En vooral op het moment dat ú daar behoefte aan heeft. U als ondernemer heeft zich reeds gerealiseerd dat een effectief personeelsbeleid veelal maatwerk betreft en kostbare tijd en aandacht vraagt. Tijd en aandacht die u misschien liever aan andere zaken zou besteden. U komt tijd tekort om de casuïstiek die u aan de hand heeft de juiste tijd en aanpak te geven en de administratieve beslommeringen goed te regelen. Bij tijdrovende zaken denkt u aan alle vragen die uw medewerkers aan u stellen over verlof, zakelijke vergoedingen, en misschien ook wel over persoonlijke ontwikkelingswensen. Maar mogelijk denkt u in algemenere zin aan lastige verzuimdossiers; aan de correspondentie die u heeft gekregen van het UWV en aan wat er door deze uitvoerder van u wordt verwacht? Of aan werving en selectie, formatiebeleid- en beheer, ondersteuning bij reorganisatie en ontslag, toepassing van arbeidsvoorwaarden, collectieve arbeidsovereenkomst (cao), wet- en regelgeving, functioneringsvraagstukken, etcetera. Maar het aannemen van een eigen personeelsfunctionaris of zelfs het inrichten van een afdeling personeelszaken gaat u als kleine of middelgrote ondernemer een stap te ver of is om kostentechnische redenen (nog) niet aan de orde. Dit is waar ADEQUAAT personeelsadvies u uitkomst biedt.

  1. VAN WINSSEN PERSONEEL EN SALARIS

    Nederland

    Van Winssen Personeel en Salaris is specialist in salarisadministratie uitbesteden en het automatiseren van hr-taken. Met onze personeelsadministratie software Personeel en Salaris Online kunt u eenvoudig alle zaken in uw online personeelsadministratie bijhouden. De ervaren salarisadministrateurs van Van Winssen Personeel en Salaris helpen u met alle zaken rondom uw personeels- en salarisadministratie. Waarom kiezen ruim 800 werkgevers voor Van Winssen Personeel en Salaris? * Persoonlijke dienstverlening door salarisspecialisten met veel ervaring* Omdat ze genoeg hebben van alle fouten in de salarisadministratie * Onze handige app voor verlofaanvragen, akkoord via e-mail met 1 druk op de knop * Digitale loonstroken met 1 druk op de knop veilig verstuurd naar uw werknemers * Het persoonlijke contact met 2 vaste contactpersonen * Vele koppelmogelijkheden op het gebied van tijdregistratie en planning, financiële administratie en andere software HR Extra maakt dagelijkse HR taken een stuk makkelijker; verlof aanvragen via de app en met 1 klik accorderen vanuit e-mail. Met 1 druk op de knop een arbeidsovereenkomst met alle gegevens opstellen en vervolgens digitaal laten ondertekenen. Medewerkers sturen eenvoudig zelf wijzigingen en declaraties in via de app. En heel veel meer. HR Extra biedt volop mogelijkheden om uw HR taken te automatiseren.