• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • marketing

Resultaten voor

Marketing

Call centers
  1. TUG MARKETING

    Bulgarije

    Het bedrijf TUG MARKETING, is een Dienstverlener, en actief in de sector Marketing. Het is tevens aanwezig in de sectoren Call centers, en Call centers. Het is gevestigd in Sofia, Bulgarije.

  2. MEDIPHONE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf MEDIPHONE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren Domiciliëring - handel en industrie, Ondersteuningsdienst Hotline, Domiciliëring - handel en industrie, en domiciliëring bedrijf. Het is gevestigd in Le Mans, Frankrijk.

  3. TEAM2F

    Marokko

    Verified by europages badge

    Het bedrijf TEAM2F, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren callcenterdiensten, televerkoop, Directe marketingdiensten, en call center. Het is gevestigd in Casablanca, Marokko.

  4. NOSYCOM

    Malagasië

    Verified by europages badge

    Het bedrijf NOSYCOM, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren beheersdiensten telefoongesprekken. Het is gevestigd in Antananarivo, Malagasië.

  5. TOP COM AGENCY

    Malagasië

    Verified by europages badge

    Het bedrijf TOP COM AGENCY, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren callcenterdiensten. Het is gevestigd in Analamanga Mahamasina Atsimo, Malagasië.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. MULTICOM

    België

    Al meer dan 15 jaar begeleiden onze call centers D Call en Multicom zijn partners bij de ontwikkeling van hun verkoopactiviteiten. Outbound- en inboundgesprekken vormen een speciaal beroep en wij stellen ervaren en mutlitalige telefonisten tot uw beschikking: Frans, Nederlands, Engels en Duits - om uw projecten tot een succes te maken. Onze partners komen uit de vier uithoeken van Europa: België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Engeland, … Wij beheren al deze operaties met telefonistes die 100% hun moedertaal beheersen. Naast ons call center biedt D-Call ook e-mail marketingcampagnes, SMS-marketing of data processing. D Call en Multicom zetten zich in voor onze klanten om zo goed mogelijk aan hun vereisten te voldoen. Het kwaliteitsysteem is niet alleen in overeenstemming met de norm ISO 9001/2008, maar ook ten aanzien van de verbetering van onze betrouwbaarheid, conformiteit en rendement.

  2. CALLEXCELL

    België

    Callexcell verzorgt de sales en service klantencontacten 24/7 via de kanalen van de klant (telefoon, email, chat). Gespecialiseerd in customer care en sales activiteiten, bieden wij meerwaarde en resultaat. Onze ambitie is niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. We denken mee met onze klanten en bieden een end-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen. Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit en toegevoegde waarde. Een flexibel en transparant partnership, daar gaan we voor. Callexcell hecht zeer veel belang aan haar bedrijfswaarden: - steeds zo klantgericht mogelijk werken. Bij ons komt de klant nog écht op de eerste plaats; - Ernaar streven om de beste kwaliteit te bieden aan onze klanten en dit in alles wat we doen; - Ons zo flexibel mogelijk opstellen voor al onze klanten: - De ambitie om te groeien tot het beste contactcenter van België, niet het grootste; - Altijd open en transparant communiceren naar onze klanten én naar onze medewerkers toe; - Continu uitkijken naar vernieuwingen binnen onze sector om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen verwennen

  3. YOUR ASSISTANT

    Nederland

    Your Assistant is gespecialiseerd in het bieden van een professionele, klantvriendelijke telefoondienst en ontzorgende secretariaatsdiensten. Wij onderscheiden ons al vijftien jaar door onze persoonlijke werkwijze en het vermogen om ons in te leven in de klant. Vanuit ons kantoor in Willemstad vertegenwoordigt ons vaste team van medewerkers onze klanten. Volledig afgestemd op de wensen van onze klanten. Via onze antwoordservice of als persoonlijk assistente. Ons enthousiaste en ervaren team zorgt ervoor dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan en daarmee tevreden zijn over uw organisatie. Wij zijn niet alleen klantgericht, maar pakken ook goed door. Zo stimuleren we bellers om zaken met uw organisatie te doen en spoedgevallen en orders worden door ons snel opgepakt. Opvallend is dat organisaties steeds meer worden afgerekend op klantvriendelijkheid en snelle service. Daarbij is het belangrijk dat degene die contact opneemt vriendelijk te woord wordt gestaan en zich begrepen voelt. Zorg er daarom voor dat uw (potentiële) klanten op een prettige manier contact hebben met uw organisatie. Dat kan door een gespecialiseerde antwoordservice als Your Assistant in te schakelen.

  4. CERES GROUP

    België

    Ceres Group, dat gelegen is in het hart van Europa, tegenover de internationale luchthaven van Charleroi Brussel-Zuid, ontvangt u in een werkomgeving waar doeltreffendheid, toegankelijkheid en connectiviteit hand in hand gaan. Onze unieke structuur heeft als doel u te begeleiden tijdens het hele leven van uw bedrijf. Of u nu een starter bent, volop groeit, of langzaam bezig bent uw zaken op te bouwen, wij bieden u services met een hoge toegevoegde waarde, om u te helpen uw doelstellingen te bereiken. Ceres is in Charleroi, een business center, een loket voor uw bedrijf, een callcenter en een handelspartner om uw verkoopcijfers te boosten. De combinatie van deze elementen is uniek en zorgt voor een ware ondersteuning, welke activiteit of ambities u ook mocht hebben.

  5. DE HOLLANDSE CENTRALE

    Nederland

    We zijn er om uw werk te verlichten tegen een scherpe prijs, in de nieuwe wereld om ons heen draait alles om flexibiliteit. De Hollandse Centrale maakt het makkelijk om uw werk zo flexibel mogelijk te maken zonder dat u ergens aan vast zit. De Hollandse Centrale is uitgerust met een tool die ons toestaat om meerdere uitgaande en binnenkomende gesprekken, chat, sms en IVR-systemen te beheren. Een project begint bij een goede voorbereiding en een gedegen opleiding die voor de opdracht staat! Al ons personeel wordt begeleid zodat wij de kwaliteit kunnen garanderen. Wij beschikken : VoIP Telefonie via een betrouwbare premium partner Geavanceerd telefoonnummerbeheer Wij verzorgen de volgende diensten: • telefonische verkoop, • afsprakenplanning, • retentie, • winback, • klantenservice, • telefonische enquêtes • Bestellingen opnemen De Hollandse Centrale regelt het voor u!

  1. BUROTIC ASSISTANTES

    Frankrijk

    BUROTIC ASSISTANTES begeleidt vaklui uit de zorgsector, vrije beroepen en kleine en middelgrote bedrijven bij het dagelijks management van hun relatie met de klanten. Professioneel en efficiënt telefonisch onthaal. Outsourcing van de binnenkomende oproepen. Verlichting van het telefonisch werk en aanvulling van uw openingstijden. Agendabeheer. Kantoren uitgerust voor korte en lange huurperiodes. Een vergaderzaal (18 personen), een dienst voor fiscale domiciliekeuze, goedkeuring van de Préfecture.

  2. TELEPARTNERS

    België

    B2B telemarketing door ons telemarketingbureau biedt u een belangrijke ondersteuning in het verkoopproces. Wilt u uw markt op een snelle en efficiënte manier bereiken ? U heeft een prachtig product en wil dit door uw klanten of prospecten laten ontdekken ? U wenst uw accountmanagers of adviseurs te ondersteunen en hen hun tijd zo efficiënt mogelijk laten besteden ? Dan is telemarketing een aangewezen tool. Telepartners is voor u de oplossing! Onze activiteiten : kwalitatieve afspraken voor uw adviseurs, boeken van inschrijvingen op cursussen en evenementen, opvolging van uw mailings, opvolgen van debiteuren, database updating, versturen van mailings, opleiding van uw telemarketeers, …

  1. ALL ROUND TRADING LTD

    Bulgarije

    Wij zijn een Contact Center in de ruimste zin en kunnen diverse campagnes verzorgen, inbound, Outbound, Leads Generation etc. Maar ook voor Help Desk en Customer Support zijn wij de ideale partner voor het afhandelen van aanvragen via mail, telefoon en chat. Ook als er kwalitatieve afspraken moeten worden gerealiseerd voor uw account managers of sales team kunnen wij dit realiseren. Maar ook op ieder ander gebied kunnen wij ondersteuning bieden, websites, marketing, social media. Verder leveren wij ook Virtual Office diensten, oa telefoondienst, post afhandeling, adresregistratie, bedrijfsregistratie.

  2. RINGPHONE

    België

    Ringfoon heeft zich door de jaren heen geprofileerd als volwaardig telesecretariaat partner voor zowel de medische sector als naar bedrijven toe. Door onze ruime ervaring en ons uiterst professionele Online Agenda zijn we één van de koplopers op de Belgische markt. Onze operatoren zijn de hoofdreden van succes. Ze zijn allen vast in dienst - er wordt niet met interims of stagiaires gewerkt - professioneel, discreet en viertalig. Onze diensten : Ringfoon Telesecretariaat, TranScriptie van dictaten, Tarieven Telesecretariaat, Telefoon permanentie, B2B Telemarketing, Ringfoon Online Agenda, …

  3. TRICYCLE TELEMARKETING

    Nederland

    Tricycle Telemarketing is een specialist in B2B telemarketing. Wij werken voor organisaties die zich binnen de business tot business markt bevinden en complexe producten of diensten aanbieden. Wij zorgen voor kwalitatieve sales leads en genereren prospects op hoog niveau. Er wordt gewerkt met HBO/WO geschoolde medewerkers die jarenlange ervaringen hebben in telefonische acquisitie en in staat zijn om kwalitatieve gesprekken te hebben op hoog niveau. Deze gesprekken hebben een informatief karakter en onze medewerkers hebben kennis over de betreffende markt en behoefte van de prospects.

  4. CONTACTCARE

    Nederland

    ContactCare is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Bij ContactCare constateren wij een groeiende vraag naar optimaal klantcontact en virtual offices. Onze diensten richten zich onder andere op Telefoonservice, Inbound, 0800 & 0900 nummers en Outbound. Met de Telefoonservice verzekeren bedrijven zich van een continue telefonische bereikbaarheid voor hun klanten. Met Inbound en Outbound kan ContactCare zorg dragen voor de volledige afhandeling van klantcontact en relatiebeheer. Een 0800 of 0900 nummer kan hierbij een mooie aanvullende optie zijn, maar is eventueel ook los af te nemen. Zo heeft u één totaalpartner voor al uw klantcontact.

  5. SEBECO

    België

    Wat zijn de diensten van SEBECO CALL CENTER? Professioneel klantencontact is en blijft voor elk bedrijf van cruciaal belang. Daarom wil SEBECO CALL CENTER u graag helpen om elk klantencontact te verbeteren, zodat uw klantenrelaties er wel bij varen. Zo leggen wij ons toe op de volgende opdrachten: opvangen van uw overflow 24uur/24uur, uitbouwen van uw service- en/of helpdesk, opvangen van campagnes en e-commerce respons, enquêteren van uw marktsegment, verzamelen van informatie voor uw marketingdatabase, werven van nieuwe klanten, verdiepen van uw one-to-one relatie met uw klanten, verkopen van uw producten.

  6. OUTVANCE CONTACTCENTERS

    Nederland

    Outvance Contactcenters is een meertalig facilitair contactcenter. We helpen bedrijven de bereikbaarheid en het resultaat van multichannel klantcontact voor service, sales en social te verbeteren. Diensten die we verzorgen We ondersteunen klantcontact 7 dagen per week met selfservice op uw website/webshop, live chat, telefoonservice, klantenservice, webcare, back office en outbound marketing- en sales campagnes. Advies van ervaren adviseurs Uw contactpersonen bij Outvance zijn meer dan 25 jaar actief in de contactcenter branche en hebben hun ervaring opgebouwd bij diverse facilitaire en inhouse contactcenters. Outvance is een no-nonsense bedrijf met focus op het resultaat. Intelligente tools voor maximaal resultaat Outvance werkt met meerdere oplossingen voor het professioneel afhandelen van uw klantcontact. Oplossingen die zich bewijzen in de praktijk en met een visie op locatie-onafhankelijk werken. Alle systemen en oplossingen zijn actief vanuit de cloud. Kostenefficiënt uw klantcontact uitbesteden Outvance verzorgt uw klantcontact vanuit locaties in Nederland, Bulgarije en Suriname. Dit verzorgen we standaard in het Nederlands, Vlaams, Engels, Duits en Frans. Andere talen zoals Pools, Italiaans, Spaans en Portugees zijn mogelijk. Door onze internationale locaties zijn onze tarieven zeer concurrerend.

  7. ACCESS CALL

    België

    Ons call center zal u begeleiden in het kader van elk type handelsproject. Door een beroep te doen op onze diensten, kunt u uw verkooppotentieel 100% benutten en verder ontplooien. Wij stellen u telefoonspecialisten ter beschikking die ervaring hebben met allerlei soorten commerciële oproepen : vastleggen van afspraken, televerkoop, klantbehoud, win-back klanten, reactivering van klanten/prospects, updaten en uitbreiden van database, op zoek gaan naar projecten, marktonderzoeken, ... Gehele of gedeeltelijke verwerking van uw oproepen, call blending, gelijktijdige verwerking van uw binnenkomende en uitgaande oproepen, detachering van personeel, alsook consultancy.

  8. DYNACALL CONTACT CENTERS

    Turkije

    DYNACALL is een contactcenter dat betrokkenheid en het leveren van kwaliteit centraal heeft staan. Door het inlevingsvermogen, de creativiteit en de professionaliteit van onze medewerkers zijn wij in staat voor onze opdrachtgevers klanten te behouden, nieuwe klanten te werven, omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantcontacten te intensiveren. Dit realiseren we door het bieden van kwalitatieve gesprekken in een weksfeer waarin medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn.DYNACALL gelooft dat een contactcenter moet investeren in goed opgeleide medewerkers en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van tegenwoordig en van de toekomst zullen niet alleen leads genereren maar gehele communicatieprocessen van bedrijven overnemen waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.

  1. OPTIMAAL LEADGENERATIE

    Nederland

    Van klamme handen naar warme leads. Optimaal Leadgeneratie zorgt ervoor dat jij je droomklanten bereikt. Ons luisterend oor, oprechte betrokkenheid en een goed inhoudelijk verhaal zorgen ervoor dat wij de juiste kwalitatieve leads voor jouw onderneming binnenhalen. Daarnaast staan wij voor u klaar met trainingen, keynotesprekers en diverse andere marketing activiteiten. Durf jij ons te bellen? Wij dagen jou uit!

  2. BEL&TELL

    Nederland

    Bel&Tell is een professioneel Callcenter gevestigd in Den Haag. Door een goed gesprek met u klanten te hebben bellen wij niet met een vast script maar geven wij bij elk telefoongesprek een een personal touch mee. Met onze schat aan ervaring en kennis, zijn wij de geschikte partij die voor uw kwalitatieve B2B leads genereert!

  3. AAC

    België

    AAC is gespecialiseerd in het behandelen van het dagdagelijks inkomend telefoonverkeer van bedrijven en vrije beroepen. AAC verzekert binnen Europa een zeer gepersonaliseerde telefoonservice voor meer dan 600 klanten. Een team van professionele, meertalige telefonisten beantwoordt de telefoon in uw naam, neemt nota, geeft informatie door of maakt indien gewenst afspraken. Dispatchingprocedures, op basis van door u op maat gemaakte scripts, worden strikt opgevolgd.

  4. SOLUTEL

    België

    Huisartsen, specialisten en tandartsen worden vaak telefonisch gestoord tijdens hun consultaties of huisbezoeken. Meestal om simpelweg een afspraak vast te leggen. Ons medisch telesecretariaat is hiervoor dé oplossing. Ook bedrijven, vrije beroepen als starters worden geconfronteerd met het probleem van telefonische bereikbaarheid. Want het is niet altijd vanzelfsprekend om het telefonisch onthaal intern te organiseren. Dé oplossing: het telesecretariaat van Solutel - uw betrouwbare partner.

  5. CALL-IT

    België

    Call-IT is gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit zes locaties in de Benelux handelt Call-IT jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele wijze af te handelen.

  6. DIRACT

    België

    Een team van 30 enthousiaste telemarketeers, die uw verkoop beter laten renderen! Ons geheim? Telemarketing is onze tweede natuur, logisch als je bijna 20 jaar ervaring hebt met een vast team van telemarketeers. Verkoop, agendaplanning, diepte-interviews: het is het enige dat we doen, maar daarin zijn we dan ook goed ! Onze filosofie: weinig geblaat, véél wol.

  7. IPG

    België

    IPG benut het hele scala van contactcenter diensten. Door de juiste combinatie van mensen en technologie brengen we elk project tot een succesvol einde. Hoe die combinatie er in de praktijk uitziet, is voor elk project en elk bedrijf verschillend. We creëren unieke oplossingen op maat van onze unieke klanten.

  8. GROUPA2M

    Frankrijk

    Het bedrijf GROUPA2M, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren call center, en Tevredenheidsenquête. Het is gevestigd in Saint Quentin, Frankrijk.

  9. OUTSOURCEACE IT & ITES SOLUTIONS PVT.LTD

    India

    Het bedrijf OUTSOURCEACE IT & ITES SOLUTIONS PVT.LTD, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren Telemarketing, ideeënman website, Telemarketing, numerieke bijwerking van foto's, en technische ondersteuning. Het is gevestigd in Bangalore, India.

  10. LEADSRAIN

    Verenigde Staten

    Het bedrijf LEADSRAIN, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is gevestigd in Dover, Verenigde Staten.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis