• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • administratieve en financiële diensten - outsourcing

Resultaten voor

Administratieve en financiële diensten - outsourcing - Nederland

Nederland
  1. BLP ADMINISTRATIEKANTOOR

    Nederland

    Wij zijn een écht familiebedrijf. Opgericht met de intentie om ondernemers zorgeloos hun eigen vak te laten uitoefenen, zonder dat hier enig papierwerk bij komt kijken. Met een groeiend team van ambitieuze cijferspecialisten, verzorgen wij de volledige administratie voor een groot aantal ondernemers. Onze missie is dat jij je kunt richten op de leuke kant van ondernemen, terwijl wij de administratieve zaken op ons nemen en ervoor zorgen dat alles op het juiste moment aangeleverd is bij de juiste personen en instanties. Je hebt te allen tijde inzicht in jouw boekhouding en we hebben regelmatig contact met je, zodat je op tijd en verantwoord beslissingen neemt. Wij helpen je graag vooruit, zodat je zorgeloos je werk kunt blijven doen. We richten ons op de zzp’er. Tussen onze klanten kom je daarom veel vakmanschap tegen. Denk hierbij aan stucadoors, schilders, verpleegkundigen, grafisch designers, coaches, tegelzetters, timmerlieden, kappers, schoonheidsspecialisten en nog veel meer. Met onze ervaring zorgen wij ervoor dat je verantwoord onderneemt! Ondernemen is leuk en uitdagend. Dit moet ook zo blijven, zonder enige belastingtechnische bijkomstigheden.

  2. BELASTINGADVIES DRENTHE

    Nederland

    Belastingadvies Drenthe is uw belastingadviseur in Emmen en provincie Drenthe. Ons administratiekantoor kan u bijstaan in diverse onderdelen van de boekhouding, salarisadministratie en andere belastingzaken. Van ZZP tot particulier en MKB. Belastingadvies Drenthe heeft al diverse klanten in stadia van het ondernemerschap kunnen ondersteunen in boekhouding en administratie. Of u nu slechts een deel van uw administratie uit handen wilt geven of een complete boekhouder wilt inschakelen om orde op zaken te stellen. Belastingadvies Drenthe is uw partner voor belastingaangiften, erfbelasting, het aanvragen van toeslagen of het omzetten van rechtsvormen zoals uw eenmanszaak omzetten naar BV. Waar u ook hulp bij nodig heeft, als uw belastingadviseur in Drenthe helpen we u graag verder om te groeien! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ervaar wat een boekhouder in Emmen voor u kan betekenen.

  3. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  4. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  5. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. XENTER

    Nederland

    Xenter - Backoffice en Serviceprovider Volgens onze filosofie is het, als persoonlijk financieel adviseur, belangrijk om zoveel mogelijk van je tijd actief met je klant bezig te zijn. De ervaring leert dat door samenwerking en uitbesteding van je binnendienstwerkzaamheden aan een backoffice/serviceprovider de tijd die resteert voor klantcontact, enorm toeneemt. Hypotheek en Verzekeringen Xenter ontzorgt, neemt werk uit handen en faciliteert assurantie- en hypotheekadviseurs. Onze dienstverlening is uniek in haar soort. Geen standaard backoffice of serviceprovider voor hypotheken en verzekeringen maar, afhankelijk van je wensen, zijn wij je binnendienst op afstand. Wij hebben actief en adequaat contact met de eindklant, zodat jij, als hypotheek- en/of verzekeringsadviseur, bezig kunt blijven met je core business. Je kan bij ons terecht met je eigen AFM vergunning maar, onder voorwaarden, is het ook mogelijk om als aangesloten instelling via onze collectieve vergunning je activiteiten te ontplooien. Wij richten ons op startende adviseurs én op bestaande kantoren die kostenbesparend en efficiënt willen gaan werken. We zijn actief door heel Nederland en gevestigd in Noord-Brabant, regio Eindhoven.

  2. GOEDKOPE BOEKHOUDER ROTTERDAM

    Nederland

    Opgericht in 2008, administratiekantoor Goedkope Boekhouder Rotterdam, is uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner als het gaat om boekhouden, belastingen en financiële verslaggeving. Wij werken vanuit vestigingen in Rotterdam en Schiedam. Vanuit deze locaties bieden wij onze diensten aan ZZP'ers, kleine zelfstandigen, freelancers, BV's, DGA's, particulieren etc. Ons doel is om uw leven makkelijker te maken. Wij doen waar wij goed in zijn en u bent van die late avonden met boekhoudklusjes af. En dat tegen een voordelig tarief. Bovendien staan wij voor transparante, kwalitatieve dienstverlening en dat tegen een vaste, lage prijs. Het moet voor u compleet duidelijk zijn wat er van ons verwacht mag worden. Het is daarnaast ons streven om een betrokken zakelijke partner voor u te zijn. Wat o.a. inhoudt dat wij de relevante fiscale wijzigingen met u doornemen. Ook leeft er binnen ons administratiekantoor de overtuiging dat het verzorgen van de boekhouding en de belastingaangiften tegen een lagere prijs aangeboden kan worden. Profiteer daarvan!

  3. BOERHOF FINANCIËLE DIENSTEN

    Nederland

    Administratiekantoor Zwolle. Zoek je een boekhouder? Wil je jouw administratie en/of boekhouding uitbesteden? Dan ben je hier aan het juiste adres! Boerhof Financiële Diensten tilt financiële dienstverlening naar een nieuw niveau! Geen verhalen over saaie belastingregels, onbegrijpelijke jaarrapporten en opmerkingen over hoe lastig ondernemen wel niet is, maar duidelijkheid, heldere financiële overzichten op het moment dat jij daar behoefte aan hebt. We hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken. Met uurtarieven weet je als klant namelijk nooit vooraf waar je aan toe bent en betaal je als klant teveel wanneer de boekhouder niet efficiënt werkt. Wij streven er naar om het aantal handmatige boekingen zo laag mogelijk te houden, door te focussen op vergaande automatisering. Dankzij onze automatisering kunnen wij werken met vaste tarieven. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor je kunnen betekenen!

  4. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  5. CBS ADVIES

    Nederland

    Administratiekantoor Deventer Cijferadvies denkt met u mee bij het ondernemen en geeft u, gevraagd en ongevraagd, financieel advies en tips. Bent u naar zo’n partner op zoek, dan bent u bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies aan het juiste adres. Wij bieden administratieve en financiële ondersteuning voor de ZZP’er, Starter en het MKB, met de belofte, dat wij u voor 100% willen ontzorgen. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat u dat ook kunt! Vraagt u zich af of Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bij u past? Wij gaan er vanuit dat, bij onze afspraken, centraal staat wat uzelf wilt. Wellicht wilt u bepaalde werkzaamheden zelf uitvoeren om zo de kosten te beperken, alles is bespreekbaar. Wij kunnen u ondersteunen op veel gebieden en wij streven ernaar dat al onze diensten voor u betaalbaar blijven. Zoekt u een oplossing voor uw boekhouding en/of andere administratieve en belastingzaken . Bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bent u van harte welkom.

  1. PLEASE PAYROLL

    Nederland

    Please Payroll neemt het juridisch werkgeverschap van u over. Op papier zijn de medewerkers in dienst bij ons. Maar ze werken bij u op de werkvloer. U bespaart tijd, hebt minder rompslomp en loopt minder risico. En uw personeel is in zorgvuldige handen. U werft zelf uw medewerkers, maakt afspraken over hun salaris en meldt ze bij ons aan. Daarna verzorgen wij alles: van arbeidscontract opstellen en salaris uitbetalen tot werkgeverslasten afdragen en verzuim begeleiden. Zodat u zich weer volledig kan richten op ondernemen.

  2. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  1. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  2. ADMINISTRATIEKANTOOR KEI

    Nederland

    Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor dat gespecialiceerd is in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie, salaris administratie en fiscale dienstverlening. Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor voor het MKB, de ZZP’er, particulieren en starters Administratiekantoor KEI staat voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Als u op zoek bent naar een administratiekantoor dat eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd, dan is Administratiekantoor KEI de juiste partner voor u. Met deze website wil ik (potentiële) klanten vooral uitgebreid informeren en faciliteren op het gebied van administratie en belastingen. Graag nodig ik u uit om verder te lezen en te ontdekken wat ik voor u kan betekenen. Als u meer wilt weten of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

  3. ONLINESALARISKANTOOR

    Nederland

    de salarisadministratie zelf doen met de zekerheid van uitbesteden.Het Onlinesalariskantoor werkt volgens een uniek concept en is het enige kantoor in Nederland dat jouw salarisadministratie volledig geautomatiseerd verwerkt.Mutaties voor de salarisadministratie komen altijd via jou, de werkgever, nooit vanuit degene die de salarisadministratie verwerkt. Die mutaties moeten dus door jou verzameld worden en dan doorgegeven aan je salariskantoor. maar waarom dan niet diezelfde mutaties direct ingeven in plaats van door te geven aan het salariskantoor? Je krijgt toegang tot de online salarissoftware van het Onlinesalariskantoor en voert daar zelf je mutaties in. Wij richten jouw omgeving natuurlijk eerst voor je in zodat je over de juiste loon- en urencodes beschikt en zodat de juiste pensioenregelingen worden toegepast.Op een vaste dag van elke maand wordt automatisch de verloning opgestart, hiervan krijg je dan per e-mail een bericht zodat je precies weet wanneer de salarisdocumenten beschikbaar zijn.Je kunt dan vervolgens het SEPA betaalbestand downloaden wat je eenvoudig kunt inlezen bij jouw bank, de salarissen nooit meer foutief of te laat betaald.Daarnaast staan er allerlei rapportages direct online tot je beschikking, waar ook ter wereld en 24/7. De loonjournaalposten laten we natuurlijk automatisch inlezen in je boekhoudsoftware of die van jouw accountant en uiteraard worden de medewerkers automatisch op de hoogte gebracht wanneer de loonstroken beschikbaar staan.Natuu

  4. OPZEGGEN.NL

    Nederland

    Opzeggen Vriendenloterij Wil je de Vriendenloterij annuleren? Voer de gevraagde informatie in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken hem en stuur de brief naar het opgegeven adres. U ontvangt een bevestiging van de Vriendenloterij wanneer uw deelname is gestopt. Gratis afmelden bij Vriendenloterij U kunt de annuleringsbrief voor de Vriendenloterij rechtstreeks gratis downloaden. U hoeft zich niet bij ons te registreren en wij zullen uw gegevens niet opslaan als u de gratis annuleringsbrief gebruikt. U kunt de annulering zelf verzenden. Zo eenvoudig werkt het! De Vriendenloterij wordt vaak gebruikt op forums en klachtensites. Er worden nogal wat klachten gedaan; online deelname annuleren is moeilijk, het is moeilijk om de juiste annuleringspagina op de Vriendenloterij-website te vinden en telefonisch annuleren leidt vaak tot wachttijden. Bovendien klagen nogal wat mensen over de moeite die het kost om de Vriendenloterij te overtuigen om uw deelname te stoppen. Ze zijn volhardend als het gaat om het behouden van jou als speler. Maar als je stand houdt, leidt dit uiteindelijk tot het gewenste resultaat; het opzeggen je deelname online bij de Vriendenloterij!

  5. NEBBELING

    Nederland

    Nebbeling - | Automotive | Construction | Finance | I(C)T | Met veel ervaring in het mooi en veelzijdig vakgebied kunnen wij maatwerk, advies en onze diensten vakbekwaam, duurzaam met kwaliteit en garantie (op-)leveren. Sinds de start van onze bedrijfsactiviteiten hebben wij blije en tevreden B2B en B2C opdrachtgevers waaruit vaste klantrelaties zijn ontstaan. Wij verwelkomen ook u graag als (vaste tevreden klant/) opdrachtgever!

  6. EKELMANS FINANCIEEL ADVIES

    Nederland

    EKELMANS FINANCIEEL ADVIES Ekelmans Financieel Advies is gespecialiseerd in het geven van totaal advies. Wij geven advies bij de meest voorkomende financiële zaken die u in uw leven tegenkomt. Wij richten ons op de particulier en ondernemer in Oost Nederland. Ons uitgangspunt is om met onze klanten een relatie voor de lange termijn aan te gaan. Op deze manier kunnen we u op ieder moment in uw leven ondersteunen en zorgen dat u financieel ontzorgd wordt. Eén aanspreekpunt voor al uw financiële zaken. Wij voorzien u graag van onafhankelijk advies. Bij ons staat u centraal. HEEFT U ADVIES NODIG? Wij kunnen u adviseren op het gebied van: - Hypotheken- Pensioenen voor de ondernemer en de particulier- Financiële planning- Echtscheidingen- Ontslagvergoedingen- Overlijden- Particuliere en zakelijke verzekeringen FINANCIEEL PLANNER U krijgt advies van een financieel planner. De hoge kwaliteitseisen van een financieel planner hebben betrekking op zowel de vakinhoudelijke kennis, als op gedrag en aanspreekbaarheid. Een financieel planner onderscheidt zich van andere financieel adviseurs door integriteit, deskundigheid en een zeer grote kennis van zaken. Binnen onze branche is er geen hogere onderscheiding. Wij zijn er trots op dat wij de titel financieel planner mogen voeren. Als consument bent u verzekerd van hoogwaardig advies. WAT DOEN WE VOOR U. Samen met u zorgen we ervoor dat u: - De beste hypotheek heeft tegen de laagste maandlasten- Een op maat gesneden pensioenadvies onvangt- D

  7. ADMINISTRATIEKANTOOR ERMEN

    Nederland

    Administratiekantoor Ermen brengt uw administratie op orde en geeft u overzicht in uw financiële situatie. Dit doen wij voor particulieren, ZZP-ers en het MKB. Onze dienstverlening wordt geheel afgestemd op uw behoefte, zo kunnen wij uw complete administratie overnemen of geven u enkel advies waar u daar behoefte aan heeft. Wilt u een onderneming starten, wij begeleiden u bij het opzetten van de onderneming, het schrijven van een ondernemingsplan en begeleiden bij eventuele investeringsaanvragen. Persoonlijk contact en het nakomen van afspraken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij staan voor u klaar wanneer het u schikt, zo is het ook mogelijk om buiten kantoortijden bij u thuis of bij ons op kantoor een afspraak te maken.

  8. TENTOO HOLDING BV

    Nederland

    Payroll van Tentoo maakt ondernemerschap een stuk eenvoudiger. Met payroll heb je namelijk geen zorgen om verloningszaken! Tentoo is het eerste payroll bedrijf van Nederland. Met onze payroll dienst ondersteunen wij sinds 1992 flexwerkers, freelancers, zzp’ers en werkgevers van klein tot groot. Zo ervaren zij geen zorgen, risico’s en belemmeringen rondom uitbetalingen en werkgeverschap. Met 23 jaar ervaring weten wij precies hoe wij hen met payroll onbekommerd kunnen laten ondernemen! Werkgevers en freelancers die kiezen voor payroll van Tentoo kunnen rekenen op gemak, maximale flexibiliteit en uitstekende service.Tentoo vindt dat je als freelancer, zzp’er of ondernemer moet kunnen rennen, springen en vliegen. Niets mag je daarin tegenhouden. Daarom ondersteunt Tentoo al sinds 1992 ondernemers en freelancers met payroll. Tentoo is het eerste payroll bedrijf van Nederland.Tentoo is in Amsterdam ontstaan door een vraag uit de creatieve sector. Freelancers wilden op een eenvoudige, snelle en legale manier ingehuurd worden, zonder administratieve rompslomp. De oprichters van Tentoo maakten dit met payroll mogelijk. Met payroll is een compleet nieuwe manier van verlonen ontstaan in Nederland.Behalve freelancers, zagen ook werkgevers de voordelen van payroll in. Binnen de kaders van goed werkgeverschap konden zij met payroll op een eenvoudige manier flexibeler omgaan met hun medewerkersbestand.

