DYNACALL CONTACT CENTERS

Turkije

Office Building Outline icon Dienstverlener

DYNACALL is een contactcenter dat betrokkenheid en het leveren van kwaliteit centraal heeft staan. Door het inlevingsvermogen, de creativiteit en de professionaliteit van onze medewerkers zijn wij in staat voor onze opdrachtgevers klanten te behouden, nieuwe klanten te werven, omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantcontacten te intensiveren. Dit realiseren we door het bieden van kwalitatieve gesprekken in een weksfeer waarin medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn.DYNACALL gelooft dat een contactcenter moet investeren in goed opgeleide medewerkers en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van tegenwoordig en van de toekomst zullen niet alleen leads genereren maar gehele communicatieprocessen van bedrijven overnemen waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.

Bedrijfsinfo

Belangrijke cijfers

  • Bezetting
    201 – 500

Organisatie

  • Hoofdactiviteit
    Dienstverlener

Trefwoorden die met dit bedrijf samenhangen

  • Call centers
  • inbound
  • outbound
  • Nederlands
  • Frans
Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van Europages en word gezien!