• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • boekhouding- accountants- curators

Resultaten voor

Boekhouding- accountants- curators - Import export

  1. CABINET HIVE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf CABINET HIVE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren Boekhouding, boekhouding voor beroepsboekhouders, Fiscaal advies, en juridisch adviseur. Het is gevestigd in Paris, Frankrijk.

  2. EXPERTISE COMPTABLE ET AUDIT DE TOULOUSE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf EXPERTISE COMPTABLE ET AUDIT DE TOULOUSE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren advies boekhouding, accountants, boekhoudingsplanning en financiele planning, Boekhouding, boekhouding voor beroepsboekhouders, bedrijfsboekhouding, boekhoudwerkzaamheden, en beheer boekhouding. Het is gevestigd in Labège, Frankrijk.

  3. MINIPAK SOFTWARE

    Nederland

    Minipak Software levert Minipak Boekhoudprogramma en Minipak Factuurprogramma. Deze programma's zijn gebruiksvriendelijk, snel en compleet. Minipak programma's zijn flexibel er wordt niet gewerkt met boekgangen o.i.d., alle gegevens zijn rechtstreeks te wijzigen. Minipak Boekhouding Pro is een compleet boekhoudpakket met o.a.: - Dagboeken invoeren, Kas, Bank, Inkopen, Verkopen en Memoriaal (debiteuren en crediteuren invoeren is niet nodig, dit doet het pakket zelf) - Openstaande posten administratie - Meerdere administraties invoeren - BTW-aangifte - Openstaande posten administratie - Bankbestanden importeren, vooraf coderen zodat het programma automatisch uw grootboekrekeningen en facturen boekt. - Kostenplaatsen en budgetten. - Consolideren van meerdere administraties - Jaarraportages uploaden . Minipak Factuur Pro is een compleet factuurprogramma, waarin u op eenvoudige wijze facturen en factuuropmaken geheel naar uw eigen opmaak kunt inrichten. Er kan gewerkt worden met o.a.: - Facturen - Offertes / orders - Incasso/betaalbestanden - Herinneringen/ aanmaningen - Bestellingen - Inkopen(automatisch laten boeken) - Voorraden - Projecten, - Urenregistratie - Importeren van klanten, artikelen, facturen en meer uit b.v. webshops en andere programma's We beschikken over een professionele, vriendelijke helpdesk die alle werkdagen van 10.00-17.00 uur geopend is. Minipak heeft een landelijk netwerk van administratiekantoren en accountants die met ons samenwerken

  4. DWM / IB SCORE AG

    Liechtenstein, Vorstendom

    Wij werken wereldwijd met ervaren incassobureaus, advocaten en informatiebureaus samen en garanderen u een competente, professionele en aan de wet conforme verwerking van uw opdrachten. Onze partneronderneming IB Score AG heeft zich in het incasso in Zwitserland en het Vorstendom Liechtenstein gespecialiseerd. U heeft debiteuren in het buitenland die niet betalen? Wij hebben de oplossing! Voor elk land ter wereld hebben we een specialist door uw vorderingen in behandeling neemt om de kans op succes duidelijk te verhogen.

  5. BLP ADMINISTRATIEKANTOOR

    Nederland

    Wij zijn een écht familiebedrijf. Opgericht met de intentie om ondernemers zorgeloos hun eigen vak te laten uitoefenen, zonder dat hier enig papierwerk bij komt kijken. Met een groeiend team van ambitieuze cijferspecialisten, verzorgen wij de volledige administratie voor een groot aantal ondernemers. Onze missie is dat jij je kunt richten op de leuke kant van ondernemen, terwijl wij de administratieve zaken op ons nemen en ervoor zorgen dat alles op het juiste moment aangeleverd is bij de juiste personen en instanties. Je hebt te allen tijde inzicht in jouw boekhouding en we hebben regelmatig contact met je, zodat je op tijd en verantwoord beslissingen neemt. Wij helpen je graag vooruit, zodat je zorgeloos je werk kunt blijven doen. We richten ons op de zzp’er. Tussen onze klanten kom je daarom veel vakmanschap tegen. Denk hierbij aan stucadoors, schilders, verpleegkundigen, grafisch designers, coaches, tegelzetters, timmerlieden, kappers, schoonheidsspecialisten en nog veel meer. Met onze ervaring zorgen wij ervoor dat je verantwoord onderneemt! Ondernemen is leuk en uitdagend. Dit moet ook zo blijven, zonder enige belastingtechnische bijkomstigheden.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. LADOOS CONSULTANCY - ACCOUNTING & TAX

    België

    Wij zijn een boekhoudkantoor gelegen in de Vlaamse gemeente Grimbergen deel uit makend van de provincie Vlaams Brabant. Wij leveren gespecialiseerde diensten aan in de boekhouding en de fiscaliteit. Met meer dan 10 jaar ervaring op onze teller zowel in boekhoudkantoren, kleine KMO’s als multinationals kunnen wij een meerwaarde betekenen voor jullie onderneming. Renato Mimmo is de bestuurder, geboren en getogen in België een echte bon vivant, hij heeft Italiaanse en Franse roots. Zijn vrouw is Ramya, geboren en getogen in India, Chennai, Tamil Nadu. Ramya en Renato hebben samen 2 kindjes, Ethan en Milan. Je kan wel stellen dat ze met al die nationaliteiten een familie van wereld burgers zijn. Renato Mimmo heeft een uitgebreide opleiding als boekhouder fiscalist achter de rug en heeft zich gespecialiseerd in de fiscaliteit met als voornamelijke specialisaties de personen en de vennootschapsbelasting. Hij is enorm geïnteresseerd in de fiscaliteit en de boekhouding, deze afiniteit is beginnen groeien tijdens zijn studies in de accountancy en de fiscaliteit. Zij heeft een afinitiet voor people management, zij heeft een enorm talent voor mensen. Na een reeks van zware beproevingen door het ITAA – Institute for Tax advisors and Accountants mag hij de gereglementeerde titel van fiscaal accountant dragen.

  2. REVIDERE SOCIETA' DI REVISIONE SRL

    Italië

    Het bedrijf Revidere biedt boekhoudkundige services van audits en beheer, en staat ingeschreven in het accountantregister onder nr.: 143932: gevestigd in Verona. Onze activiteit concentreert zich op de wettelijke revisie van jaarlijkse of geconsolideerde financiële balansen, ten aanzien van functioneel boekenonderzoek in het kader van aankopen en hergroeperingen van bedrijven, en evaluaties van de economische waarde van een bedrijf of een groep van bedrijven. Professionnalisme, integriteit, onafhankeijkheid.

  3. VAN LOON ACCOUNTANTS

    Nederland

    Klein, maar met de kracht van een groot accountantskantoor. Bij ons bent u verzekerd van een persoonlijke service en een doelgerichte aanpak! Doordat wij samenwerken met specialisten uit verschillende vakgebieden hebben wij altijd de expertise in huis die u nodig heeft. Hierdoor zijn wij onafhankelijk en kunnen wij kijken welke deskundige het beste bij u en uw vraagstuk past. In de loop der jaren hebben wij een groot netwerk van specialisten opgebouwd waarbij u kunt denken aan specialisten met specifieke expertise in onder andere fiscaliteit, juridisch­­, notarieel, pensioen, subsidie, financiering, verzekeringen. Wij adviseren en begeleiden ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, maar ook ZZP-ers, startende ondernemers en particulieren. Wij zijn dan ook in diverse branches actief. Tot onze veelzijdige klantenkring kunnen wij bedrijven rekenen die werkzaam zijn in de medische sector, reclame- en marketingwereld, de bouw- en metaalsector, de automotive branche, groothandel, alle soorten dienstverlenende bedrijven, maar ook pensioen-, stamrecht- en vermogensvennootschappen.

  4. BOEKHOUDER AMSTERDAM

    Nederland

    Boekhouder Amsterdam is er voor de zzp’er . En wel zeven dagen per week. Ook op zaterdag en zondag. En tevens na 17.00 uur. Bent u zzp’er en bent u op zoek naar een professional boekhouder in Amsterdam die uw boekhouding kan verzorgen? Besteed uw administratie werkzaamheden uit aan ons voor een vaste all-in-prijs van 80 euro excl. btw per maand. Legio zzp’ ers twijfelen over het uitbesteden van hun boekhouding. Onze ervaring leert dat uitbesteden juist gunstiger is voor u. De kosten zijn aftrekbaar, u bespaart tijd en wij kennen alle belastingwetten en u niet. U wilt zo weinig mogelijk belasting betalen en risico´s beperken. Wij zijn er om u daarmee te helpen. Gaat u na werktijd en in de avond nog administratie doen waar u niet blij van wordt? Vreet de boekhouding u tijd en energie? Bel 06-13936399 en voor 960 euro excl. btw per jaar verzorgen wij alle aangiften. De kosten zijn voor u aftrekbaar en u krijgt er vrije tijd voor terug. Of u neemt een extra klus/opdracht aan. Werk waar u wél blij van wordt. Bel of mail ons voor een kennismaking.

  5. KALB ACCOUNTANTS

    Nederland

    KALB Accountants zorgt voor overzicht en inzicht. Dit doen we al meer dan 75 jaar voor op een deskundige wijze vanuit ons accountantskantoor in Valkenswaard. Daarbij tonen wij betrokkenheid bij u en uw onderneming en vindt u in ons een betrouwbare adviseur en sparringpartner. U overlegt steeds met dezelfde relatiebeheerder. Die de ins en outs kent van uw bedrijf en , waar nodig, uw privé-situatie. Met onze specialisten (accountants, belastingadviseurs en salarisadviseurs) zorgt uw relatiebeheerder ervoor dat u steeds weet waar u aan toe bent: deskundig, betrokken en betrouwbaar! KALB is graag uw accountant, maar verzorgt ook uw boekhouding, uw salarisadministratie, begeleidt u bij het kopen of verkopen van uw onderneming en adviseert u en uw onderneming op fiscaal gebied. Vanuit ons pand in Valkenswaard kunnen wij u via Credion Valkenswaard ook behulpzaam zijn bij het verzorgen van uw bedrijfsfinanciering. KALB Accountants is al sinds 1935 gevestigd in Valkenswaard. Onze organisatie bestaat uit betrokken, deskundige en betrouwbare professionals, bestaande uit accountants, belastingadviseurs en salarisadviseurs.

  1. YVES ULYSSE SOURIS & PARTNERS

    België

    Yves Ulysse SOURIS & Partners: Accountantkantoor en Fiscaal adviseurs, lid van het Belgische Instituut voor Accountants. De partner om zich bezig te houden met uw Belgische filiaal biedt u het volgende aan: Hulp bij het oprichten van bedrijven, verenigingen of stichtingen; Waardeberekening en hulp bij aankoop van bedrijven, enz. in het Frans, Nederlands, Engels, Spaans en Portugees. Aanwezig in BRUSSEL, KOKSIJDE en MONS. Verplaatst zich regelmatig in Spanje (Madrid, Barcelona, Málaga) en in Frankrijk.

  2. ACTIUM ADMINISTRATIE EN BELASTINGEN

    Nederland

    Actium werkt actief met uw bedrijfsadministratie. Een goede administratie geeft u inzicht in uw winst en verlies positie. Een goede administratie geeft u in één oogopslag inzicht in uw solvabiliteit en investeringsruimte. Belangrijke parameters waarmee u succesvol kunt ondernemen. Daarom is het belangrijk een up to date administratie te hebben met duidelijke overzichten, kengetallen en percentages. U kunt uw administratie namelijk geheel of deels uitbesteden aan Actium. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de dagelijkse boekhouding in eigen beheer te houden, maar uw jaarrekening en het indienen van uw fiscale aangiften aan Actium over te laten. Alle opties zijn mogelijk. In een gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en wat Actium hierin voor u kan betekenen. Actium biedt u ook de mogelijkheid uw administratie online bij te houden. U verwerkt dan zelf uw financiële gegevens in het online boekhoudprogramma van Actium: CASHWeb. Via CASHWeb kan Actium op afstand rechtstreeks in uw administratie werken. U hoeft dan geen bestanden meer te mailen.

  1. MIJNACCOUNTANT.ONLINE

    Nederland

    Nog steeds zit Nederland vol met accountants en accountantskantoren die op een traditionele oubollige werken terwijl de wereld om hun heen in rap tempo aan het veranderen is. Het digitale tijdperk raakt ook de manier van werken en denken voor deze beroepsgroep. Wij hebben inmiddels afscheid genomen van deze manier van werken en denken, wij denken vooruit en sluiten onze dienstverlening aan bij een tijdperk van digitaliseren waar alles in een hoog tempo met een hoge mate van geautomatiseerde processen wordt verwerkt. Mijnaccountant.online is een accountantskantoor welke haar diensten zoals de naam al doet vermoeden online aan biedt. In deze snelle moderne wereld willen we liefst zoveel mogelijk automatiseren en digitaliseren. Van de administratie tot de jaarstukken, belastingaangiften tot advisering. Wij breken met tradities door u financiële service aan te bieden en gebruik te maken van geavanceerde software en tools waar u op mee kunt liften. Uw administratie up-to-date? Uw administratie en jaarrekening digitaal en online toegankelijk? Online communiceren met uw accountant-adviseur? Bij ons kan dit tegen scherpe vaste prijzen omdat wij online werken en de software en tools gebruiken om ons werk efficiënt uit te voeren zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen.

  2. FLANQ ACCOUNTANTS EN ADVISEURS

    Nederland

    Onder leiding van Frans van Lonkhuizen (AA) en Zilvester Zandstra (AA) staat ons team klaar om uw onderneming te ondersteunen op het gebied van accountancy, administratieve dienstverlening en fiscaal (advies) werk. Naast bovengenoemde activiteiten hebben we interim management specialisten in huis, inzetbaar in middelgrote ondernemingen en (semi-)overheidsinstellingen. De activiteiten van het accountantskantoor richten zich onder andere op: het samenstellen van jaarrekeningen en andere verantwoordingen; het verzorgen van de aangiften omzetbelasting en loonbelasting; het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting; het verzorgen van de loonadministraties van relaties met het bijbehorende arbeidsrecht; het begeleiden van relaties op financieel administratief gebied; het begeleiden van bedrijfsovernames, investeringsvraagstukken en financieringsaanvragen; overige advisering. Uit hoofde van deze functie zijn de accountants van FlanQ aangesloten bij het NBA. Daarnaast is FlanQ aangesloten bij het netwerk van Auxilium Adviesgroep (een adviesorgaan specifiek voor de accountancybranche).

  3. ZZP BOEKHOUDER

    Nederland

    ZZP-boekhouder is al 25 jaar de specialist voor de ZZP’er. Voor een maandelijks bedrag van 80 euro plus BTW verzorgen wij uw gehele administratie. Dit houdt in btw-aangiften, maken van de balans en de aangifte Inkomstenbelasting. En: als startende ondernemer krijgt u gratis startersbegeleiding. Veel zzp’ ers twijfelen over het uitbesteden van hun boekhouding. Onze ervaring leert dat uitbesteden juist gunstiger is voor u. De kosten zijn aftrekbaar, u bespaart tijd en wij kennen alle belastingwetten en u niet. U wilt alleen maar zo weinig mogelijk belasting betalen en risico´s beperken. Wij zijn er om u daarmee te helpen. Bij ons gaat veel online. U kunt het mt-940 bestand van uw bank mailen, de verkoopfacturen mailen en wij vragen gericht de inkoopbonnen op. Elk kwartaal krijgt u van on seen sms-alert dat u aangifte BTW moet doen. Daarnaast spreken wij jaarlijks minimaal een of twee keer persoonlijk af om de zaken door te nemen. Als ondernemer heeft u een goede adviseur nodig. Eén die niet alleen maar terugkijkt, maar ook een die met u vooruit durft te kijken naar toekomstige investeringen, aankopen of bedrijfsopvolging. De toekomst is immers veel interessanter dan het verleden. Bel 06-13936399 voor een gratis kennismakingsgesprek. Dat kan zeven dagen per week. Ook in het weekend zijn we gewoon open.

  4. JORTT

    Nederland

    Jortt (sinds 2010) gelooft dat het traditionele boekhouden niet meer van deze tijd is. Dat het niet meer past bij de ondernemer van vandaag. Daarom hebben we het boekhouden opnieuw uitgevonden. Want boekhouden kan en mag anders. We hebben gekeken hoe ondernemers boekhouden of willen boekhouden. Met die kennis hebben we een nieuw boekhoudprogramma gebouwd. Vol met de allernieuwste technieken die je helpen de administratie te vereenvoudigen en te automatiseren. Intuïtief leiden we je door je hele boekhouding heen. Van de eerste factuur tot en met de btw-aangifte. Zelfs het jaarrapport wordt automatisch voor je gemaakt. Jortt noemt deze methode Ondernemer Gericht Boekhouden. Met Jortt voldoe je aan alle wettelijke administratieve eisen, met een minimum aan inspanning en begrijp je altijd hoe je er financieel voor staat. Vergeet wat je weet van boekhouden. Start met Jortt.

  5. ADMINISTRATIEKANTOOR BARNFIELD

    Nederland

    Hét administratiekantoor voor ZZP'ers en Freelancers. Administratiekantoor Barnfield is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en de Freelancer.Vanaf € 79, 50 per maand Verzorgen wij je volledige boekhouding en je aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de boekhoud-app! We werken voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf! Zo weet je altijd waar je aan toe bent.Onze missie Onze missie is om jou op gebied van administratieve en fiscale verplichtingen, zoals het bijhouden van een boekhouding en het doen van belastingaangiftes te ondersteunen.Wij ontzorgen jou als ondernemer zodat je je optimaal kan focussen op je bedrijf en werkzaamheden.Vanzelfsprekend maken wij daarbij gebruik van de modernste Exact online software en de mobiele app van Exact online. Hierdoor heb je via je smartphone je administratie altijd bij de hand en kun je bijvoorbeeld direct na het tanken je bonnetje scannen en komt deze direct in je administratie terecht. Wij beoordelen vervolgens of de automatische boeking correct is en passen hem zo nodig aan. Het maandelijks komen brengen en halen van een stapel facturen is niet meer nodig. Omdat ook je bankrekening wordt gekoppeld hoef je ook niet aan het eind van elke maand de bankafschriften toe te zenden of te komen brengen, dat gaat allemaal online. Dat scheelt veel tijd en de kans op iets vergeten of te laat aanleveren wordt daardoor aanzienlijk verkleind. Doordat we efficiënt werken hebben wij tijd voor persoonlijk contact.

  6. BOEKHOUDER UTRECHT PROS

    Nederland

    Boekhouder Utrecht Pros helpt ondernemers met de administratie. Ben je werkzaam in het MKB of als ZZP'er en heb je hulp nodig met de boekhouding? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. We helpen je graag met ingewikkelde financiële kwesties zoals de salarisadministratie, de omzetbelasting en de inkomstenbelasting. Daarnaast hebben we veel ervaring met zowel startende als doorgewinterde ondernemers. Het grootste deel van onze klanten hebben een B.V. , maar we werken ook regelmatig met VOF en zelfstandige ondernemers. Tot slot hebben we als administratiekantoor een groot netwerk aan boekhouders in de provincie Utrecht die gespecialiseerd zijn in verschillende branches. Denk hierbij bijvoorbeeld aan taxi, horeca of kapsalons. Weet je genoeg? Neem dan snel vrijblijvend contact met ons op!

  7. 1FINANCIAL

    Nederland

    Zoek jij een goede boekhouder in Utrecht? Bij ons kun je je boekhouding uitbesteden tegen een scherp vast maandtarief. Wil je ook je salarisadministratie of loonadministratie uitbesteden, dan ben je bij ons ook aan het juiste adres. Voor Belastingadvies kun je ook bij onze vakkundige boekhouders terecht. We zijn van alle markten thuis. De online boekhouders van ons administratiekantoor in Utrecht denken met jou mee in mogelijkheden en zorgen dat de financiële administratie alles een huis staat. Waarom een boekhouder in Utrecht? Het voordeel is dat ons administratiekantoor in Utrecht goed bereikbaar is voor wanneer je een afspraak met onze boekhouders wilt. Onze passie is om de administratie goed op orde te brengen en inzicht te bieden in jouw resultaten. Woon je in de buurt en zoek je een boekhouder in Utrecht, maak dan snel kennis met ons. Ook starters kunnen wij goed op weg helpen om zoveel mogelijk te kijken naar belastingvoordelen en advies te geven. Boekhouder Utrecht gezocht? Bij ons kun je terecht voor de volgende zaken: Financiële administratie - Boekhouding voor starters - Salarisadministratie - Loonadministratie - Jaarrekening laten maken - Deskundig advies - Inhuur administratief personeel

  8. BETEREBOEKHOUDER.BE

    België

    Op zoek naar een boekhouder? Betereboekhouder.be brengt je in contact met het ideale boekhoudkantoor in je buurt. En dat doen we 100% gratis, en volledig vrijblijvend. We hebben boekhouders in Antwerpen, Gent, Brussel, Leuven, Hasselt, Kortrijk, Aalst, Brugge, Mechelen, Genk en nog veel andere locaties. Wil je de beste boekhouder vinden voor jouw zaak? Wij helpen je veel tijd te besparen. We werken enkel met erkende en geselecteerde boekhouders over het hele land. Accountantskantoren en boekhoudkantoren selecteren kan een hele klus zijn. Niet enkel staan veel kantoren niet open voor nieuwe klanten, ook kan je hun specialisatie niet beoordelen zonder verschillende kantoren te vergelijken. En boekhoudkantoren vergelijken kost tijd. Veel tijd! Waarom tijd verspillen aan een boekhouder zoeken? Wij deden dat werk al voor jou. Benieuwd? Ga naar betereboekhouder.be en probeer het uit voor jezelf!

  1. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

  2. PLANMASTERS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVISEURS

    Nederland

    Bij Planmasters Administratie & Belastingadviseurs bent u als MKB'er of ZZP'er op het juiste adres voor o.a. uw boekhouding, jaarrekeningen, loonadministratie en belastingadministratie. Alles voor een vaste prijs en een eigen contactpersoon. Wilt u als ondernemer advies? Ook dan bent u bij Planmasters aan het juiste adres! Voor beginnende ondernemers bieden wij de unieke startersbegeleiding van Planmasters aan. Planmasters helpt u op de goede weg met onze startersbegeleiding en kan u optimaal informeren over de kansen maar ook de risico’s van het ondernemerschap. Planmasters geeft starters daarbij een extra steuntje in de rug door het 1e jaar 25% starterskorting te geven op alle diensten. --------------------------------------------- Waarschijnlijk laat u uw boekhouding verzorgen en/of controleren door een boekhouder, maar misschien heeft u twijfels of dit wel goed gebeurt? Wij begrijpen dat niet elke ondernemer naast de dagelijkse werkzaamheden nog tijd over heeft om zich te verdiepen in het werk van de boekhouder. Daarom bieden wij u nu vrijblijvend een gratis Second Opinion aan waarbij wij de jaarrekeningen en de aangiften inkomstenbelasting van de laatste drie jaar controleren. Zo bekijken we of al uw fiscale voordelen optimaal benut worden.

  3. BISEK

    Polen

    Juridisch- en boekhoudkantoor dat zich onderscheidt door een uitgebreide ervaring op het gebied in financiën, belastingen en wetgeving. Opzet en registratie van handel en bedrijven, allesomvattende incassobureauservices, allesomvattende boekhoud- en juridische services. Hoog gekwalificeerd personeel, inclusief belastingadviseurs, advocaten, boekhouders en herstructureringsadviseurs maakt het ons mogelijk om ingewikkelde boekhoud- en belasting- en juridische problemen op te lossen.Volledige service voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.

  4. CENTIGO

    Nederland

    Succesvol ondernemen met een vast tarief voor uw administratie U heeft het als ondernemer maar druk om uw doelen te halen en ondernemerskansen te pakken. En daarnaast moet je ook nog je administratie doen in je kostbare tijd. Centigo ontzorgt graag ondernemers zodat je tijd overhoudt om te excelleren en voor leuke dingen. •Vast maandtarief; Voor een vast bedrag per maand verzorgen wij alle administratie, fiscaliteiten en belastingen zonder dat je er omkijken naar hebt. •Bespaar op accountantskosten; In vergelijking met andere kantoren vallen onze tarieven 30% tot 50% lager uit. •Overstappen lastig? Welnee, overstappen is eenvoudig en we helpen je hiermee graag. Ook als de jaarstukken van uw vorige boekhouder niet klaar zijn kunnen we toch al aan de slag. •Persoonlijk advies; We zijn altijd bereikbaar om je te voorzien van advies of antwoord te geven op je vragen. Dit kan persoonlijk, maar ook per mail of WhatsApp. Maak ook kennis met Centigo, wij begroeten u graag als klant en overtreffen gaag uw verwachtingen Kijk voor meer informatie op onze website: www.centigo.nl Centigo B.V. is gevestigd in Almelo (bedrijventerrein Twentepoort Oost) en Amsterdam (Herengracht 282). We richten ons met name op ondernemers met een omzet tot 1 miljoen euro.

  5. QPS CONSULT BVBA

    België

    QPS biedt het totaalpakket aan van boekhouding, accountancy en consultancy. Maar wij onderscheiden ons door die diensten te koppelen aan een totaalvisie. Wij reiken financiële en fiscale oplossingen aan vanuit echt lange termijnperspectief. Dit is naar onze overtuiging, in een snel wijzigende context en met bovendien een wispelturige overheid, de aangewezen weg. QPS gaat slimme oplossingen en spitstechnologie uiteraard niet uit de weg. Maar geen enkele ‘oplossing’ mag een hypotheek leggen op uw toekomst of uw mogelijkheden en ambities beknotten. QPS denkt mee vooruit zover uzelf vooruit kunt denken en verder. QPS maximaliseert uw kansen. Accountancy & tax Succesvol ondernemen begint met correcte boekingen. Het is de eerste maar onmisbare bouwsteen voor accountancy met toegevoegde waarde. Consulting De expertise van QPS is niet beperkt tot boekhouding en accountancy. Wij tellen ook bedrijfseconomische, juridische, organisatorische, technologische deskundigen in onze rangen. QPS kan voldoen aan de meest specifieke vragen.

  6. SOKOLOWSKI & KLAASSENS

    Nederland

    SOKOLOWSKI & KLAASSENS ADMINISTRATIEKANTOOR Vrijwel elke ondernemer heeft met de alsmaar veranderende belastingwetgeving en ontwikkelingen op het gebied van financiele wet- en regel- geving te maken. Sokolowski & Klaassens Administratiekantoor neemt u deze zorgen uit de handen. Door alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken in samenwerking optimaal te verzorgen kunt u zich volledig concenteren op uw onderneming. FINANCIËLE ADMINISTRATIE Het verzorgen van de financiële administratie Het samenstellen van de jaarrekening inclusief de daarbij behorende toelichtingen en bijlagen. Het opmaken van tussentijdse overzichten en prognoses. BELASTINGAANGIFTEN Het verzorgen van de (elektronische) aangifte omzetbelasting. Het opstellen van de winstaangifte, aangifte inkomstenbelasting/premies volksverzekeringen, aangifte vennootschapsbelasting en aangifte dividendbelasting. Het verzorgen van de belastingaangifte voor particulieren.

  7. BOEKHOUDINGEXPERT.NL

    Nederland

    Rachid Guenoun verzorgt samen met zijn team jouw complete boekhouding. Of je nu ZZP'er bent of een Holding bezit., Door onze jarenlange ervaring kunnen we je uitstekend helpen op elk boekhoudkundig, financieel of fiscaal vlak. Van belastingtips tot en met de juiste strategie bij een eenmanszaak, BV of Holding, wij beheersen de gebieden en onderzoeken jouw vraagstelling voor je op maat. Wij verzorgen je complete ZZP, V.O.F. of BV boekhouding en belastingaangiften. Aangiften Omzetbelasting, Loonbelasting, Vennootschapsbelasting en Inkomstenbelasting zijn allen inbegrepen. Naast dat wij je boekhouding verzorgen voor slechts € 79, - per maand, zijn er ook 4 gratis adviesuren per maand inbegrepen om even te sparren en je bedrijf financieel gezond te houden. De meeste cliënten zijn hiermee geholpen. Mochten er toch meer dan 4 uur nodig zijn dan kunnen we dit tegen een kleine meerprijs in orde maken. Als je slechts met enkele financiële vragen zit, kan je ons ook bellen of op ons kantoor een afspraak maken..

  8. VOOGD ADMINISTRATIEVE DIENSTVERLENING BV

    Nederland

    Dé boekhouder voor zzp en mkb Voogd Administratieve Dienstverlening BV is hét administratiekantoor voor de zzp-er en mkb-er. Als ondernemer wil je natuurlijk met maar 1 ding bezig zijn: Het werken aan groei en verbetering van jouw onderneming. De administratie die hierbij komt kijken is vaak tijdrovend en houdt je van het werk waar je daadwerkelijk mee bezig wil zijn. Voor een vast bedrag per maand kun je jouw administratie aan ons uitbesteden. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kom je niet voor onverwachte kosten te staan. Met onze moderne software heb je altijd inzicht in hoe jouw onderneming er voor staat. Facturen komen direct in jouw boekhouding en inkoopfacturen zijn op diverse manieren aan te leveren, zoals bijvoorbeeld via de Yuki App! Zo is de boekhouding altijd up-to-date en hebben wij alle informatie die we moeten hebben om contactmomenten met jou nog belangrijker te maken. Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor!

  9. VAN LIERE FINANCE

    Nederland

    Jouw administratie volledig verzorgd voor een gezonde prijs. Betaal niet te veel en besteed uit wat voor jou het beste werkt! Van Liere Finance is boekhouder en heeft een administratiekantoor in Gouda. Bart is gespecialiseerd in de financiële administratie, loonadministratie, belastingaangiftes en jaarstukken. Voor zzp'ers, kleine ondernemingen, MKB en start-ups. Van Liere Finance werkt met Exact Online en biedt de tools om overal en altijd in de cloud in te loggen en mee te kijken in de administratie, zodat je altijd op de hoogte bent van de financiële gegevens van jouw bedrijf, altijd up to date. Laat je adviseren op het gebied van investeringen, belastingvoordeel en weet altijd hoe je ervoor staat. Als zelfstandig ondernemer begrijp ik dat jij je als (middel)kleine ondernemer of zzp’er niet voortdurend wilt bezighouden met de financiële kanten van jouw bedrijf. Je wilt bedrijfsactiviteiten ontplooien en nieuwe ideeën uitwerken, dat is jouw passie! De boekhouding, de administratie en de fiscale zaken, daar heb je mijn hulp voor. En wel op een manier die past bij deze tijd: ik werk niet vóór jou, maar samen met jou. Van Liere Finance zorgt dat je tijdig en volledig inzage hebt in je bedrijfshuishouding en adviseert jou op basis van de meest recente cijfers. Op die manier lever ik mijn bijdrage aan de groei en het succes van jouw onderneming.

  10. VAN DER MOLEN ADVISEURS & ACCOUNTANTS

    Nederland

    Wij zijn adviseurs en accountants voor iedere fase waarin ondernemers, particulieren & rechtspersonen zich bevinden. Wilt u een jaarrekening voor uw bedrijf? Wij controleren en samenstellen uw jaarverslag of tussentijdse financiële informatie. Wij bieden slimme & heldere oplossingen op maat voor uw belastingzaken en fiscale huishouding. Van Inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting tot dividendbelasting en zo verder. Hebt u ondersteuning nodig bij het inrichten van de salarisadministratie of de financiële administratie. Ook hier geven wij advies zodat u zonder risico’s uw processen optimaal kunt inrichten. Bij ons vindt u een dynamisch team van toegewijde consultants die gepassioneerd zijn om uw bedrijf te laten groeien en bloeien. Met onze diepgaande expertise en branche-specifieke kennis bieden wij op maat gemaakte oplossingen die uw bedrijfsprestaties aanzienlijk verbeteren.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis

Vind bestekken voor

Filters

Resultaten voor

Boekhouding- accountants- curators - Import export

Aantal resultaten

10.984 Bedrijven