• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • organisatie van seminars en congressen

Resultaten voor

Organisatie van seminars en congressen - Import export

  1. WILDTRAILS

    België

    Wildtrails heeft zich gespecialiseerd in het organiseren van seminaries, teambuildings, evenementen en trainingen. Achter Wildtrails staat een professioneel team dat garant staat voor originele, sfeervolle, veilige events op maat. Wildtrails organiseert seminaries, events, teambuildings, ... overal in België, aan de kust, de Benelux en eveneens in Noord Frankrijk. Wildtrails beschikt ook over meerdere eigen locaties in Wallonië die voldoen aan de vereiste normen. Wildtrails staat voor kwaliteit, veiligheid en respect voor mens en natuur. 55 bedrijven uit de Trends/Tendance Top 100 vertrouwen op Wildtrails voor het organiseren van hun events, teambuildings & meetings.

  2. KASTEEL VAN ZWIJNAARDE COUNTRYCLUB

    België

    Midden in een groen park, met bijbehorend golfterrein (9 holes) en een heli-haven, met zijn eeuwenoude bomen en zijn historische slotgracht, biedt het kasteel een waaier aan mogelijkheden voor prestigieuze en stijlvolle huwelijksfeesten, waarbij de grote en zonnige wintertuin uitzicht biedt over het wijds Schelde-landschap, dat zich rond het kasteel uitstrekt. Op gastronomisch vlak hebben we zeker de nodige ervaring in huis om van ieder feest een hoogtepunt te maken. Van galabanket tot prachtig versierde buffetten, van walking dinners tot de meeste exotische gardenparty, het kan allemaal op maat van uw wensen en budget uit onze hygiënische keukens stijlvol worden opgediend. Mooie recepties tot 350 personen, feesten en banketten tot 200 genodigden, seminaries en vergaderingen, zondagse brunch in ontspannen omgeving, familiefeesten en communiefeesten in een kasteelkleedje, alsook een verfijnde keuken in de bijbehorende Country Club, ...

  3. HET BRANCHECENTRUM

    Nederland

    Het Branchecentrum: de grootste netwerkorganisatie voor werkend Nederland. Wij bieden netwerkmogelijkheden, raamcontracten, juridische assistentie en professionele samenwerkingsverbanden voor de overheid, het bedrijfsleven, brancheorganisaties en particulieren. Bij ons kunt u terecht voor het deelnemen in een gedeelde opdrachtenpool binnen uw branche, online juridisch advies, en andere waardevolle netwerkmogelijkheden.Het Branchecentrum doet periodiek brancheonderzoek bij ondernemers, professionals (in loondienst en zelfstandig) en uitvoeringsambtenaren. Al sinds 2003 wordt tijdens de bijeenkomsten van het Branchecentrum en tijdens individuele diepte-interviews consequent en gericht gevraagd naar overbodige bureaucratie en vele andere verwante problemen die zij dagelijks ondervinden bij de uitvoering van hun werk. Oorzaken en veroorzakers van overbodige bureaucratie worden zo zichtbaar gemaakt.

  4. HUIS VAN DE BOUW

    België

    Het Huis van de Bouw beschikt over 5 comfortabele vergaderzalen, deels met moduleerbare wanden voor al uw groepen van 18 tot 100 personen in een opstelling met tafels, of tot 200 personen in theateropstelling. Ons seminariecentrum werd in 2014 uitgebreid met een moderne en multifunctionele lounge. De bar werd in een gezellig nieuw kleedje gestoken en kan dankzij een moduleerbare wand samen met o.a. de lounge gebruikt worden voor grotere recepties of events tot 500 personen. Het Huis van de Bouw biedt een grote variatie aan cateringmogelijkheden in alle mogelijke prijsklassen.

  5. ARENBERG

    België

    Wenst u een seminariedag te organiseren in een uniek kader met alle modern comfort? Of wenst u uw groep genodigden culinair te verwennen met een feestmaaltijd? Of wenst u uw verjaardag te vieren in een gezellig interieur? ... ... dan biedt het eeuwenoud historisch kader van "Faculty Club", gelegen in het Groot Begijnhof op de Ring rond Leuven, daar het passend, eigentijds antwoord op ! Van bij de opening staat één principe voorop : het creëren van een keuken die uitmunt in culinaire topkwaliteit. Koken is een passie, bestemd voor gedreven mensen die zichzelf dagelijks creativiteit, inventiviteit, perfectie en, niet in het minst, organisatie opleggen. Dit alles vindt zijn uitweg in zowel de gerechten evenals in het onthaal, de service en de jonge omkadering van het restaurant. In gans de opzet zijn de begrippen “eerlijkheid” en “eenvoud” troef. Kwalitatieve topproducten, kraakverse kruiden en groenten, smaakvolle bouillons, zachte olijfolie en heel veel liefde voor het vak zijn de ingrediënten voor een lichte, creatieve keuken boordevol gekende en nieuwe smaken, vervolledigd met naar wens aangepaste wijnen !

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. SALONS DE ROMREE

    België

    Salons de Romree staat al 25 jaar garant voor uw feesten en bedrijfsevenementen. De unieke locatie op de grens van Brussel biedt tal van mogelijkheden. Door de diverse zalenstructuur kunnen we voor elk type feest een gepaste zaal voorstellen om uw genodigden op een aangename manier te verwelkomen. De zalen zijn recent onderworpen aan een renovatie om u, onze klanten en uw klanten of familieleden nog beter te kunnen ontvangen. Salons de Romree staat steeds bereid om u te begeleiden in de organisatie van uw feest. Om van uw feesten een onvergetelijke gebeurtenis te maken, is meer nodig dan een mooi kader, een verzorgde keuken en een stipte service. U kunt genieten van een authentieke, sfeervolle en gastvrije omgeving die een unieke herinnering zal vormen voor uzelf en uw genodigden.

  2. DAEMSHOF

    België

    - FEESTEN Een feestzaal voor elke gelegenheid. Kies voor de service die u op een dag als deze verdient: u geniet, en wij doen de rest. Bij ons staat een perfecte totaalorganisatie op de eerste plaats. Ook voor een verjaardagsfeest, babyborrel, communie- of lentefeest en jubileum kunt u rekenen op het Daemshof. - SEMINARIES Keuze uit 3 zalen en tuin. Al onze zalen zijn uitgerust met draadloos internet (wifi), een beamer, flipboard en projectiescherm. Ontbijt, koffie, lunch? Alles is mogelijk. - ZONDAGRESTAURANT Gastronomie op topniveau. Elke zondagmiddag en –avond serveren we u een drie- of viergangendiner, eventueel met aangepaste wijnen. - DINNER & DANCE Beleef de unieke sfeer van een feest, tijdens onze gezellige dinner & dance parties. - CULINAIR Koken met gevoel. Koken op restaurantniveau, ook voor grote groepen: een persoonlijke aanpak en totaalorganisatie. Geen grootkeuken, maar originele culinaire hoogstandjes voor groepen tot 175 genodigden.

  3. CHATEAU DE LA MOTTE

    België

    Heerlijk eten, bijzondere evenementen en romantisch overnachten! Onze eeuwenoude, romantische accommodatie biedt U tal van mogelijkheden voor de organisatie van feesten, seminaries, evenementen. Rekening houdend met uw wensen en passend in uw budget zal het Château de la Motte team en het unieke kader garant staan voor uw succes! Ook voor overnachtingen bent u bij ons aan het juiste adres. De cottage style kamers liggen aangrenzend aan het kasteeldomein. Ontbijt en eventueel lunch en diner worden geserveerd in onze sfeervolle brasserie in het kasteel.

  4. MOOI WEER

    Nederland

    MooiWeer beheert en regelt activiteiten op Terschelling op het strand, op zee en in de natuur. Daarnaast bedrijfsuitjes, seminars, teambuilding en incentives voor bedrijven. U kunt via MooiWeer Blokarten op het strand, paintballen met de ribboot naar de zeehondjes varen of snelvaren over het wad, een gps-tocht maken over het eiland Terschelling, een strandrit met een Landrover ondernemen (oktober-maart) of een sportieve kanotocht over het wad. Er zijn nog veel meer activiteiten die geschikt zijn voor iedereen. Zakelijke events op Terschelling, zoals een bedrijfsuitje of simpelweg vergaderen op een originele locatie met uw managementteam kunt u gemakkelijk telefonisch regelen met onze boekingsservice. MooiWeer is uw partner voor uw eigen zakelijke event op Terschelling. Samen met u stellen wij een maatwerkprogramma op voor teambuilding, een bedrijfsuitje, een incentive, een vergadering, een training, een congres of een seminar. Onze sterke punten? Een persoonlijke benadering en oog voor detail. Wij zijn er voor u! Informeer snel naar alle mogelijkheden voor zakelijke events op Terschelling!

  5. HOSTESSAGENCY-GOLDENMAGNOLIA

    Nederland

    Op zoek naar een betrouwbaar hostessenbureau? Een bureau dat het profiel inschakelt dat u zoekt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Onze hostessen hebben de nodige ervaring in onthaal, beurzen, enz. Professionele hostesses Onze hostessen verwelkomen uw gasten met de glimlach. Uw gasten voelen zich meteen thuis. Onze hostessen luisteren naar de wensen van uw bezoekers en zorgen dat alles naar wens verloopt. Zij nemen initiatief en zien werk. Bij Hostessagency-Goldenmagnolia kies je voor: • een snelle en persoonlijke aanpak • enthousiaste & ervaren hostessen & promoteams • medewerkers met de juiste uitstraling • flexibele medewerkers • hostessen die van aanpakken weten • gebriefte hostessen & promoteams • een eerlijke & correcte prijs • 24/7 ondersteuning

  1. OMNIA TRAVEL

    België

    Omnia Travel werd in 1973 opgericht onder de naam Agri Reizen. Sedert 1999 maakt het voor 100% deel uit van de KBC-groep. De voorbije decennia is Omnia Travel uitgegroeid tot een "full-service"-kantoor daarbij steunend op drie pijlers: de departementen vakantie- en zakenreizen en de afdeling groepen, incentives en congressen. Omnia Travel weet wat reizen inhoudt en kan door zijn kennis van de reiswereld, zijn contactennetwerk en zijn inkoopkracht volledig uitgewerkte programma’s samenstellen en dit aan zeer scherpe prijzen. Daarvoor doet Omnia Travel beroep op ervaren en meertalige medewerkers en op een uitgebreide en gesofisticeerde software-ondersteuning waarbij zelfs interface-on-line-communicatie mogelijk wordt. Omnia Travel beschikt over zes verkoopspunten: Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt, Leuven en Roeselare.

  2. FLOREAL BLANKENBERGE

    België

    Floreal: zakelijke seminaries geörganiseerd van A tot Z. Decennia lang is Floreal Group in België uitgegroeid tot een belangrijke speler in het organiseren van seminaries en stelt de organisatie haar uitgebreide ervaring tot uw dienst. Met 35 vergaderzalen en een capaciteit van 10 tot 700 (auditorium) personen gelegen op vier uitzonderlijke locaties, haar grote accommodatiecapaciteit, haar restaurants en de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, biedt Floreal Group een complete service aan bedrijven en organisaties op elk niveau. De seminarie-infrastructuren van de Floreal domeinen verzekeren u een aangenaam en gezellig kader voor al uw evenementen. Seminaries, vergaderingen, personeelsfeesten, conferenties, congressen, productpresentaties, tentoonstellingen, banketten, recepties, cocktailfeestje, reuze barbecues, koude en / of warme buffetten, jubileum, bedrijfsfeesten ... allemaal mogelijkheden waarbij u op ons kunt rekenen!

  1. DE BUCK INCENTIVES

    België

    De Buck Incentives is uw kompas doorheen de hele wereld. Wij organiseren incentive-reizen 100% op maat van uw wensen en budget. Verre exotische bestemmingen, Europese citytrips of onbekende paradijzen: wij doen het voor u. Samen met u. De Buck Reizen is een modern reiskantoor waar u terecht kunt voor alle privé-reizen, business trips en à la carte reizen. Voor grote transportprojecten kunt u maar beter bij specialisten gaan. Heeft u een congres, uitstap of evenement ? De Buck is er voor u. De Buck is ook de Nr. 1 voor de organisatie van Shore Excursions voor cruiseschepen in de Benelux.

  2. MILLENNIUM GOLF

    België

    Middenin de Limburgse natuur, rond de oevers van de Paalse Plas, ligt Millennium Golf. U wilt een spannende wedstrijd spelen met vrienden? U bent op zoek naar een geschikte locatie voor uw seminarie, een zakenlunch of teambuildingevent? Of u wilt een ontspannende dag doorbrengen met uw gezin? Wij bieden een open clubsfeer waar u in een gezellig kader wordt onthaald.

  3. URBAN GAMING

    België

    UrbanGaming biedt een nieuwe vorm van communicatie voor bedrijven: Serious gaming.Serious gaming, is de kunst van beter communiceren door scherpzinnigheid, interactiviteit en invoeging van positieve waarden in uw berichten. Dit maakt het namelijk aan één kant mogelijk de boodschap beter over te brengen op de doelgroep en zorgt aan de andere kant voor een langdurig effect. Onze diensten richten zich op bedrijven die met hun teams willen communiceren- via een incentive of een cursus.

  4. KASTELEN RIVIERENHOF

    België

    Bij Kasteel Rivierenhof beleef je een gezellige en aangename tijd te midden van de prachtige natuur, waar je kunt genieten van een drankje of een lekkere maaltijd. Je wordt ontvangen door een jong en dynamisch team dat garant staat voor een vriendelijke en goede service.

  5. DE WITTE HOEVE

    België

    De Witte Hoeve ligt midden in de weidse landerijen, aan de voet van het Pajottenland en op nauwelijks 5 minuten rijden van de Brusselse Ring. Door de rustgevende ligging is De Witte Hoeve de plaats bij uitstek voor vergaderingen, seminaries en feesten. Met onze terrassen, speeltuin en groot grasveld is De Witte Hoeve ook uiterst geschikt voor family days, personeelsfeesten, huwelijksfeesten, communies, sportdagen, enzovoort.

  6. DE WATERHOEK

    België

    Waar gastronomie en romantiek elkaar ontmoeten. Als u even helemaal wilt wegdromen in een fabelachtig tafereel dan kan dat in deze feestzaal in het landelijke Geetbets op de grens van Brabant en Limburg. Het prachtige domein met de stijlvolle kasteelhoeve anno 1765 is de ideale plaats voor iedere aangelegenheid. U kunt hier heerlijk en ontspannend rondwandelen als extra bonus bij onze schitterende feesten, bedrijfsmeetings, of als u ons restaurant bezoekt voor een culinair intermezzo.

  7. KASTEEL TER HAM

    België

    Zoekt u een bijzondere locatie voor een seminarie, vergadering of kleinschalig evenement? Kies voor van deze vijftiende eeuwse waterburcht in topconditie, vlakbij de luchthaven van Zaventem. Kasteel ter Ham beschikt over een uitgerust auditorium, kleine en grotere ontmoetingsruimtes en een sfeervol restaurant/bar onder eeuwenoude welfsels.

  8. CLUB 1810

    Frankrijk

    Op 10 min. afstand van St Etienne en 40 min. van Lyon, verwelkomt de firma SAS 1810 village u in La Talaudière, in de club 1810, voor uw nachtelijke uitstapjes, maar ook in de Garden XVIII voor de organisatie van uw privé en zakelijke evenementen en voor verenigingen. De Garden XVIII zal u zowel van binnen (zalen voor cocktails of seminars) als van buiten (terrassen & tuinen) bevallen vanwege zijn atypische sfeer en inrichting.

  1. DE STROMING

    België

    Vergadercentrum De Stroming is een open huis met een sociale visie. Het is een wat verborgen, maar gegeerde plek, centraal gelegen, gemakkelijk bereikbaar en democratisch geprijsd. Vergadercentrum De Stroming is de perfecte locatie voor al uw opleidingen, vergaderingen, workshops en businessmeetings. We beschikken over 7 vergaderzalen, een auditorium, een leskeuken en een gezellige foyer.

  2. DE VENKEL

    België

    Omgeven door een pittoreske parktuin en grenzend aan de abdij van Kortenberg vind je de mooie feestzalen terug van De Venkel. Kortenberg biedt dus de ideale locatie om elk type feest te organiseren! Je in een prachtomgeving culinair laten verwennen in goed gezelschap ter gelegenheid van een bijzondere gebeurtenis? Daarvoor ontvangen we jou met open armen bij feestzaal De Venkel! We stellen alvast onze familiezaak voor en doen uit de doeken waarom je voor De Venkel zou moeten kiezen.

  3. C.I.T.I. TRADUCCIONES

    Spanje

    organisatie van seminars, congressen en colloquia. Simultaan tolken, officiële gidsen. Consecutief tolken, persconferenties, fluistertolken. moedertaal begeleiders. Hostessen. Beëdigde vertalingen: Cursus in simultaan tolken: individuele lessen. en groepslessen.

  4. SEAUTON INTERNATIONAL

    België

    Een seminarie in Leuven, een congres in Bangkok of een productlancering in Marrakech? Dan kunt u rekenen op de ervaring van Seauton, een reiskantoor op maat van de zakenwereld dat gespecialiseerd is in de organisatie van internationale seminaries, congressen, conferenties, meetings en incentives.

  5. LLUISA LLULL EVENTS

    Spanje

    organisatie van evenementen in Spanje en Mallorca. Organisatie van bruiloften.

  6. BULSKAMPVELD

    België

    Restaurant - Tearoom - Feestzaal

  7. LE MONT D'ANON

    Frankrijk

    Het bedrijf LE MONT D'ANON, is een Dienstverlener, en actief in de sector Lokalen voor scholing - verhuur. Het is tevens aanwezig in de sectoren Organisatie van seminars en congressen, Organisatie van seminars en congressen, uitgeruste vergaderingszalen, en organisatie van seminaren. Het is gevestigd in Goviller, Frankrijk.

  8. ACTIV PROVENCE

    Frankrijk

    Het bedrijf ACTIV PROVENCE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Organisatie van seminars en congressen. Het is tevens aanwezig in de sectoren organisatie bedrijfsevenementen. Het is gevestigd in Aubagne, Frankrijk.

  9. LE PASS

    België

    Het bedrijf LE PASS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Congressen, seminars en recepties - organisatie en service. Het is tevens aanwezig in de sectoren Organisatie van seminars en congressen, verhuur conferentiezalen, en Organisatie van seminars en congressen. Het is gevestigd in Frameries, België.

  10. 4 CORPORATES DMC SPAIN, CORPORATE INCENTIVE TRAVEL & MICE

    Spanje

    Het bedrijf 4 CORPORATES DMC SPAIN, CORPORATE INCENTIVE TRAVEL & MICE, is een Groothandelaar, en actief in de sector Organisatie van seminars en congressen. Het is gevestigd in Barcelona, Spanje.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis
Filters

Resultaten voor

Organisatie van seminars en congressen - Import export

Aantal resultaten

11.825 Bedrijven