DYNACALL is een contactcenter dat betrokkenheid en het leveren van kwaliteit centraal heeft staan. Door het inlevingsvermogen, de creativiteit en de professionaliteit van onze medewerkers zijn wij in staat voor onze opdrachtgevers klanten te behouden, nieuwe klanten te werven, omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantcontacten te intensiveren. Dit realiseren we door het bieden van kwalitatieve gesprekken in een weksfeer waarin medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn.DYNACALL gelooft dat een contactcenter moet investeren in goed opgeleide medewerkers en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van tegenwoordig en van de toekomst zullen niet alleen leads genereren maar gehele communicatieprocessen van bedrijven overnemen waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.

Aanvullende informatie

Belangrijke cijfers
  • 201 - 500
    Bezetting
Organisatie
  • Hoofdactiviteit Hoofdactiviteit Dienstverlener
Markten en uitwisselingszones
Verzorgingsgebieden

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Commerciële informatie
Incotermen

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Betalingswijzen

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Banken

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Soort activiteit

Trefwoorden die met dit bedrijf samenhangen
  • Call centers
  • inbound
  • outbound
  • Nederlands
  • Frans
Een pagina voor uw onderneming Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook
Word ook lid van EUROPAGES en word gezien!
Mijn onderneming toevoegen

EUROPAGES raadt u ook het volgende aan

101 v