• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • online marketing

Resultaten voor

Online marketing - Rusland

Rusland
  1. LEADONANCE

    Rusland

    Leadonance is een marketingautomatiseringsbureau dat B2B-diensten levert in de sector van online marketing op Marketo- of Pardot-platforms.Direct-marketingconsultants helpen bedrijven bij het automatiseren van marketingstrategieën en het beheren van het klanttraject van hun klanten op basis van de ervaring van wereldwijde marktleiders.Leadonance creëert transparante en schaalbare verzorgingsprogramma's om de conversieratio's van leads te verhogen en een stabiel communicatiekanaal met klanten te creëren.De diensten van het bureau omvatten: reclamecampagnes; marketinganalyse en leadbeheer; creatie van internetpunten, landingspagina's en formulieren; handgeschreven CRM en apps integreren met Marketo; ontwikkeling van applicatiesoftware voor de sales- en marketingsector om de functionaliteit van Marketo uit te breiden. Het bureau biedt zijn B2B-klanten graag een breed scala aan diensten, van advies over het gebruik van Marketo tot volledige systeemconfiguratie, en van website-integratie tot programmabeheer.

  2. BYYD

    Rusland

    BYYD is een op technologie gebaseerd Russisch bedrijf dat zich uitsluitend richt op mobiele marketing en mobiele advertenties. We bieden volledige ondersteuning voor elke advertentiecampagne in alle stadia: briefing, productie, evenals reclame-ontwerp, ontwerp en productie van reclamecampagnes in toepassingen voor mobiele telefoons, een rapport over de marketingcampagne. Formaten voor reclamebanners: banners op volledig scherm, native formaat, rich media-banners, video.Onze partners zijn het grootste netwerk en onafhankelijke reclamebureaus.Onze tools bevatten alle belangrijke SSP's die ons een portfolio van meer dan 100.000 mobiele apps bieden, waarbij de tools overal ter wereld een ongekend bereik garanderen. We bieden onze klanten de Brand Lift-service - een onderzoek dat helpt om de organische merkbekendheid bij het mobiele publiek te beoordelen, rekening houdend met het grote percentage gebruikers van alleen mobiel, en om gegevens te verkrijgen over de toename van merkbekendheid na reclameactiviteiten.