  1. PAVM

    Nederland

    In het kort Wij zijn specialist in vastgoedbeheer voor Verenigingen van Eigenaren en bieden hiervoor diensten aan op administratief, financieel en technisch vlak. Gedeeltelijk beheer, compleet beheer of een maatwerkvorm, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Onze missie Vastgoedeigenaren ontzorgen door actieve en constructieve begeleiding. Onze kernwaarden Elke beheerder biedt nagenoeg dezelfde diensten aan, u kunt dat ook van ons verwachten. Waar u daarnaast op kan rekenen is dat wij onze kernwaarden naleven, samengevat in de term BRONS. Deze waarden zijn voor ons het uitgangspunt voor de klantbediening. Betrokkenheid Wij hechten veel waarde aan persoonlijke bediening en willen de klant graag leren kennen. Goed luisteren en inleven in uw situatie vinden wij dan ook een vanzelfsprekendheid. Resultaatgerichtheid We doen wat we beloven, oftewel afspraak is afspraak. Wij denken mee en helpen actief om problemen op te lossen waar u tegenaan loopt. Optimaal resultaat is waar wij ons hard voor maken. Optimisme We zijn ras optimisten, in alle moeilijkheden zien wij mogelijkheden en gaan dan ook geen issue uit de weg. Nuchter We houden van simpel en met plezier zaken doen. We spreken daarbij een heldere taal met een lach, dat vinden wij belangrijk. Samenwerking Wij zoeken de klant actief op om de wederzijdse ervaringen te bespreken. In de periodieke bezoeken horen we graag wat u van ons vindt en wat wij mogelijk nog extra kunnen betekenen.

  2. SUBADVIES

    Nederland

    Eén oplossing voor de hele organisatie Wij combineren data, IT & kennis om waarde te creëren voor organisaties binnen de Sociale Zekerheid. Dit om iedere onderneming van elk formaat efficiënter en optimaal te laten presteren op het gebied van Sociale Zekerheid. Dit door een betrouwbare en makkelijk te gebruiken software-oplossing gebaseerd op big-data. Door ons geavanceerde koppelplatform kunnen wij vrijwel ieder systeem koppelen, dit in combinatie met onze SaaS oplossingen zorgt ervoor dat we standaardoplossingen implementeren voor alle kernprocessen van zowel verzekeraars als pensioeninstellingen.

  3. BELLUM LOONADMINISTRATIE

    Nederland

    De specialist in DGA loonadministratie! Bellum Loonadministratie heeft een eenmalige actie waardoor u het eerste jaar slechts € 24, 99. U kunt uw salarisadministratie probleem aan ons uitbeteden. Bent u ondernemer of directeur grootaandeelhouder? Dan bent u verplicht om een DGA loonadministratie te voeren. Dit om het loon uit uw onderneming te administreren. Waarschijnlijk kost het u veel tijd en is het niet uw vakgebied of liggen hier uw interesses niet? Werkkostenregeling, vrijstellingen, privébijtelling voor de auto van de zaak, de gebruikelijkheidstoets en talloze andere dingen. Aan welke regels moet u allemaal voldoen? En welke voordelen kunt u behalen? Bellum Loonadinistratie is in deze de expert op het gebied van DGA loonverwerking en u kunt deze loonadministratie aan ons uitbesteden. Waardoor u zich dus kunt concentreren op uw primaire interesse: ondernemen. Als ondernemer kun je je tijd beter besteden om je bedrijf tot een succes te maken én draaiende te houden. Helaas voor u is het ook noodzakelijk om een loonadministratie bij te houden en uzelf salaris uit te keren. Bij ons kosten u deze taken (inclusief alle wijzigingen in wet- en regelgeving) geen tijd of energie. Met minimale uitgaven is alles het hele jaar netjes voor u geregeld. Een stukje lasten verlichting in uw ondernemerschap!

  4. VCSW B.V.

    Nederland

    VCSW haalt voor u het onderste uit de kan! Wij zijn een Haagsche onderneming; een financieel adviesbureau dat extra inkomsten creëert voor haar cliënten op het gebied van Sociale Zekerheid. Wij richten ons op diverse organisaties binnen Nederland; van commerciële of niet commerciële organisaties tot stichtingen, gemeenten of semioverheidsinstellingen. De sociale wetgeving is continu in beweging waardoor het voor organisaties bijna onmogelijk is om van alle veranderingen op de hoogte te blijven. Daarnaast is er 20 miljard euro beschikbaar gesteld door de Belastingdienst wegens onterecht afgedragen gelden of onbenutte kortingen, vrijstellingen en afdrachtverminderingen. Wij zorgen dat deze gelden worden teruggeven aan de organisaties die hier recht op hebben. Daarnaast geven wij advies op maat en handvatten gericht op de toekomst om te voorkomen dat onze relaties teveel geld (blijven) afdragen en kortingen, vrijstellingen of verminderingen mislopen. Kenmerken VCSWAls samenwerkingspartner

  5. HIGHWAY TO HRM

    Nederland

    Het gaat goed met uw business, maar heeft u ooit aan HR uitbesteden gedacht? U heeft uw focus op uw eigen business en alles verloopt helemaal naar wens. U heeft uw eigen personeel en dit biedt u veel kansen en mogelijkheden. Om dan ook nog de actuele wet- en regelgeving voor personeel bij te houden is lastig. Uw personeelszaken kunnen daardoor echter onnodig duur én een frustratie worden en dat is helemaal nergens voor nodig! Want heeft u, bijvoorbeeld, gedacht aan; •Het opleidingsbeleid? •De nodige functieprofielen? •Uw personeelshandboek? •De inhoud van het personeelsdossier? •Een bedrijf breed verzuimbeleid? •Een gedegen personeels- en salarisadministratie? •UW HR uitbesteden? Zomaar wat zaken die op uw pad komen als u personeel in dienst heeft. En dan hebben we het nog niet eens over de transitievergoeding of verplichte zorg als de medewerker al uit dienst is. Heeft u wellicht geen idee wat uw rechten en plichten zijn bij zwangerschap van uw medewerker? Een optimale personeelsadministratie voorkomt veel slapeloze nachten. Oftewel; Ziet u door de bomen het bos niet meer? Wij helpen u graag! Voorkomen is tenslotte beter dan genezen, zeker met de huidige wetgeving.

  6. ICTADMIN

    Nederland

    Boekhouding: Het officieel het vastleggen van financiële feiten van een persoon, bedrijf of instelling. Ook wel accounting genoemd. In Nederland is een ondernemer volgens het Burgerlijk Wetboek wettelijk verplicht om een boekhouding te hebben (art 15i lid1 boek 3 BW / art 10 lid1 boek 2 BW). ICT Admin is specialist in het verzorgen van de boekhouding. Een boekhouding omvat een administratie van debiteuren en crediteuren en een jaarverslag. Dat gebeurt door het regelmatig bijhouden van uitgaven en ontvangsten bij transacties, waardoor de geldstromen evenals financiële positie van het bedrijf op de voet kan worden gevolgd. Op basis van deze gegevens kan de koers van het bedrijf worden bepaald en het bedrijfsbeleid worden afgestemd op winstgevende activiteiten. ICT Admin kan u helpen met het inrichten en bijhouden van uw boekhouding. Klik op help mij met mijn boekhouding en maak een afspraak. Met de boekhouding kan een professional van ICT Admin u informeren over de financiële positie van uw bedrijf door inzicht te verschaffen in de winsten en verliezen. Wij doen voor u de verplichte informatie verstrekking naar de belastingdienst, zoals het indienen van de BTW- of Inkomstenbelasting aangifte. Indien uw bedrijf een zelfstandig rechtspersoon is, zoals een BV, kan ICT Admin de Vennootschapsbelastingaangifte verzorgen. Voor eerste hulp bij het op orde brengen van de papieren bel mij op: 075-6150322

  7. VAN WINSSEN PERSONEEL EN SALARIS

    Nederland

    Van Winssen Personeel en Salaris is specialist in salarisadministratie uitbesteden en het automatiseren van hr-taken. Met onze personeelsadministratie software Personeel en Salaris Online kunt u eenvoudig alle zaken in uw online personeelsadministratie bijhouden. De ervaren salarisadministrateurs van Van Winssen Personeel en Salaris helpen u met alle zaken rondom uw personeels- en salarisadministratie. Waarom kiezen ruim 800 werkgevers voor Van Winssen Personeel en Salaris? * Persoonlijke dienstverlening door salarisspecialisten met veel ervaring* Omdat ze genoeg hebben van alle fouten in de salarisadministratie * Onze handige app voor verlofaanvragen, akkoord via e-mail met 1 druk op de knop * Digitale loonstroken met 1 druk op de knop veilig verstuurd naar uw werknemers * Het persoonlijke contact met 2 vaste contactpersonen * Vele koppelmogelijkheden op het gebied van tijdregistratie en planning, financiële administratie en andere software HR Extra maakt dagelijkse HR taken een stuk makkelijker; verlof aanvragen via de app en met 1 klik accorderen vanuit e-mail. Met 1 druk op de knop een arbeidsovereenkomst met alle gegevens opstellen en vervolgens digitaal laten ondertekenen. Medewerkers sturen eenvoudig zelf wijzigingen en declaraties in via de app. En heel veel meer. HR Extra biedt volop mogelijkheden om uw HR taken te automatiseren.

  8. BRAINCONSULTANT

    Nederland

    Met ons detacherings- en werving en selectie bureau, is Brainconsultant gespecialiseerd in Finance en ICT. Wij detacheren dagelijks kandidaten bij bedrijven in Noord-Nederland. Detacheren is een snelle en voordelige manier om de door ons geselecteerde Finance of ICT kandidaten voor een tijdelijk project of langdurige opdracht in te huren. Voor je bedrijf biedt dit meer voordelen ten opzichte van het aannemen van nieuwe werknemers. Detachering van kandidaten is meer geschikt bij: • Ziekte; • Zwangerschap; • Piekmomenten; • ICT: Analyse, Test, Ontwikkel of Implementatie fase; • Inhuur van tijdelijke studenten of stagiaires; • Bezetting personeel voor tijdelijke organisaties (0-4 jaar). De contracten worden op basis van terbeschikkingstelling opgemaakt en vallen onder de cao ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen). Verder gebruiken we de optie Deta-Vast. Deze wordt vaak gebruikt als een verlenging van de proefperiode. Zo kunnen beide partijen elkaar goed leren kennen voordat ze een vast dienstverband met elkaar aan gaan. Na 1040 gewerkte uren mag je de kandidaat gratis overnemen.

  9. QR ADMINISTRATIEKANTOOR EN BELASTINGADVIES

    Nederland

    Administratieve dienstverlening voor het MKB en ZZP. Verwerken van je boekhouding, fiscale aangiften, opstellen van jaarrekeningen. Begeleiden van startende ondernemers en ZZP ers. Hulp bij de wet DBA, opstellen van aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting omzetbelasting en loonbelasting. Fiscaal advies en training. Gouda, Rotterdam, Den Haag. Regio Zuid-Holland.

  10. BUDGETCOACH MEDEMBLIK

    Nederland

    Helderheid in geld- en bankzaken is helderheid in uw hoofd. Mijn naam is Danielle Kip en ik ben Budgetcoach. Samen met u zet ik uw geldzaken op een rij en maak ik uw uitgavenpatroon inzichtelijk. Ik doe dit met een vakkundigheid die niet alleen duidelijkheid schept maar ook kostenbesparend werkt. Met name door het feit dat ik u handvatten aanreik waarmee u onafhankelijk en met de nodige kennis zelf een nieuw begin kunt maken.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis