KLANTEXPERIENCE

Nederland

Office Building Outline icon Dienstverlener

KLANTEXPERIENCE

Bent u ondernemer en heeft u klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan? Wilt u weten hoe beter contact met de klant en de gast kan bijdragen aan het behalen van meer resultaat? Wilt u een hogere klanttevredenheid of gasttevredenheid voor uw bedrijf? Wilt u dat uw klanten of gasten ambassadeurs worden voor uw bedrijf? Iedere dag weer heeft u en hebben uw medewerkers op verschillende manieren contact met klanten of gasten. U en uw medewerkers kunnen dagelijks het verschil maken. U en uw medewerkers kunnen er daadwerkelijk voor zorgen dat iedere klant of gast ambassadeur wordt voor uw bedrijf. Hier draait het om: - Tevreden klanten en gasten komen terug. - Het overtreffen van de verwachtingen van de klant en van de gast is het succes voor de toekomst voor u, uw medewerkers en uw bedrijf. - Wie goed doet, wie goed ontmoet. Klanten en gasten worden ambassadeurs voor het leven. Samen met u zorgen we ervoor dat u gehele onderneming klantvriendelijkheid en gastvrijheid uitstraalt. Samen bepalen we uw visie, missie en kernwaarden. Op basis daarvan bepalen we welk gedrag er hoort bij een klantvriendelijke en gastvrije organisatie. Hoe gaan we als medewerkers met elkaar om? en Hoe gaan we met onze klanten om? Als je het verschil op het gebied van klantvriendelijkheid en gastvrijheid maakt, maken klanten voor uw onderneming het verschil. Vanuit een duidelijke structuur en met de juiste strategie maken wij het verschil.

Bedrijfsinfo

Belangrijke cijfers

  • Bezetting
    1 – 10

Organisatie

  • Hoofdactiviteit
    Dienstverlener

Trefwoorden die met dit bedrijf samenhangen

  • Professioneel coaching- en begeleidingsorganisme
  • training klantgerichtheid
  • training gastvrijheid
  • training klantbeleving
  • training acquisitie
Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van Europages en word gezien!