• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • administratieve hulpverlening

Resultaten voor

Administratieve hulpverlening - Import export

  1. AMDZ CONSULTING SRL

    België

    Verified by europages badge

    België, verleent administratieve bijstand aan bedrijven, zelfstandige ondernemers en particulieren. Van het nemen van strategische beslissingen tot het ontwikkelen van uw vaardigheden, we luisteren naar u en bieden u maatwerk om aan uw meest specifieke behoeften te voldoen. Dankzij onze expertise en diepgaande kennis van de sector kunt u profiteren van ware oplossingen en concrete resultaten. administratieve sector en streven ernaar om uw administratieve grenzen te verleggen en hiertoe partnerschappen te ontwikkelen. We bieden persoonlijke en externe administratieve ondersteuningsdiensten. U kunt direct online boeken op onze website voor een of meer van de diensten die we aanbieden.

  2. STUDIO RIGHINI

    Italië

    Verified by europages badge

    Het bedrijf STUDIO RIGHINI, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren administratieve adviesdiensten, en administratief secretariaat. Het is gevestigd in Verona, Italië.

  3. C&S DEMARCHES ET +

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf C&S DEMARCHES ET +, is een Dienstverlener, en actief in de sector Raadgeving aan bedrijven. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve hulpverlening, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, administratieve afhandeling, Administratieve hulpverlening, administratieve adviesdiensten, en Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Arles, Frankrijk.

  4. MY ASSISTANCE ONLINE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf MY ASSISTANCE ONLINE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve en financiële diensten - outsourcing, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, bedrijfsadministratie, Ondersteuning van het MKB, en personeelswerving. Het is gevestigd in Paris, Frankrijk.

  5. LOGIMEX

    Nederland

    Wij als Douanevertegenwoordiger regelen al uw douaneformaliteiten, zodat u zich kunt concentreren op uw bedrijf. Wij bieden volledige services betreft uw import, export en transit zendingen, zodat u zich kunt concentreren op al het andere binnen uw bedrijf. Met onze expertise en kennis helpen wij u tijd te besparen, stress te verminderen en u te concentreren op uw eigen prioriteiten. Met meer dan negen jaar ervaring werken wij samen met bedrijven van elke omvang en in alle sectoren. We staan voor u klaar om alle Douanezaken snel en nauwkeurig af te handelen. (TR) Gümrük temsilcisi olarak siz işinize konsantre olabilmeniz için tüm gümrük formalitelerinizi biz hallediyoruz. İthalat, ihracat ve transit gönderileriniz için tam hizmet sağlıyoruz, böylece işinizdeki diğer her şeye odaklanabilirsiniz. Uzmanlığımız ve bilgimizle zamandan tasarruf etmenize, stresi azaltmanıza ve kendi önceliklerinize odaklanmanıza yardımcı oluyoruz. Dokuz yılı aşkın deneyimimizle, her ölçekten ve tüm sektörlerden şirketlerle çalışıyoruz. Tüm Gümrük meselelerini hızlı ve doğru bir şekilde halletmeye hazırız.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. AB-LUX RELOCATION SERVICES

    Luxemburg

    AB-Lux Relocation Services is een bedrijf gespecialiseerd in de aan het in het buitenland werken verbonden Facility Management. Het maakt het mogelijk nieuwe inwoners in Luxemburg efficiënt en op een positieve manier in hun nieuwe omgeving te integreren. AB-Lux Relocation Services blijft ter beschikking van zijn klanten na vestiging om ze te helpen bij hun nieuwe dagelijkse routine: contact met de plaatselijke overheden, adressen van huisartsen en specialisten, zoeken naar schoonmaaksters of vakarbeiders

  2. MASTERSERVICES (ONDERDEEL VAN PULSUSMARKETING)

    Nederland

    De ideale Virtual Assistant voor u! MasterServices is gespecialiseerd in Virtual Assistance (assistent op afstand) en levert uitstekende service voor haar klanten op diverse gebieden zoals Virtual (Personal) Assistant en Sales. De persoonlijke, professionele en flexibele mogelijkheden van MasterServices zorgen ervoor dat u uw focus kan behouden op wat u wilt doen en niet op wat u moet doen. Met ruim 20 jaar ervaring ben ik allround en gespecialiseerd in telemarketing, verkoop en als virtueel assistent. Deze vaardigheden zorgen ervoor dat ik uitermate geschikt ben om alle vraagstukken voor u op te lossen zodat u een goede nachtrust kan hebben. Zo kan ik u ondersteunen met administratieve, verkoop gerelateerde en privé zaken en alles wat daarbij nog meer hoort. Dus MasterServices neemt uw administratie uit handen en helpt zelfs uw omzet vergroten ! Geen abonnementen of strippenkaart, maar altijd een persoonlijke offerte voor u op maat gemaakt zonder verrassingen. Kijk gerust even rond en ik ben altijd bereikbaar voor uw vragen !

  3. MEDIZORG

    België

    Medizorg CVBA, opgericht in 1980, is een professioneel samenwerkingsverband in Vlaanderen van meer dan 80 artsen, huisartsen en specialisten. Medizorg CVBA beoogt de kwaliteit van de zorgen te optimaliseren door een gunstige context voor praktijkvoering aan te bieden aan haar leden. Op die manier kan de volledige aandacht van haar leden gaan naar het effectief verlenen van de best mogelijke zorg. Medizorg CVBA biedt haar leden, op een maatschappelijk verantwoorde wijze, administratieve, sociale en financiële diensten alsook faciliteiten voor praktijkinvesteringen aan.

  4. INTERFISC BELGIË

    België

    Interfisc is uw persoonlijke, lokale en meertalige zakenpartner, als u grensoverschrijdende ambities heeft. Het is onze missie om u de beste oplossingen te bieden voor de veelal complexe aangelegenheden omtrent personeel dat internationaal werkzaam is. Interfisc biedt: full-service salarisadministratie in diverse landen, inclusief uitbetaling netto salaris en afdracht van sociale verzekeringen en belastingen; juridisch advies m.b.t. in- en uitdiensttreding, arbeidsvoorwaarden en sociale zekerheid; internationaal fiscaal advies, boekhouding en belastingaangiftes; verzekeringen voor werkgevers en werknemers; ziekteverzuimbegeleiding en preventie; zakelijke faciliteiten, zoals het plaatsen van personeelsadvertenties, bemiddeling in lease-auto’s en vaste of mobiele telefonie.

  5. MKB HUYS

    Nederland

    Het MKB Huys is een dynamisch administratiekantoor gevestigd in de stad Groningen, Roden en Assen. Vanuit deze vestigingen bedienen wij onze klanten in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland.Binnen onze organisatie zijn er experts werkzaam met jarenlange ervaring in de accountancy en in het bedrijfsleven. Door deze ervaring weten wij als geen ander welke problemen zich voordoen binnen uw branche en organisatie.Vaak wordt het voeren van een administratie alleen maar als een verplichting gezien. Cijfers moeten echter niet alleen dienen als verantwoording richting fiscus en financiers, maar moeten ook een functie hebben binnen uw onderneming. Met cijfers kunt u zoveel meer. Dat zullen wij u bewijzen, want: wij brengen uw cijfers tot leven! Door niet alleen naar het verleden te kijken, maar juist ook naar de toekomst kan met een juiste interpretatie van de cijfers een beter bedrijfsresultaat behaald worden. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijk contact met onze klanten.

  1. MONSTER BELGIUM

    België

    Monster was een van de eerste commerciële websites in zijn domein en wereldwijd erkent als een pionier in online recruitment. Op onze job board, vind je talrijke vacatures van werkgevers in Belgïe. Om de beste resultaten te vinden, zoek met trefwoorden, functietitels en locaties. Indien je niet zeker weet wat je zoekt, blader dan door onze site op zoek naar inspiratie. Wij wensen je het beste in je zoektocht naar een job en in je carrière en hopen dat je een nieuwe uitdaging vindt via Monster.be.

  2. MATCH AND FLOW B.V.

    Nederland

    Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van de administratie, de belasting aangiften en andere bijkomende administratieve zaken voor zowel de MKB-ondernemer, als voor de particulier.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor uw verzorgen: -Het opzetten en verzorgen van uw financiële administratie-Opstellen van de jaarrekeningen-Diverse belastingaangiften-Salarisadministratie-Begeleiding startende ondernemerEen persoonlijke benadering en een praktijkgerichte advisering met een goede prijs/kwaliteitsverhouding is voor ons een belangrijk uitgangspunt. Daarnaast is het voor u fijn als u een deskundig en betrouwbaar contactpersoon heeft in de vorm van een administratiekantoor dat heldere en duidelijke taal spreekt over uw administratie en belastingzaken.

  1. SAK

    België

    Het Sociaal Administratiekantoor omvat een groep gedreven professionals die als filter tussen de werkgever en de eindeloze maalstroom aan papierwerk en wetgeving staan. Wij combineren de slagkracht van een sociaal secretariaat met de flexibiliteit van een onafhankelijke HR consultant. Die dienstverlening op vlak van loonadministratie en sociaal-juridisch advies proberen we zo volledig mogelijk in te vullen. We begeleiden u in uw personeels- en loonadministratie, adviseren u over sociale en arbeidswetgeving, doen indien gewenst een sociale audit van uw bedrijf en staan als sociale partner aan uw zijde. Daarvoor vallen we terug op een uitgebreide kennis en jarenlange praktische ervaring, maar ook op nauwe contacten met de overheid en specialisten. Onze diensten : hulp aan startende werkgever, periodieke administratieve formaliteiten, sociaal juridisch advies, assistentie in collectieve aangelegenheden, sociale audit, internationale toepassingen.

  2. ACCENT RECEPTIESERVICES

    Nederland

    Receptionistes met passie voor dienstverlening Met de receptiemedewerkers van Accent Receptieservices wordt uw relatie altijd professioneel en gastvrij ontvangen. Onze receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedeskmedewerkers zijn graag het visitekaartje voor uw organisatie. Onze mensen zijn flexibel inzetbaar voor korte en langere periodes. Accent Receptieservices ondersteunt u met een vaste inzet of vervanging bij verlof van uw eigen medewerker. Hierin geven wij een landelijke dekking. Professioneel, betrouwbaar en loyaal Accent Receptieservices levert kwaliteit en zorgt voor continuïteit. Onze medewerkers zijn getraind en zijn zich heel bewust van de belangrijke rol die ze binnen een organisatie hebben. Met onze aandachtige planning zorgen wij altijd voor een juiste en accurate bezetting. Wij werken volgens de ISO 9001 normering. Hierdoor werken wij met specifieke instructies en managementrapportages. Voor meer informatie over onze services kunt u contact met ons opnemen.

  3. ZONDER ZORGEN

    België

    Onafhankelijk advies en ondersteuning voor ouderen en zieken. Blijf zorgeloos thuis wonen, dankzij onze hulp en expertise in de zorgsector. Op maat van elke klant werken wij een persoonlijk en kwalitatief verzorgd aanbod van zorgdiensten uit. Word je al een dagje ouder, heb je nood aan zorg en ondersteuning, maar wil je toch graag thuis blijven wonen? Of werd je ziek en weet je niet waar eerst aan te kloppen? Dan kunnen wij je helpen! Samen bekijken we welke hulp je precies nodig hebt, om vervolgens de partners in te schakelen die jouw probleem het beste kunnen aanpakken. Met oog voor kwaliteit en altijd in functie van de klant. Zonder Zorgen verzorgt ook administratieve ondersteuning en werkt als een onafhankelijke tussenpersoon. Ons doel is simpel: iedereen in nood omringen met de beste zorgen, om zorgeloos thuis te blijven wonen. Het maakt niet uit hoe oud je bent, en of je nu veel of weinig hulp nodig hebt. Het belangrijkste is dat je terecht kunt bij een onafhankelijke vertrouwenspersoon die alle mogelijkheden in de zorg voor je opsomt, aanprijst en evalueert. Een beetje als een reisbureau. Heb je een probleem? Dan lossen wij het voor je op! We brengen dus de beste zorgdiensten voor je samen, zodat je kunt genieten van kwalitatieve thuishulp op maat. Dit gebeurt altijd in onderling overleg. Als klant bepaal jij wat je nodig hebt aan zorg en advies. Neem contact op of kom gerust eens bij ons langs!

  4. VT2000

    Nederland

    VT2000 VvE Beheer verzorgt de administratie van beheerdersverenigingen. We ontzorgen u volledig op het gebied van secretarieel, financieel, bouwkundig en technisch beheer van vastgoed zoals woningen, winkels, bedrijven, bedrijventerreinen, scholen en parkeerterreinen en gemengde complexen.

  5. LANGEVELD TOTAAL

    Nederland

    Langeveld Totaal is opgericht om startende ondernemers te helpen door persoonlijke hulp, heldere communicatie, flexibele werktijden en complete administratie aan te bieden tegen zeer lage prijzen. Zo wordt je administratie uitbesteden betaalbaar en zit je niet met vragen. Hierdoor heb je een hele last minder en kan je doen waar je goed in bent.

  6. MUTANDISS

    België

    Mutandiss levert opleidingen, trainingen, workshops, consulting, advies en interim-managers. We geloven sterk in de kracht van een netwerk. Mutandiss is dan ook georganiseerd als een expertise- netwerk. Er zijn geen “eigen” werknemers.

  7. POM WEST-VLAANDEREN

    België

    De Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij West-Vlaanderen versterkt ondernemerschap, door samenwerking te stimuleren tussen de ondernemingen en hun organisaties, de kennisinstellingen, de regionale beleidsorganen en de sociale partners, om te komen tot een duurzaam, innovatief en internationaal gericht economisch weefsel.

  8. VAN DER ZEEUW ADMINISTRATIE

    Nederland

    Van der Zeeuw Administratie levert bedrijven verscheidene administratie en boekhoudkundige services. Indien u zelf geen tijd hebt om dit te doen kunt u ons als accountant inschakelen. En met onze accountancy kunnen we tevens de aangiften voor de belastingdienst indienen.

  1. FLEVOSCHEIDEN

    Nederland

    Scheiding en echtscheiding met alimentatieberekening, ouderschapsplan en omgangsregeling. Goede afspraken in onderling overleg. Duidelijke afspraken over de pensioenen, de verdeling van de bezittingen en de schulden. Duidelijke uitleg over mogelijkheden m.b.t. de eigen woning. Een all-in tarief voor start van de werkzaamheden. mogelijkheden tot gesubsidieerde rechtshulp. Inzichtelijk maken van alle financien.

  2. TSR ADVISEURS

    Nederland

    TSR Adviseurs “Wat doet een accountant nou eigenlijk? Hij verzorgt de jaarrekening, en presenteert in ruil daarvoor een forse factuur.” Herkent u zichzelf in dit citaat? Het kan anders. TSR Adviseurs werkt glashelder en tegen een zeer redelijk tarief. Met onze klanten, ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, onderhouden wij zonder uitzondering jarenlange relaties. Dát is onze reclame.

  3. UNITED PARTNERS SERVICES

    België

    Wij zorgen voor administratieve en organisatorische dienstverlening.

  4. PAYINGIT

    Nederland

    Wij staan voor persoonlijke service, eerlijke communicatie, hoogstaande automatisering en bieden ondernemers meer flexibiliteit en administratieve ontzorging voor een scherp tarief.

  5. ALBERTO MIRANDA ABOGADOS - PERUANOS EN EL MUNDO

    Peru

    Het bedrijf ALBERTO MIRANDA ABOGADOS - PERUANOS EN EL MUNDO, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is gevestigd in Lima, Peru.

  6. KCA SERVICES

    Frankrijk

    Het bedrijf KCA SERVICES, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve hulpverlening, administratieve adviesdiensten, Administratieve hulpverlening, administratief secretariaat, en secretariaatsdienst. Het is gevestigd in Alfortville, Frankrijk.

  7. JSV INTERNATIONAL ASSISTANT SERVICE S.R.O.

    Tsjechische Rep.

    Het bedrijf JSV INTERNATIONAL ASSISTANT SERVICE S.R.O., is een Multi-Category, en actief in de sector Secretariaat - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren Secretariaatsservice, Administratieve hulpverlening, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, Tolken, Secretariaatsservice, Administratieve hulpverlening, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, en Tolken. Het is gevestigd in Prague, Tsjechische Rep..

  8. STUDIO RIGHINI

    Italië

    Het bedrijf STUDIO RIGHINI, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren administratieve adviesdiensten. Het is gevestigd in Verona, Italië.

  9. MULER TRANSCRIPTION - MONIQUE MULLER

    Frankrijk

    Het bedrijf MULER TRANSCRIPTION - MONIQUE MULLER, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren transcriptie van teksten vanaf elektronische dragers, en opmaak van teksten. Het is gevestigd in Puyravault, Frankrijk.

  10. STATUS NIERUCHOMO?CI

    Polen

    Het bedrijf STATUS NIERUCHOMO?CI, is een Agent/ Vertegenwoordiger, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is gevestigd in Warszawa, Polen.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis