• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • maandelijks

Resultaten voor

Dienstverlener - Maandelijks

Dienstverlener
  1. MUNDIPRESS COMUNICACIÓN SL

    Spanje

    Het bedrijf MUNDIPRESS COMUNICACIÓN SL, is een Dienstverlener, en actief in de sector Uitgeverijen - technisch. Het is tevens aanwezig in de sectoren uitgeverijproducten op papier, webuitgeverij, gespecialiseerde uitgave, en maandelijks. Het is gevestigd in Madrid, Spanje.

  2. MATRASCLEANER

    Nederland

    Matrasreiniging voor hotels, vakantieparken, B&B en scheepvaart Veel verschillende gasten slapen in hetzelfde bed. Dat zijn er al snel 150 per jaar. Sommige gasten zijn zeer hygiënisch, anderen wat minder. Ook zijn er regelmatig gasten met huidaandoeningen en urineverlies. Daarnaast vinden er in hotelbedden vele activiteiten plaats die tot proteïnerijk vochtverlies kunnen leiden. Al deze vervuiling belandt in het matras. De voordelen van matras reiniging in je hotel of B&B: -Verleng de levensduur van de matrassen! -Matras reinigen, een extra service voor je gasten -Reinigen van matrassen is milieuvriendelijker en duurzamer dan vervangen van matrassen. De matrassen in het hotel of B&B weer als nieuw! Met de vlekverwijdering van MatrasCleaner Sommige matrassen zijn kwalitatief in een uitstekende staat maar vlekken zorgen ervoor dat je het niet meer aan de gasten kan aanbieden. MatrasCleaner kan alle organische vlekken veroorzaakt door transpiratie, urine, overige lichaamsvloeistoffen, koffie, thee en wijn verwijderen met een unieke methode. Biologisch afbreekbare vloeistof en activatiepoeder worden ter plaatse vermengd en aangebracht op het matras. Vervolgens activeert een LED paneel met 225 lampen een biologisch reinigingsproces. Nadat de vloeistof is opgedroogd kan het matras direct gebruikt worden. Nabehandeling is niet noodzakelijk.

  3. DAMIJA SIA

    Letland

    Verified by europages badge

    Damija Sia is gevestigd in Letland en is sinds 2000 werkzaam als een ervaren import-export bedrijf. De kernactiviteit van het bedrijf betreft de handel in tweedehands artikelen, levensmiddelen, vlees en worst. Het bedrijf kent een gestage groei en exporteert maandelijks circa 300 ton tweedehandse artikelen naar Oekraïne en Afrika en 100-140 ton levensmiddelen naar Europa. Damija Sia is niet alleen gespecialiseerd in de zakelijke markt, maar levert tevens hoogwaardige tweedehands producten aan talloze gemeentes in Oekraïne. Daarnaast werkt Damija Sia als een sorteerplaats voor tweedehands kleding in Letland. De door Damija Sia aangeboden diensten omvatten niet alleen de import en export van goederen maar tevens de organisatie van betrouwbaar transport en de efficiënte afhandeling van douane-inklaringen voor klanten. Het bedrijf werkt nauw samen met diverse producenten en inzamelaars van tweedehands artikelen om een breed en hoogwaardig assortiment artikelen aan te kunnen bieden. Wij zoeken constant nieuwe partners op het gebied van tweedehands textielproducten, levensmiddelen en hoofdzakelijk vlees.

  4. O.MIND CREATIVES

    Griekenland

    O.MIND Creatives is een onderneming met een ruimdenkende en open aanpak voor mediaproducties en heeft de uitgaves van 4 handelsvakbladen in zijn portfolio. MEAT PLACE, DAIRY NEWS, THE GRILL MAGAZINE en SUPPLY CHAIN & LOGISTICS. Deze vakbladen worden gelezen door meer dan 20.000 B2B professionals die maandelijks het laatste nieuws over hun industrietak willen lezen. O.MIND Creatives organiseert daarnaast tevens 4 vakbeurzen: MEAT DAYS, FROZEN FOOD EXPO, DAIRY EXPO, SUPPLY CHAIN & LOGISTICS. Met 15 jaar ervaring in het organiseren van beurzen, garandeert het bedrijf een succesvolle afloop van de beurzen dankzij veelbelovende contacten met toekomstige klanten. Met een ervaren team van managers en handelspartners heeft O.mind Creatives de Metropolitan Expo als trefpunt gekozen daar dit beschouwd wordt als één van de best georganiseerde beurscomplexen in Zuidoost-Europa. We streven ernaar onze exposanten een dynamische vertegenwoordiging te bieden tijdens onze komende B2B handelsbeurzen om kwaliteitsvolle B2B-leads te creëren. Vraag om een offerte

  5. AVG GINGELOM

    België

    Heeft u een bedrijf? Hoe klein dan ook. De digitale wereld is niet weg te denken. Alles gebeurt online. AVG Gingelom is een freelance webdesigner / SEO specialist, met tientallen jaren ervaring, die voor u al het nodige gaat doen om uw website te creëren naar uw eigen ideeën of in de huisstijl van uw bedrijf. Hoe gaan we tewerk? U vraagt een gratis offerte aan, u ondertekend die ter goedkeuring IK bouw voor u een testdesign hoe uw website eruit zal zien. Hierop kunt u ons verbeteringen doorsturen. We bouwen verder tot u tevreden bent U levert de teksten die u graag wenst, de teksten worden door ons herschreven ( SEO, naargelang het pakket dat u gekozen heeft ). Als u eigen foto's wenst kunt u die doorsturen Er wordt een hostingpakket en domeinnaam geregistreerd. WordPress wordt erop geïnstalleerd en de lay-out wordt geüploaded. De website is klaar Naargelang van het pakket worden er SEO technieken toegepast om uw website vindbaar te maken in de zoekmachines Maandelijks wordt er een update uitgevoerd

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. RUB-STER WEBDESIGN&PROMOTIONS

    Nederland

    Rub-Ster webdesign&promotions is jouw partner voor een degelijke, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website tegen een goede prijs. Wil je je bedrijf goed op de kaart zetten, maar neit de hoofdprijs betalen voor een nieuwe website, dan ben je bij Rub-Ster webdesign en promotions aan het juiste adres. Voor het midden en kleine bedrijf een website die in je budget past zonder torenhoge maandelijkse kosten voor onderhoud. Gewoon duidelijke afspraken die worden nagekomen. door slim gebruik te maken van content management systemen is het up to date houden van je website in een handomdraai gebeurd, zonder dat je daarvoor verstrekkende technische kennis nodig hebt. je bent ja oplevering zelf in staat om teksten aan te passen of te plaatsen. Mocht je toch hulp nodig hebben, kun je eenvoudig een e-mail sturen en je vraag wordt binnen 1 werkdag beantwoord of het probleem wordt voor je opgelost. Daarnaast is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een service contract. hiermee geef je al het onderhoud uit handen en hoef je alleen nog maar even te zeggen wat waar moet komen.

  2. WVEEN.COM WEBDESIGN

    Nederland

    Een succesvolle website laten maken op maat. Geen 1 malige hoge kosten. Keurig overzichtelijk maand bedrag voor complete website. Geen hoofdpijn meer om extra dingen te regelen. Alles zit in het pakket wat online bereik verzorgt. Wij regelen: Website opbouw, hosting, domeinnaam, e-mail, CMS Joomla, e-mail marketingsysteem, SEO Geoptimaliseerd, Maandelijks 1 uur content support zonder extra factuurtje. Bekijk onze blog en zie de kennis. Misschien kunt uw dit al importeren in u bestaande website. Geheel gratis. Maandelijks doen wij ook aan webinars wat je op de hoogte houdt van alle nieuwe trends en om ideeën op te doen.

  3. WOLF EXPRESS

    België

    Uw partner voor nationaal & internationaal transport. Wolf Express is de snelste en meest betrouwbare dienstverlener voor uw nationale en internationale zendingen. Bij ons kunt u terecht voor nationale en internationale transporten: - Express dienst - Verhuizingen - Koerierdienst - Algemeen transport - Vaste dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse ritten - Auto transport aanhangwagen tot 8.50 m (2 wagens) - Moto transport aanhangwagen - Machinetransport aanhangwagen - Etc... Wij leveren overal in Europa (+ Zwitserland, IJsland, Noorwegen en Liechtenstein).

  4. BRANDDETECTIESERVICE

    Nederland

    Branddetectieservice geeft de cursus beheerder brandmeld- en ontruimingsalarminstallaties (BBMI OAI) in Breda en Delft of op locatie / in company. De training beheerder brandmeldinstallatie wordt afgesloten met het NIBHV-examen. De maandelijkse controles van de taken van de beheerder brandmeldinstallaties kunt u uit laten voeren door Branddetectieservice. Ook voert Branddetectieservice controles, keuring en onderhoud uit aan draagbare brandblussers en brandslanghaspels. Het werkgebied voor blusmiddelen betreft voornamelijk de regio Roosendaal, Moerdijk, Etten-Leur, Breda, Oosterhout, Tilburg. Tekenbureau ontruimingsplattegronden: Ook kunt u Branddetectieservice ontruimingsplattegronden laten maken.

  5. AMERICA CLEAN

    België

    America Clean is al sinds eind jaren tachtig als schoon- maakbedrijf een begrip in Genk en omgeving. Waar oorspronkelijk de nadruk op glasreiniging lag, zijn we ondertussen uitgegroeid tot een dienstenbedrijf met een uitgebreid aantal activiteiten voor zowel de particuliere als de zakelijke klant. Van het dagelijkse onderhoud van uw kantoren tot een jaarlijkse grote kuis, opruiming en renovatie na verhuizing of gewoon de maandelijkse reiniging van de vensters. Dit alles doen wij met aandacht voor uw wensen. Wij beschikken voor alle werken over een team van ervaren en gespecialiseerde medewerkers.

  1. TRANSPORTS MICOLINO & FILS

    Luxemburg

    Micolino & Fils is uw aangewezen partner voor het transport van haspels en stalen spoelen en het vervoer van grondstoffen, met name alle soorten schroot en metalen. Afvaltransport neemt sinds een aantal jaren een belangrijke plaats in de strategie van het bedrijf in. Op dit moment is het maandelijkse getransporteerde volume 25.000 ton. Het bedrijf draagt alle kenmerken van een familiebedrijf. De dagelijkse leiding is in handen van Manuel Micolino en Philippe Hurt-Micolino. François Micolino blijft aan het bedrijf verbonden als technisch adviseur.

  2. NIMARENT

    België

    Nimarent, een Belgisch verhuurbedrijf opgericht in 1992, is ondertussen uitgegroeid tot één van de belangrijkste partners voor het organizeren van feesten, evenementen en het verhuren op langere termijn, dit zowel in België als in Frankrijk. Een uitgebreid aanbod Nimarent stelt een brede waaier van feestmateriaal ter uwer beschikking gaande van vork tot tent. Nagenoeg maandelijks wordt ons aanbod uitgebreid en/of aangevuld... werkelijk alles om uw feest perfect aan te kleden en er een geslaagde dag van te maken! Bedrijven en evenementen Nimarent staat, naast het verhuren van feestmateriaal, ook bekend als gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke voorzieningen voor bedrijven en evenementen zoals tenten en chemische toiletten. Voor deze laatste beschikken wij over een eigen onderhoudsdienst voor het ledigen, reinigen en het heringebruikstellen... een waarborg voor kwaliteit en hygiëne!

  1. TILAA

    Nederland

    Tilaa is een Nederlandse cloud-hosting provider gespecialiseerd in het leveren van Virtual Private Servers (VPS) op basis van Infrastructure as a Service (IaaS). Tilaa is in 2008 opgericht met de visie een eenvoudig, snel en transparant gevirtualiseerd cloud-platform aan te bieden. Tilaa maakt VPS-hosting flexibel en betrouwbaar door een transparant kostenmodel en maandelijks opzegbare diensten te combineren met een hoge bedrijfszekerheid en beveiligingsgraad. Gebruikers van de Tilaa-cloud kunnen 24 uur per dag servers uitrollen en beheren, zonder dat hier menselijke handelingen aan te pas komen. We maken geen gebruik van vooraf gedefinieerde VPS-plannen waarbij u betaalt voor resources die u wellicht niet gebruikt. Bij een Tilaa VPS kunt u exact afnemen wat u nodig heeft. De hoeveelheid geheugen, de grootte van de harddisk en de hoeveelheid processorkracht zijn afzonderlijk van elkaar te selecteren en op ieder moment aan te passen. Tilaa is ISO 27001, ISO 9001 en PCI-DSS gecertificeerd en levert diensten vanuit twee datacenters in de omgeving van Amsterdam. De certificeringen tonen aan dat Tilaa databeveiliging en kwaliteitsbewaking op orde heeft. Daarnaast is het Tilaa-netwerk volledig redundant uitgevoerd. We hosten op dit moment voor bedrijven en individuen uit meer dan 130 landen.

  2. WEBSITEOFFERTES.NL

    Nederland

    Een website laten maken door een website ontwerper? Een website laten ontwerpen kun je natuurlijk zelf doen, echter als u een website wilt met een professionele uitstraling komt u al snel uit bij een professioneel bedrijf. Natuurlijk is dit heel lastig kiezen, er is immers genoeg aanbod. Via de service van WebsiteOffertes bespaart u moeite en vooral geld. U kunt nu geheel vrijblijven meerdere offertes ontvangen en beslissen wat voor u de best optie is. Klaar voor meer offertes? Websiteoffertes.nl brengt jullie bedrijf direct in contact met potentiele klanten die opzoek zijn naar een (nieuwe) website of werkzaamheden op het gebied van online Marketing. Ontvang Tijdelijk voor slechts € 20.- een offerte. Wij zijn hiermee de goedkoopste van Nederland! • Vaste prijs per offerteaanvraag, nu slechts € 20, - • Bepaal de regio van de aanvragen. • Genereer meer omzet door aanvragen. • Wij controleren alle aanvragen op echtheid en gegevens! Hoe het werkt • De klant geeft aan wat hij zoekt . • Wij sturen deze aanvraag naar maximaal 4 webdesigners. • U neemt contact op met de klant, dit kan telefonisch of per e-mail. • De klant geeft aan wie hij de opdracht geeft. Facturatie Indien u een samenwerking aangaat met Websiteoffertes factureren wij dit maandelijks. U kunt zelf kiezen hoeveel aanvragen u per maand ontvangt, hier zit geen maximum aan verbonden.

  3. DGOC ONLINE MARKETING

    Nederland

    Meer verdienen en minder uitgeven met online marketing is wat DGOC Online Marketing cetraal staat. Ons team van internet marketing specialisten staat voor je klaar om elke online marketing uitdaging aan te gaan. Naast onze dienstverlening met onder andere zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren en e-mail marketing bieden wij ook veel gratis kennis aan in de vorm van blog, een podcast, video's en een online marketing kennisbank. Wij lossen alle Online Marketing vraagstukken op met een glimlach en vertalen onze passie voor het vak in passie voor de klant. We gaan altijd voor een resultaat en behandelen de budgetten van onze klanten binnen online advertising campagnes alsof het ons eigen geld betreft. Naast onze no-nonsense werkwijze houden wij onze klanten ook pro-actief op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het online marketing traject. Zo zijn er maandelijkse rapportages en regelmatige voortgangsgesprekken. Leg je online marketing vraagstuk neer bij DGOC Online Marketing en ga met ons voor een top resultaat tegen een reëel budget.

  4. XYMS

    Nederland

    XYMS is een marketingadviesbureau die organisaties helpt met een betere positionering in hun markt. XYMS doet sinds 2014 ervaring op met organisaties uit een breed scala aan branches, van zorginstellingen en gemeenten tot commerciële multinationals en de lokale ondernemer.XYMS heeft een specialiteit op het gebied van online marketing. Denk hierbij aan het inzetten van sociale media, het beter vindbaar maken van de website, adverteren op verschillende onlinekanalen en het inzetten van e-mail als marketinginstrument. Een samenwerking met XYMS kenmerkt zich door transparantie en eenvoud. Het is onze taak ervoor te zorgen dat de doorgaans ingewikkelde begrippen en methoden worden begrepen door iedere betrokkene. We werken met een online platform waarmee u 24 uur per dag inzicht kunt krijgen in wanneer we iets voor u gaan uitvoeren.De oprichtersXander Graaf en Yoram Roemersma zijn de eigenaren en bestuurders van XYMS. Xander heeft een specialisatie op het gebied van websites en analysesoftware, hij zorgt ervoor dat uw website doet waarvoor hij gemaakt is en alle data verzamelt die te verzamelen is. Yoram is de marketingstrateeg die uw doelen verwerkt in een overzichtelijk plan en hij vertaalt ingewikkelde data naar concrete actiepunten.U kunt bij XYMS terecht voor de volgende diensten: (XY Marketing Solutions, 2017)1. MarketingModules - wij voeren uw (online) marketingplan uit. Vanaf 99 euro en maandelijks opzegbaar.2. MarketingMaatwerk - wij maken plannen, strategieën of doen ond

  5. AOT EVENTS

    Nederland

    OVER ONS: AOT Events is een evenementen-, management- en boekingsbureau. Wij organiseren en programmeren maandelijks diverse evenementen en voorstellingen op vele locaties in binnen- en buitenland. Wij werken met muzikanten, cabaretiers, illusionisten, comedians, theatermakers, schrijvers en nog veel meer artiesten. Wij realiseren evenementen op kleine en middelgrote schaal. Denk hierbij aan comedy shows, open mic’s, workshops, (bedrijfs)feesten, festivals, culturele- of sportevenementen en open dagen. Dit alles uiteraard met onze expertise en ervaring. Ook kunnen wij de volledige programmering en marketing van uw bedrijf overnemen. Wij denken graag mee en kunnen u diverse geslaagde concepten of evenementen voorstellen die we meteen kunnen uitvoeren. Als het nodig is, bedenken we een volledig nieuw concept speciaal voor uw bedrijf. DE ROL VAN AOT EVENTS: U heeft zelf geen omkijken naar uw evenement. Samen bespreken we uw wensen op het gebied van design, promotie, invulling en visuele vormgeving. Het hele proces wordt van A tot Z gerealiseerd door ons. Alles kan naar wens geregeld worden. ONZE WERKWIJZE: In een persoonlijk gesprek maken wij kennis met elkaar en inventariseren wij uw wensen en mogelijkheden. Zo kunnen wij het evenement het beste afstemmen op uw behoeften. Daarna doen wij u een voorstel waarin naast een gedegen situatie- en behoefteschets, een duidelijk plan van aanpak en het honorarium is opgenomen.

  6. GO2 SOLUTIONS

    Nederland

    Go2 Solutions Clouddiensten, Cloud Oplossingen en Online Werkplekken Met Go2MyOffice bieden wij een Cloud oplossing voor het volledig ontzorgen van uw IT omgeving. Het Go2MyOffice Cloud Platform biedt enterprise functionaliteit voor kleine en middelgrote ondernemingen. Kwaliteit zonder concessies. Kenmerken Uw Windows desktop in de cloud Overal veilige toegang tot applicaties en bestanden Beschikbaar op elk device - systeemonafhankelijk Microsoft Office; Outlook, Word, Excel, PowerPoint Microsoft Exchange mailserver Uit te breiden met eigen applicaties Gratis helpdesk op werkdagen van 8: 00-18: 00 uur Veiligheid Geavanceerde Next-Generation firewall systemen Enterprise-class opslag-, server- en netwerk systemen Dagelijkse full backup van e-mail en documenten Data gespiegeld in gescheiden datacenters Data altijd en overal beschikbaar na calamiteiten Ransomware en Cryptolockers? Met Go2MyOffice kunt u altijd terug naar de situatie van een uur geleden Systeemonafhankelijk Ondersteund diverse client en mobile platformen zoals: Windows, MacOSX, iOS, Android, ChromeOS en Linux Printen daar waar u ingelogd bent. Bijvoorbeeld op kantoor of uw thuiswerkplek Flexibel Per dag opzegbaar Flexibel omgaan met meer of minder gebruikers Vaste prijs per maand per gebruiker Facturatie maandelijks en achteraf U logt in, wij doen de rest.

  7. BOEKHOUDERZZP

    Nederland

    Het vergelijkingsplatform boekhouderzzp.com vindt de beste boekhouder bij u in de regio, voor uw administratie. Wij koppelen ondernemers en boekhouders/belastingadviseurs aan elkaar en dat doen we succesvol door heel Nederland. Bij ons vergelijkt u op een onafhankelijke wijze boekhouders in uw regio. Een goede en betaalbare boekhouder is via ons snel en makkelijk gevonden. Ons platform is succesvol door zijn eenvoud. Onze service gratis en vrijblijvend. Wanneer u een aanvraag plaatst ontvangt u een persoonlijke overzichtspagina. Hier kunt u uw aanvraag aanpassen en aanvullen indien wenselijk. Ook kunt u hier alle uitgebrachte offertes van de boekhouders inzien, kiezen en afwijzen. Zo vergelijkt en selecteert u makkelijk de juiste boekhouder voor uw opdracht! We zijn er ook voor de boekhouders! Bent u boekhouder en/of belastingadviseur en wilt u graag in contact komen met nieuwe klanten? Sluit u dan aan bij boekhouderzzp.com (klik hier). Door onze online expertise werven we aanvragen via diverse kanalen. Deze aanvragen controleren we op kwaliteit en echtheid, voordat we deze naar u verzenden. Iedere werkdag krijgt u nieuwe aanvragen in uw mailbox. Het grote voordeel aan ons platform is dat u niet vastzit aan een maandelijks abonnement. U reageert alleen op de aanvragen die interessant zijn voor uw bedrijf. Een win-win samenwerking!

  8. DOUANO

    België

    Douano is online software voor brouwerijen, stokerijen, drankenhandels en importeurs. Douano vereenvoudigt uw administratie: accijnsbeheer, voorraadbeheer, klantenbeheer, dubbele boekhouding, ... U kiest zelf welke modules en opties u nodig hebt. Leeggoed, verpakkingsheffing, lotnummertracering, accijnsaangifte: Douano bundelt alles wat de drankensector nodig heeft in één pakket. Douano is een cloud oplossing. Het enige wat u nodig hebt is een browser en een internetverbinding en dan kan u meteen aan de slag. Onze prijzen zijn gebaseerd op een maandelijks bedrag dat afhangt van de versie die u kiest. In al onze plannen zijn dagelijkse backups en ondersteuning inbegrepen. Daarnaast is er een eenmalige implementatiekost voor het opzetten van uw Douano omgeving, een halve dag opleiding en het helpen overzetten van uw gegevens naar Douano. Kortom: alles om uw administratie op een zorgeloze manier te transformeren naar een geautomatiseerd systeem! Bovenop het standaard Douano platform, bieden we ook uitbreidingen aan in de vorm van plugins. Een plugin kan gebruikt worden om te koppelen met externe software (zoals een boekhoudprogramma) of om bepaalde functionaliteiten van Douane op maat aan te passen (zoals een specifieke factuurlayout).

  1. WEBSITEXL

    Nederland

    WebsiteXL is een Full Service Reclamebureau. Wij zetten alles op alles om de zichtbaarheid van uw bedrijf te vergroten! WebdesignDe webdesignafdeling van WebsiteXL zorgt ervoor dat een nieuw ontwerp van uw website altijd aansluit met de huisstijl van uw bedrijf! Nog belangrijker, dat u zichzelf thuisvoelt in de gerealiseerde webomgeving. Wij maken gebruik van het content management systeem(CMS) WordPress, deze is zeer eenvoudig, gebruiksvriendelijk, Nederlandstalig en perfect om uw website zelf te beheren. Uiteraard is het mogelijk dat wij tegen een vergoeding het beheer en onderhoud van uw website verzorgen. Binnen 5 minuten aan de slag te gaan met een eigen website? Kies voor WebsiteXL! Geen verborgen verassingen, geen opstartkosten of andere gekke maandelijkse kosten. U krijgt waarvoor u kiest! . WebsiteXL is het aanspreek punt voor alle grafische communicatie van een bedrijf! Wij leveren een compleet advies op maat. Denk hierbij aan bedrijfslogo’s, flyers, advertenties, postkaarten, huisstijlen, posters, magazines, banners, websites, folders, brochures, kortom vrijwel alles wat u kunt bedenken. Drukwerk nodig? Maakt u zich niet druk! WebsiteXL heeft al jarenlange ervaring met het leveren van drukwerk. Wij werken gemakkelijk, persoonlijk en precies op maat. Drukwerk van A tot Z, met een breed productaanbod kunnen wij altijd een passende oplossing bieden en denken wij graag met de klant mee. Drukwerk wordt snel geleverd, dat scheelt u tijd en geld.

  2. ZZP BOEKHOUDER

    Nederland

    ZZP-boekhouder is al 25 jaar de specialist voor de ZZP’er. Voor een maandelijks bedrag van 80 euro plus BTW verzorgen wij uw gehele administratie. Dit houdt in btw-aangiften, maken van de balans en de aangifte Inkomstenbelasting. En: als startende ondernemer krijgt u gratis startersbegeleiding. Veel zzp’ ers twijfelen over het uitbesteden van hun boekhouding. Onze ervaring leert dat uitbesteden juist gunstiger is voor u. De kosten zijn aftrekbaar, u bespaart tijd en wij kennen alle belastingwetten en u niet. U wilt alleen maar zo weinig mogelijk belasting betalen en risico´s beperken. Wij zijn er om u daarmee te helpen. Bij ons gaat veel online. U kunt het mt-940 bestand van uw bank mailen, de verkoopfacturen mailen en wij vragen gericht de inkoopbonnen op. Elk kwartaal krijgt u van on seen sms-alert dat u aangifte BTW moet doen. Daarnaast spreken wij jaarlijks minimaal een of twee keer persoonlijk af om de zaken door te nemen. Als ondernemer heeft u een goede adviseur nodig. Eén die niet alleen maar terugkijkt, maar ook een die met u vooruit durft te kijken naar toekomstige investeringen, aankopen of bedrijfsopvolging. De toekomst is immers veel interessanter dan het verleden. Bel 06-13936399 voor een gratis kennismakingsgesprek. Dat kan zeven dagen per week. Ook in het weekend zijn we gewoon open.

  3. ADMINISTRATIEKANTOOR BARNFIELD

    Nederland

    Hét administratiekantoor voor ZZP'ers en Freelancers. Administratiekantoor Barnfield is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en de Freelancer.Vanaf € 79, 50 per maand Verzorgen wij je volledige boekhouding en je aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de boekhoud-app! We werken voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf! Zo weet je altijd waar je aan toe bent.Onze missie Onze missie is om jou op gebied van administratieve en fiscale verplichtingen, zoals het bijhouden van een boekhouding en het doen van belastingaangiftes te ondersteunen.Wij ontzorgen jou als ondernemer zodat je je optimaal kan focussen op je bedrijf en werkzaamheden.Vanzelfsprekend maken wij daarbij gebruik van de modernste Exact online software en de mobiele app van Exact online. Hierdoor heb je via je smartphone je administratie altijd bij de hand en kun je bijvoorbeeld direct na het tanken je bonnetje scannen en komt deze direct in je administratie terecht. Wij beoordelen vervolgens of de automatische boeking correct is en passen hem zo nodig aan. Het maandelijks komen brengen en halen van een stapel facturen is niet meer nodig. Omdat ook je bankrekening wordt gekoppeld hoef je ook niet aan het eind van elke maand de bankafschriften toe te zenden of te komen brengen, dat gaat allemaal online. Dat scheelt veel tijd en de kans op iets vergeten of te laat aanleveren wordt daardoor aanzienlijk verkleind. Doordat we efficiënt werken hebben wij tijd voor persoonlijk contact.

  4. BV-EXPRESS

    België

    Hallo ben je op zoek naar een betrouwbare vervoerdienst of heb je een expresdienst nodig voor dringende zendingen? Wij vervoeren uw pakket / pallet met grote zorg! ! Dit door heel Europa. Wij staan 27/7 ter beschikking van de klanten en proberen zo snel als mogelijk een juiste prijs te geven. Niet dringende goederen kan je steeds vermelden dit word dan met de planning bekeken wanneer we het transport kunnen uitvoeren. Heb je meerdere goederen voor meerdere klanten dan staat de wagen ter uwe beschikking. Wij stippelen de beste route voor je uit en op basis van dit bieden we je een mooie prijs. Bij vaste opdrachten die wekelijks / maandelijks voorkomen geven we een extra'tje. Voor al je vragen mag je ons gerust contacteren, wij proberen je zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing te bieden. Alvast bedankt, Bv-Express

  5. STUDIO RETURN WEBDESIGN EN ONLINE MARKETING

    Nederland

    We zijn Studio Return, geboren uit voorliefde voor digitale content en activatie. Wij produceren websites en design voor het MKB. Naast webdesign doen we ook de online marketing voor merken. Want wij geloven dat die zaken hand in hand gaan. Wat wij ook geloven is dat, wat je geeft je ook weer terug krijgt. Wij willen jou graag het beste van de digitale wereld gunnen. Dat wat jouw gebruiker het beste kan gebruiken. Een website laten maken of een webshop laten maken. Dat kan al binnen twee weken en vanaf 499, -. Het alternatief voor WordPress. Nu met een gratis fotosessie bij aanschaf van website + hosting! Van een éénvoudige website tot aan grote MKB-websites. Met een snel en toegankelijk CMS gehost op de servers van Amazon ben jij klaar voor de toekomst. Als je een website bij ons besteld, bestel je ook je hosting. Veel MKB websites zijn op basis van WordPress gebouwd. Een CMS systeem dat oorspronkelijk alleen voor weblog's bedoeld was. Maar door de ontwikkeling van vele plug-in's is dit systeem in de jaren uitgegroeid tot het meest populaire CMS op de markt. Maar een gemiddelde WordPress heeft minimaal 5 tot 10 plug-ins. En deze praten doorgaans niet met elkaar. Zodat je bij elke update maar mag hopen dat je site goed blijft werken. En die updates zijn er maandelijks. Daarom hebben wij gekozen voor het beste alternatief. Een CMS dat zich helemaal toespitst op het MKB. Kies vandaag nog voor een website die jouw MKB diensten sterk online zetten.

  6. ONLINE BRAINS

    Nederland

    Wij zijn het full service internetbureau van Zaandam en omgeving. Wij hechten er veel waarde aan om jou als klant te betrekken bij de online activiteiten van onze dienstverlening. Wij hebben kennis van de mogelijkheden en kanalen, jij van de markt. Door onze krachten te bundelen, zullen we onze krachten bundelen om tot een positief eindresultaat te komen. Door de maandelijkse rapportages ben je op de hoogte van zowel de resultaten als de activiteiten die onze specialisten voor jouw website uitvoeren. Daarnaast zullen wij ook een online dashboard creëren, waarmee jij ten alle tijden inzage krijgt in de online resultaten. Wij stellen kwaliteit en service voorop in onze online marketing diensten, waardoor jij als klant altijd tevreden zult zijn. Onze Online Marketing Experts behalen altijd het maximale resultaat per opdrachtOrganisaties laten groeien met online marketing is onze missie. Dat is waarom wij bestaan en we zijn er aantoonbaar goed in. Onze gepassioneerde specialisten die elke dag het uiterste uit zichzelf halen om jouw succes te realiseren. Als Google Partner, de juiste tooling en de juiste mensen hebben wij jouw succes binnen hardbereik. Falen komt niet voor in ons DNA. We drinken graag een kopje koffie met je om de doelstellingen door te nemen. Overtuigd? Onze specialisaties zijn zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren, Instagram adverteren, Facebook adverteren, webanalytics en conversie-optimalisatie.

  7. ON. DIGITAL MARKETING

    Nederland

    ON. Digital Marketing is een online marketingbureau gevestigd in Groningen. Wij zijn opgericht in 2017 en zijn inmiddels enorm gegroeid. Bij ons werken echte specialisten, die constant op de hoogte van de nieuwste trends op het gebied van online marketing. Hierdoor presteren wij op het hoogste niveau en kunnen wij dit ook zo houden. Wij helpen ondernemers met de ontwikkeling van een ijzersterke strategie. Wij gebruiken daarvoor de beste tools en de slimme trucs. Hierdoor kunnen wij bedrijven effectief en snel laten groeien. Wij bieden hiervoor diverse diensten aan op het gebied van online marketing. Zo verzorgen wij SEA, SEO, E-mail marketing en Social Media marketing. Samen met opdrachtgevers kijken wij wat het beste bij hun past. Welke dienst is er nodig? Of is misschien een combinatie beter? Dat is ook waarin wij ons onderscheiden van andere online marketing bureaus. Wij vinden persoonlijk contact met onze opdrachtgevers heel belangrijk. Op deze manier ontwikkelen wij duurzame samenwerkingsverbanden en kunnen wij optimaal presteren. Daarnaast werken wij niet met lange of vaste contracten. Onze services zijn gewoon maandelijks opzegbaar. Voor onze opdrachtgevers wel zo comfortabel en voor ons extra motivatie om het ultieme resultaat te bereiken. Meer weten? Neem telefonisch of per e-mail eenvoudig contact met ons op! Met ON. Digital Marketing is jouw online marketing pas echt aan!

  8. CHERRY MARKETING

    Nederland

    Digitale strategie Op basis van ons conversiemarketingmodel ontwikkelen we een passende digitale strategie. Wij analyseren je online (en offline) kansen en adviseren je vervolgens een effectieve digitale strategie. We denken altijd vanuit jouw doelgroep, zodat we ze via de juiste kanalen bereiken. Lees meer over digitale strategie. SEO Door middel van SEO (Search Engine Optimalisation) trekken wij meer relevante bezoekers naar je website door in te spelen op het juiste zoekgedrag. We ontzorgen je in het gehele SEO traject en houden je goed op de hoogte via maandelijkse rapportages en regelmatig contact. Benieuwd met welke SEO fases wij werken? Lees meer op de SEO pagina. SEA SEA (Search Engine Advertising), ook wel het adverteren in zoekmachines genoemd, zetten we in om jouw online bereik een strategische boost te geven. Door middel van Display Advertising, Remarketing en Google Shopping verhogen we jouw vindbaarheid in Google direct. Wij werken ook hier in fases. Lees meer op onze SEA pagina.

  9. THE HOLY SPIRITUS BV

    Nederland

    The Holy Spiritus bv, gevestigd in de voormalige R.K. Johannes de Doperkerk te Sint Jansteen (Hulst) op de grens met Nederland - België vlakbij Antwerpen, Rotterdam, Gent, de kust, ... Hier worden ambachtelijke dranken geproduceerd: Cider & Perry, Mede (honingwijn), Likeuren, likorette: Beaufort 4, Beaufort 6, Koffie de Luxe, Geuzentraan, Gin classic, Dijk 45, Ginulst, Zeeuwse Calva, Zeeuws Straf Pérke, Vodka, Honey Love, om er enkele te noemen. Daarnaast organiseert The Holy Spiritus bv ook op de eerste zaterdag van de maand Streekproductenmarkten met diverse locale ambachtelijke producenten markten. Voor een rondleiding met proeverij gelieve op voorhand te reserveren aub in groep vanaf 10 personen, zonder groep? Dat kan ook, we organiseren ook maandelijks een losse dag. Daarnaast is The Holy Spiritus bv veel meer gericht op samenwerkingen met andere crafted brouwerijen, wijnproducenten en hebben we ook het keurmerk Zeker Zeeuws, zijn we lid van Coöperatie Zeker Zeeuws, Stichting duurzaam doen we samen... werken we o.a. ook met De Smaak van Waas, Bourgondische Buren, Grenspark groot Saeftinghe, Businessclub Perk Polder, ... Naast de online shop op onze website voor de Nederlandse particuliere markt heeft The Holy Spiritus ook een depot in België van waaruit aan huis levering in België ook gedaan worden. Neem zeker een kijkje op onze website: www.theholyspiritus.com, Instagram, Pinterest, Twitter, Facebook, LinkedIn, We zoeken Sales in NL en BE op ZZP/zelfstandige basis.

  10. WIJZETTENJOUONLINE

    Nederland

    Wij ontzorgen jou voor een lage prijs van eur 349, - excl. btw voor een basis website. Al een website? Geen probleem, je kunt ook een los back-up & herstel- en/of supportabonnement afsluiten. Wij bieden al een support abonnement aan vanaf eur 15, - per maand en een back-up en herstel abonnement van eur 19, - per maand. Al onze abonnementen zijn maandelijks opzegbaar. Onze basis website bestaat uit: Geschikt voor mobiel Ontwerp in eigen huisstijl 4 pagina's (zoals home, over ons etc.) Invoegen teksten en 8 afbeeldingen Installatie Wordpress & Yoast 3 social-media-iconen Kosten: eur 349, - Back-up en herstelabonnement: Maandelijkse back-up Monitoring Binnen 24 uur weer online Priority support Up-to-date houden van plugins Kosten: eur 19, - per maand Support pakket: Binnen 48 uur antwoord Voor €5, - extra binnen 24 uur Onbeperkt tickets aanmaken (fair use) Toegang tot kennisdatabank Online status volgen Kosten: eur 15, - per maand of er 20, - per maand (24 uur) Alle prijzen zijn excl. btw.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis