• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • tevredenheidsenquête

Resultaten voor

Tevredenheidsenquête - België

België
  1. YELLO

    België

    Yello wil uitblinken in gepersonaliseerde telemarketing partnerships op maat van haar klanten. Yello biedt haar klanten een open en transparante communicatie door de telemarketing projecten online volledig toegankelijk te stellen. Door actief met onze klanten mee te denken creëren we voor hen nieuwe opportuniteiten en werken we mee aan de groei van hun onderneming, zowel bij kleinere KMO’s alsook bij grote internationale ondernemingen. Yello creëert een flexibele en stimulerende werkomgeving zodat de medewerkers kunnen uitgroeien tot competente en geëngageerde ambassadeurs. Daarbij gaat Yello een maatschappelijk engagement aan tot de vaste tewerkstelling van personen die moeilijk toegang kregen tot de arbeidsmarkt. Rendabele groei met behoud van het krachtige huidige personeelsbeleid is hierbij een primaire beleidsdoelstelling.

  2. PHONECOM

    België

    Het bedrijf PHONECOM, is een Dienstverlener, en actief in de sector Marketing - onderzoek. Het is tevens aanwezig in de sectoren Statistisch onderzoek, opiniepeilingen, Statistisch onderzoek, opiniepeilingen, marktonderzoeken, Tevredenheidsenquête, en statistische analyses. Het is gevestigd in Bruxelles, België.

  3. AXON

    België

    AXON is een waardegedreven en flexibel business contactcenter dat maatwerk voor bedrijven en diensten levert op verschillende domeinen: ◾24/24 en 7/7 telefonische permanentie en dispatching ◾telemarketing ◾immodesk ◾online agendabeheer Een optimale bereikbaarheid van uw zaak, bedrijf of dienstverlening, ook en vooral buiten uw openings- of werkuren, daarvoor is er Axon. We onderzoeken uw markten en bevragen uw huidige en potentiële klanten. Van Axon krijgt u een heldere rapportage, duidelijke afspraken en betrouwbare leads. We steken een lijn in uw agenda en zorgen ervoor dat u die altijd en overal kunt raadplegen.