• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • congressen- seminars en recepties - organisatie en service

Resultaten voor

Congressen- seminars en recepties - organisatie en service - Import export

  1. EVENTS2EVENT

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Welkom bij EVENTS2EVENT, uw vertrouwde partner voor het ontwerp en de productie van stands en werkruimten op maat in Frankrijk en Europa. Bij EVENTS2EVENT begrijpen we dat elk evenement uniek is en speciale aandacht verdient om uw doelgroep te boeien. Daarom stellen we onze expertise en toewijding in dienst van het succes van uw project. Van 3D-ontwerp tot productie en uiteindelijke lay-out. We zullen u bij elke stap begeleiden. We zijn er trots op dat we kant-en-klare oplossingen bieden die perfect voldoen aan uw behoeften en verwachtingen. Ons ervaren team van creatieve professionals werkt nauw met u samen om uw doelstellingen, visie en merkidentiteit te begrijpen. We geloven sterk in de kracht van partnerschap en co-creatie om uitzonderlijke resultaten te behalen.

  2. TABLE FESTIVE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf TABLE FESTIVE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is tevens aanwezig in de sectoren evenementenbureau, organisatie evenementen, organisatie bedrijfsevenementen, en feestversieringen. Het is gevestigd in Boulogne-Billancourt, Frankrijk.

  3. CARPE EVENT PRODUCTIONS GMBH & CO. KG

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf CARPE EVENT PRODUCTIONS GMBH & CO. KG, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is gevestigd in Köln, Duitsland.

  4. MODERN EVENTS

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf MODERN EVENTS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is tevens aanwezig in de sectoren evenementenbureau, organisatie bedrijfsevenementen, evenementenbeheer, en planning evenementen. Het is gevestigd in Corbeil-Essonnes, Frankrijk.

  5. TROMMELKUNST ROBERTO UND KATJA DOKU GBR

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf TROMMELKUNST ROBERTO UND KATJA DOKU GBR, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is gevestigd in Neu Wulmstorf, Duitsland.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. MARTINE FOR ÉVENTS

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf MARTINE FOR ÉVENTS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is tevens aanwezig in de sectoren Communicatie, organisatie bedrijfsevenementen, evenementenbureau, project management, en Communicatie. Het is gevestigd in Paris, Frankrijk.

  2. VALENTIN INTERNATIONALER MESSESERVICE GMBH & CO. KG

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf VALENTIN INTERNATIONALER MESSESERVICE GMBH & CO. KG, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is gevestigd in Mettmann, Duitsland.

  3. INKASSOBÜRO MARCO ORMANNS

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf INKASSOBÜRO MARCO ORMANNS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is gevestigd in Mönchengladbach, Duitsland.

  4. HOTELAGENTUR ANNELIESE DETTLING TAGUNGEN . VERANSTALTUNGEN GBR

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf HOTELAGENTUR ANNELIESE DETTLING TAGUNGEN . VERANSTALTUNGEN GBR, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is gevestigd in Mannheim, Duitsland.

  5. AVA GROUP GMBH

    Duitsland

    Als AVA Group GMBH zal onze dichtstbijzijnde professionele zakenpartner voor uw projecten over de hele wereld ondersteuning bieden Onze partners Projectering en aftersalesondersteuning op: Ledscherm, geïntegreerd systeem, Digital Signage, Sound & Light-systemen Sinds 1976. Main: Duitsland, Turkije, VS. Onze partners / distributeurs: Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje, België, Servië, Kroatië, Macedonië en de rest van de wereld Wat we aanbieden; > Conferentiezaal > Vergaderruimte > Stadion > Concertgebied > Evenementgebied > Straatreclame > Advertentiegebieden Onze service; > Eigen productie > Groothandel en Project > Voorraad > Speciale producties > Ontwerpondersteuning > Projectcreatie Uw voordelen; > Kleine en grote bestellingen > Zeer goede prijs / prestatieverhouding > Snelle orderverwerking > Internationale leveringen > Om uw project te maken door de distributeur in uw land > Europa Engineering, productie en Turkije > Technische dienst bij u in de buurt > Ondersteuning tot het einde van de montage > Ondersteuning na verkoop > Europees Onze sterke punten; > Snelle productie > Jarenlange ervaring > Professioneel team (wereldwijd) > Op kwaliteit gebaseerde applicatie > Beeld- en materiaalkwaliteit > Tijdige levering

  1. BOORST ENGINEERING

    Duitsland

    Sinds 1987 bieden we onze klanten systeemonafhankelijke, hoogwaardige inbedrijfstellingoplossingen voor de automatiserings- en procesindustrie. Op het gebied van PROFIBUS-kwaliteitsgarantie beschikken we bijvoorbeeld over de nieuwste digitale evaluatietools, die ook in eigen huis zijn ontwikkeld, en die onze praktische ervaring kunnen aantonen. Het BOORST-dienstenaanbod omvat het volledige scala aan engineering- en projectmanagementdiensten op het gebied van meet- en regeltechniek, zoals het bewaken en ontwikkelen van PROFIBUS-specificaties, specificaties en gedigitaliseerde meetprotocollen voor PROFIBUS DP of PA, i.a. de overweging van explosieregels (NAMUR, ATEX95).

  2. IMPE CATERING

    België

    MISSIE Impe Catering maakt er een punt van uw evenement als totaaloplossing tot in de kleinste details uit te voeren, in overeenstemming met de hoogste normen van kwaliteit en flexibiliteit. Totaaloplossing Naast de cateringservices kunt u bij Impe Catering ook terecht voor diverse “partyservices” zoals het zoeken van een passende locatie, de conceptbehandeling, de bediening, het materiaal en meubilair, de decoratie, de animatie en dergelijke meer. Bepaalde partyservices gebeuren in samenwerking met eventbureaus. Kwaliteit Samen met haar medewerkers is Impe Catering dagelijks in de weer om u een creatieve eigentijdse keuken te presenteren, volledig aangepast aan het type feest en geheel conform de laatste normen van voedingshygiëne. Ook voor de partyservices worden de hoogste normen gehanteerd. Flexibiliteit Ieder feest is uniek in zijn soort. Daarom maakt Impe Catering voor ieder project een ontwerp op maat. In overleg met de klant wordt het geheel verfijnd tot een uniek feest.

  1. CONRAD CONSULTING

    België

    Bij evenementenbureau Conrad Consulting spelen we ingenieus in op vragen van onze klanten. Een woordje uitleg... We hebben met ons team de voorbije jaren al heel wat events georganiseerd. Hieronder een selectie uit referenties waar we fier op zijn. Bij Strongbow HVAC hielden we het hoofd koel tijdens de organisatie van een mooie tweedaagse. Op 19 juni kwamen 200 nieuwsgierige gasten een kijkje nemen in het bedrijf, op 20 juni werden de personeelsleden in de bloemetjes gezet tijdens een spetterend personeelsfeest. Op een zomerse donderdag parkeerden we recht op recht voor het nieuwe filiaal van advocatenkantoor Lydian in Hasselt. Geen enkele VIP had bezwaar tegen ons pleidooi met bordhapjes en bubbels. Aan onze balie kreeg elke gast bij het naar huis gaan nog een klein geschenkje. Het verdict was zowel voor de Lydianen als voor de Conradders positief, al hopen we van deze klant geen frequente leverancier te moeten maken.

  2. TRIMALCHIO CATERING

    België

    Catering met karakter Plan je een feestelijk event? Een bruisende nieuwjaarsdrink? Met de collega’s of bij je thuis? Laat je verbeelding de vrije loop. Een walking of seated dinner met warm en/of koud buffet … Een duizelingwekkend dessert buffet … Een gezellige barbecue of borrelende receptie ... Alles kan! Trimalchio neemt je mee op een culinair avontuur. Wij laten dromen uitkomen. Voor welk concept je ook gaat: alle gerechten worden met smaak bereid, mooi gedresseerd en stijlvol aan tafel gepresenteerd door onze professionals. Proef in deze brochure alvast van onze cateringkunst waarmee we je event op smaak brengen. Smakelijk!

  3. DAEMSHOF

    België

    - FEESTEN Een feestzaal voor elke gelegenheid. Kies voor de service die u op een dag als deze verdient: u geniet, en wij doen de rest. Bij ons staat een perfecte totaalorganisatie op de eerste plaats. Ook voor een verjaardagsfeest, babyborrel, communie- of lentefeest en jubileum kunt u rekenen op het Daemshof. - SEMINARIES Keuze uit 3 zalen en tuin. Al onze zalen zijn uitgerust met draadloos internet (wifi), een beamer, flipboard en projectiescherm. Ontbijt, koffie, lunch? Alles is mogelijk. - ZONDAGRESTAURANT Gastronomie op topniveau. Elke zondagmiddag en –avond serveren we u een drie- of viergangendiner, eventueel met aangepaste wijnen. - DINNER & DANCE Beleef de unieke sfeer van een feest, tijdens onze gezellige dinner & dance parties. - CULINAIR Koken met gevoel. Koken op restaurantniveau, ook voor grote groepen: een persoonlijke aanpak en totaalorganisatie. Geen grootkeuken, maar originele culinaire hoogstandjes voor groepen tot 175 genodigden.

  4. CHATEAU DE LA MOTTE

    België

    Heerlijk eten, bijzondere evenementen en romantisch overnachten! Onze eeuwenoude, romantische accommodatie biedt U tal van mogelijkheden voor de organisatie van feesten, seminaries, evenementen. Rekening houdend met uw wensen en passend in uw budget zal het Château de la Motte team en het unieke kader garant staan voor uw succes! Ook voor overnachtingen bent u bij ons aan het juiste adres. De cottage style kamers liggen aangrenzend aan het kasteeldomein. Ontbijt en eventueel lunch en diner worden geserveerd in onze sfeervolle brasserie in het kasteel.

  5. HUIS VAN DE BOUW

    België

    Het Huis van de Bouw beschikt over 5 comfortabele vergaderzalen, deels met moduleerbare wanden voor al uw groepen van 18 tot 100 personen in een opstelling met tafels, of tot 200 personen in theateropstelling. Ons seminariecentrum werd in 2014 uitgebreid met een moderne en multifunctionele lounge. De bar werd in een gezellig nieuw kleedje gestoken en kan dankzij een moduleerbare wand samen met o.a. de lounge gebruikt worden voor grotere recepties of events tot 500 personen. Het Huis van de Bouw biedt een grote variatie aan cateringmogelijkheden in alle mogelijke prijsklassen.

  6. KASTEEL VAN ZWIJNAARDE COUNTRYCLUB

    België

    Midden in een groen park, met bijbehorend golfterrein (9 holes) en een heli-haven, met zijn eeuwenoude bomen en zijn historische slotgracht, biedt het kasteel een waaier aan mogelijkheden voor prestigieuze en stijlvolle huwelijksfeesten, waarbij de grote en zonnige wintertuin uitzicht biedt over het wijds Schelde-landschap, dat zich rond het kasteel uitstrekt. Op gastronomisch vlak hebben we zeker de nodige ervaring in huis om van ieder feest een hoogtepunt te maken. Van galabanket tot prachtig versierde buffetten, van walking dinners tot de meeste exotische gardenparty, het kan allemaal op maat van uw wensen en budget uit onze hygiënische keukens stijlvol worden opgediend. Mooie recepties tot 350 personen, feesten en banketten tot 200 genodigden, seminaries en vergaderingen, zondagse brunch in ontspannen omgeving, familiefeesten en communiefeesten in een kasteelkleedje, alsook een verfijnde keuken in de bijbehorende Country Club, ...

  7. PICOBELLO

    België

    Picobello is uw partner in verhuur van feestmateriaal. Van tafels en stoelen tot borden en bestek … al ons verhuurmateriaal is van de hoogste kwaliteit en aan de scherpste prijzen. Onze jarenlange ervaring geeft u inspiratie voor het aankleden van uw evenement, huwelijksfeest, opendeurdagen, communiefeest, beursstand, … tot in de kleinste details met decoratie in alle mogelijke stijlen. Een parasol of partytent? Vestiaire-inrichting of afscheidingswanden? Een toog met tapinstallatie? Sfeerverlichting of theelichtjes? Al uw feestbenodigdheden zijn te huur bij Picobello!

  8. JOY FASHION & EVENTS

    België

    Al jaren is John Neel het brein achter Joy Fashion & Events. Joy Fashion & Events organiseert momenteel vooral B2B TOP Fashion Events. High-level automerken, multimedia, enz. worden gelanceerd in combinatie met haute couture en gesponsord door modebewuste bedrijven die zich hieraan willen linken. De aansluitende lounge-afterparty bevordert het relaxed napraten. De sponsoring waarvoor JF & E zorgt, is het natuurlijk gevolg van de meer dan 25 jaar ervaring in de sector. JF & E organiseert boetiekmodeshows voor het grote publiek alsook brand shows, afgewisseld met nationale en internationale designershows. Fashion shoots worden op een snelle en betaalbare manier gerealiseerd en via internet doorgestuurd naar klanten en prospecten: virale marketing is dé hype! De dvd's met bewegende beelden, afgewisseld met foto's, kunnen bovendien ook afgespeeld worden in de winkel.

  1. EASYFAIRS

    België

    EasyFairs zorgt ervoor dat mensen elkaar ontmoeten en zaken kunnen doen in een professionele omgeving. easyFairs maakt het gemakkelijk voor professionals om innovatie te ervaren, markttrends te ontdekken en face-to-face en online zaken te doen. Met het hoofdkantoor in Brussel en een internationaal netwerk van kantoren, organiseert easyFairs beurzen in België, Canada, Colombia, Denemarken, Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Rusland, Singapore, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Het easyFairs concept is eenvoudig. Ten eerste leveren wij een geweldige bezoekers ervaring. Onze beurzen zijn speciaal ontworpen om aan de behoeften van professionals in belangrijke sectoren en geografische markten te voldoen. Ten tweede vereenvoudigen we de deelname aan vakbeurzen door het verstrekken van all-in pakketten aan exposanten.

  2. SECURIPRO

    België

    Is een vergunde bewakingsonderneming met vergunning nr. 16.1029.08 dat graag zijn bewakingsdiensten op een professionele manier naar buiten brengt. Onze bewakingsagenten worden continu getraind om op een alerte en professionele manier tewerk te gaan. Vandaar dat onze bedrijfsfilosofie op 3 basisprincipes steunt : - Communicatie - Assertiviteit - Vastberadenheid Wat doen wij ? Securipro biedt u een waaier aan mogelijkheden : - Bewaking op evenementen op basis van een op maat gemaakt veiligheidsplan - Bewaken en beveiligen van bedrijfsgebouwen en kantoren - Bewaking van winkelcentra en parkings - Bewaking van werven Kortom : activiteiten in verschillende sectoren voor zowel kleine, middelgrote als grote ondernemingen evenals voor particulieren. Onze agenten : Onze agenten hebben de vereiste opleidingen gevolgd om hun taak als bewakingsagent op een professionele en gedisciplineerde wijze uit te oefenen. Zij beschikken allen over een identificatiekaart uitgereikt door het Ministerie van Binnenlandse Zaken, dewelke het tastbare bewijs is dat zij voldoen aan de wet van 10 april 1990 tot regeling van de private en bijzondere veiligheid. Dit is voor u als klant de garantie dat u en uw goederen onder ons toezicht veilig zijn. Zo zal het vertrouwen dat u in ons stelt niet geschonden worden.

  3. FEESTARCHITECT DOMINIQUE

    België

    Het bedrijf staat synoniem voor kwaliteit en creativiteit. Niet enkel bedrijven kunnen bij ons terecht, ook particulieren. Decors en decoratiematerialen, kunnen apart gehuurd worden, afgehaald en door u geplaatst worden. Het team van Feestarchitect Dominique kan eveneens ook zorgen voor het transport en de op- en afbouw hiervan. Het team van Dominique verzorgt nooit zomaar een ‘feestje’, zij praten eerst met u over uw specifieke wensen en verwachtingen, pas daarna wordt er een ontwerp gemaakt. Elk evenement, groot of klein, wordt beschouwd als een totaalconcept waarin elk aspect met de grootste zorgvuldigheid wordt behandeld. Doel van het evenement, aantal genodigden, catering, muziek en budget, al deze onderdelen worden zorgvuldig uitgewerkt, zodat er niets aan het toeval overgelaten wordt op de grote dag!

  4. LOCAT EVENTS

    België

    BEWEZEN PROGRAMMA’S OF MAATWERK Wij bieden een uitgebreid aanbod van uitgewerkte teambuilding programma’s aan. Deze programma’s zijn reeds veelvuldig bewezen en goedgekeurd door honderden bedrijven. Uiteraard bieden we ook maatwerk en denken we graag met u mee over uw teambuilding ideeën. VERGADEREN, ETEN, DRINKEN & OVERNACHTING Teambuilding in combinatie met een diner, seminarie en overnachting. Locat Events kan dit perfect voor u regelen. In de loop der jaren hebben een uitgebreid netwerk van Event Partners over gans België opgebouwd. VERHUUR VOOR EVENEMENTEN Iets nodig? Wij hebben het! Locat Events helpt u uw eigen evenement uit te bouwen. Wij verhuren alles rond evenement infrastructuur: gaande van tafels, stoelen, tenten, enz. Wat dacht u van een koninklijke VIP Bus of onze Locatram als transportmiddel?

  5. VERHULST

    België

    Bedrijfsevenementen all in package. Feestelijke sportmanifestaties, fascinerende culturele evenementen of concerten en shows: evenementenbureau Verhulst Events & Partners biedt u een uitgebreide catalogus vol exclusieve bedrijfsevenementen in België en het buitenland. De organisatie van deze kant-en-klare bedrijfsevenementen zijn perfect voorbereid, zodat u samen met uw klanten en zakenrelaties slechts één ding hoeft te doen: genieten van de luxueuze VIP-behandeling… Blader snel door onze all in bedrijfsevenementen!

  6. SALONS DE ROMREE

    België

    Salons de Romree staat al 25 jaar garant voor uw feesten en bedrijfsevenementen. De unieke locatie op de grens van Brussel biedt tal van mogelijkheden. Door de diverse zalenstructuur kunnen we voor elk type feest een gepaste zaal voorstellen om uw genodigden op een aangename manier te verwelkomen. De zalen zijn recent onderworpen aan een renovatie om u, onze klanten en uw klanten of familieleden nog beter te kunnen ontvangen. Salons de Romree staat steeds bereid om u te begeleiden in de organisatie van uw feest. Om van uw feesten een onvergetelijke gebeurtenis te maken, is meer nodig dan een mooi kader, een verzorgde keuken en een stipte service. U kunt genieten van een authentieke, sfeervolle en gastvrije omgeving die een unieke herinnering zal vormen voor uzelf en uw genodigden.

  7. CONGRESS SERVICE CENTER

    Servië

    Organisatie van congressen, conferenties, seminars, bedrijfsvergaderingen, symposiums waarbij volledige logistiek en apparatuur wordt voorzien die aan uw behoeften voldoen. Organisatie van transport met auto's, touringcars. De beste prijzen voor hotelaccommodatie en vliegtuigtickets. Productie van drukwerk en toebehoren voor vergaderingen. We voorzien ook van vertaaldiensten. Met meer dan 500 vertalers in onze database, kunnen wij u op ieder moment consecutieve en simultane tolkdiensten, vertalingen, proeflezen en opmaakwerkzaamheden bieden.

  8. RELAIS DU MARQUIS

    België

    U vindt er een hotel met traditioneel comfort met als extra de rust van het platteland, een kwaliteitsrestaurant, een infrastructuur voor vergaderingen en banketten, de vakkennis van een familiebedrijf sinds 1962. Gastronomische weekends, banketten, cocktails en seminars, het huis heeft alles wat u nodig hebt. 3-sterren hotel***. Onze 38 kamers hebben de beschikking over traditioneel comfort, badkamer, telefoon met directe lijn, televisie, werktafel, gratis wifi voor een gebruik van 2 uur per dag.

  9. THE BLUE LYON SRL

    Italië

    THE BLUE LYON Events werd opgericht in Rome en is een vermaard bedrijf in de sector voor het plannen en organiseren van bruiloften. De vestigingen in Rome, Milaan en Miami zijn gespecialiseerd in het plannen en uitvoeren van internationale events, bruiloften en exclusieve recepties. THE BLUE LYON vormt vandaag de dag één van de 80 belangrijkste Destination Wedding Planners ter wereld en is één van de beste in Italië. Wij richten ons op het luxe segment en creëren in heel Italië onvergetelijke evenementen, intieme of zeer grote evenementen.

  10. ARENBERG

    België

    Wenst u een seminariedag te organiseren in een uniek kader met alle modern comfort? Of wenst u uw groep genodigden culinair te verwennen met een feestmaaltijd? Of wenst u uw verjaardag te vieren in een gezellig interieur? ... ... dan biedt het eeuwenoud historisch kader van "Faculty Club", gelegen in het Groot Begijnhof op de Ring rond Leuven, daar het passend, eigentijds antwoord op ! Van bij de opening staat één principe voorop : het creëren van een keuken die uitmunt in culinaire topkwaliteit. Koken is een passie, bestemd voor gedreven mensen die zichzelf dagelijks creativiteit, inventiviteit, perfectie en, niet in het minst, organisatie opleggen. Dit alles vindt zijn uitweg in zowel de gerechten evenals in het onthaal, de service en de jonge omkadering van het restaurant. In gans de opzet zijn de begrippen “eerlijkheid” en “eenvoud” troef. Kwalitatieve topproducten, kraakverse kruiden en groenten, smaakvolle bouillons, zachte olijfolie en heel veel liefde voor het vak zijn de ingrediënten voor een lichte, creatieve keuken boordevol gekende en nieuwe smaken, vervolledigd met naar wens aangepaste wijnen !

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis
Filters

Resultaten voor

Congressen- seminars en recepties - organisatie en service - Import export

Aantal resultaten

11.546 Bedrijven