Nederland
Dienstverlener
Fysiotherapie Praktijk Leuvehaven Klachten die u belemmeren tijdens het sporten of in het dagelijks leven zijn vervelend. Bij onze fysiotherapiepraktijk in Rotterdam helpen we om alle soorten klachten te verbeteren. Wij geven gedegen advies om problemen te voorkomen in de toekomst. Goed en pijnvrij bewegen is voor u een wens en voor ons een doel! Fysiotherapie Leuvehaven bestaat al sinds 1981. In hartje Rotterdam beschikt ons jonge team aan fysiotherapeuten over brede kennis en diverse specialisaties, waardoor wij therapie op maat kunnen leveren. Samen met u komen we tot de beste behandeling op weg naar verbetering en herstel. Klachten die wij behandelen Veel voorkomende klachten die wij behandelen hebben te maken met: houding beweging spierkracht coördinatie conditie Wanneer dit invloed heeft op uw dagelijkse activiteiten, raden we aan om u te laten behandelen. Fysiotherapie Leuvehaven is dé expert in houding en beweging. We helpen om klachten te verminderen of te verhelpen. Onze fysiotherapeuten geven ook tips om bepaalde klachten in de toekomst te voorkomen. Uw klachten kunnen we op de volgende manieren behandelen: Fysiotherapie Manuele Therapie Sportfysiotherapie Bedrijfsfysiotherapie (met o.a. werkplekonderzoek en preventie-adviezen) Medische Fitness Dry needling Medical Taping
Dienstverlener
Vissersdijk 223
3011 GW Rotterdam - Nederland
Italië
De Matterhorn attractie bestaat uit een cirkelvormige ontwikkelingsbaan met depressies en twee "kattenruggen". De rail wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur die verbonden is met de vierkante structuur van het centrale lichaam die de centrale rotor ondersteunt en waarin alle elektrische en pneumatische apparatuur is ondergebracht. De hele structuur is thermisch verzinkt, met uitzondering van de centrale rotor en de radiale armen. De treeplanken bij het naderen van de wagens bestaan uit antislip aluminium profielplaten. Langs de buitenomtrek van de treeplanken zijn afsluitingen geplaatst (roestvrij staal). De elektronische verlichting bestaat uit cabochons. Zestien wagens rijden langs de rail en zijn met radiale armen (sweeps) verbonden met een centrale rotor. De wagens schommelen door de middelpuntvliedende kracht tijdens het draaien en worden gestabiliseerd door een pneumatisch bediende rem tijdens het laden en lossen. De attractie beweegt door middel van één zelfremmende wisselstroommotor die wordt aangestuurd door een frequentieregelaar.
Een offerte aanvragenItalië
Een enkeldekker paardendraaimolen naar de mode van de 18e eeuw. De draaimolen bestaat uit een thermisch verzinkte draaiende structuur die wordt ondersteund door een centrale kolom en bedekt is met met de hand versierde glasvezelpanelen waarop verlichting is bevestigd. De vloerstructuur hangt aan de grond met trekstangen die aan het dak hangen en het vloeroppervlak bestaat uit massief hardhouten panelen met een blanke coating. De aandrijfeenheid bestaat uit een zelfremmende AC-tandwielmotor die aan de centrale kolom is bevestigd en elektronisch wordt geregeld. Alle springpaarden en de schommelkar worden voortbewogen door krukassen met kogellagers aan het plafond.
Een offerte aanvragenItalië
Een enkeldekker paardendraaimolen naar de mode van de 18e eeuw. De draaimolen bestaat uit een thermisch verzinkte draaiende structuur die wordt ondersteund door een centrale kolom en bedekt is met met de hand versierde glasvezelpanelen waarop verlichting is bevestigd. De vloerstructuur hangt aan de grond door middel van trekstangen die aan het dak hangen en het vloeroppervlak bestaat uit massief hardhouten panelen met een blanke coating. De aandrijfeenheid bestaat uit een zelfremmende AC-tandwielmotor die aan de centrale kolom is bevestigd en elektronisch wordt geregeld. Alle springpaarden en de schommelkar worden voortbewogen door krukassen met kogellagers aan het plafond.
Een offerte aanvragenItalië
De Matterhorn attractie bestaat uit een cirkelvormige ontwikkelingsbaan met depressies en twee "kattenruggen". De rail wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door radiale longeron en trekstangen. De hele metalen structuur is thermisch verzinkt. Twintig wagens rijden over de rail en zijn met radiale armen (sweeps) verbonden met een centrale rotor. De wagens schommelen door de middelpuntvliedende kracht tijdens het draaien van de attractie. De treeplanken van de wagens bestaan uit een aluminium profielplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is gemonteerd in de centrale carrosserie, waarop de centrale rotor is bevestigd Elektronisch gestuurde verlichting bestaat uit cabochons. Het afdekzeil is gemaakt van brandwerend materiaal (klasse 2) en de bekleding van de wagens bestaat uit glasvezel. De attractie beweegt door middel van één zelfremmende wisselstroommotor die is bevestigd aan de centrale rotor en wordt aangestuurd door een frequentieregelaar.
Een offerte aanvragenMaak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers