MIFRATEL

Waarom het contacteren van uw klanten aan een contactcenter overlaten? Heel eenvoudig. Een contactcenter is specialist in het contacteren van mensen. Klanten bellen, mailen, schrijven is onze job, dag in dag uit. Onze agenten weten er dan ook alles van. Ze krijgen voortdurend opleiding, zijn op de hoogte van wat er vandaag bij de mensen leeft en weten daardoor als geen ander hoe uw klanten te overtuigen.

Website van het bedrijf

activiteit

Trefwoorden die met dit bedrijf samenhangen

  • Werving- en selectiebureau
  • klantenrelaties
  • contactgegevens klanten
  • klantenbinding
  • hulpcentrum klanten

Aanvullende informatie

De inhoud van mijn bedrijf bewerken

Belangrijke cijfers

  • 11 – 50
    bezetting
  • 1.000 K€ - 2.499 K€
    Omzet

Organisatie

  • Jaar van oprichting
    2002
  • Bedrijfsvorm
    Bedrijfsvorm
    Hoofdkantoor, Moederbedrijf
  • Hoofdactiviteit
    Bedrijfsvorm
    Dienstverlener

Markten en uitwisselingszones

Verzorgingsgebieden

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Dit bedrijf heeft nog niet van informatie voorzien over zijn import- en exportzones

Dit bedrijf heeft nog niet van informatie voorzien over zijn import- en exportzones

Commerciële informatie

Incotermen

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Betalingswijzen

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Banken

Dit bedrijf heeft deze informatie niet gegeven.

Wilt u een gelijkwaardige pagina voor uw bedrijf? Bovendien wordt u gevonden! Creëer heel eenvoudig uw pagina om uw bedrijf op de zoekmachine van EUROPAGES te zetten. Voeg uw bedrijf toe
103 v