• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • outsourcing

Resultaten voor

Outsourcing - Nederland

Nederland
  1. CHANDA B.V.

    Nederland

    Chanda maakt en beheert applicaties voor internet-, mobiele-, cloud-, social- en “traditionele”-omgevingen. Wij zien dit als een industrieel proces, waarbij continuïteit, vaste teams en kennisborging cruciaal zijn. Dit doen we met: Commitment-gedreven ontwikkelteams voor de ontwikkeling van applicaties, bij voorkeur fixed price/fixed date Applicatiemanagement-diensten voor het beheer en onderhoud van applicaties op basis van Service Level Agreements (SLA’s) Application Lifecycle Management-diensten waarmee de volledige product lifecycle voor applicaties wordt ondersteund. ALM bestaat uit hulpmiddelen, processen, procedures en menskracht Inrichting van de gekozen sociale platformen zoals Facebook, Twitter, Google, Instagram, LinkedIn en eigen brand- of extranet omgevingen. Chanda werkt met moderne methodieken, technieken, standaarden en procedures. Denk hierbij aan Scrum, Agile Development en DevOps of IT Service Management (ITSM). Maar vanzelfsprekend ook met meer traditionele werkwijzen als de watervalmethode. Hiermee kunnen we elke applicatie maken of onderhouden, stand alone, web, cloud/saas, mobiel of social. We hebben onze productiestraten klaarstaan voor alle gangbare ontwikkeltalen en -platformen. Binnen enkele uren kunnen we een ontwikkelomgeving inrichten.

  2. RECRUITMENT BUDDIES

    Nederland

    Recruitment Buddies zijn het antwoord op een veranderende arbeidsmarkt. De arbeidsmarkt wordt namelijk steeds krapper en dus is het lastiger om aan goed personeel te komen. Dat is een probleem, want de juiste persoon op de juiste plek heeft veel voordelen; meer productiviteit, blijere medewerkers, minder ziekteverzuim en ga zo maar door. Werkgevers vinden het lastig om de juiste mensen te vinden én de goede mensen te binden. Met een crisis achter de rug zijn we voorzichtig geweest. Misschien wel té voorzichtig. Hoe gaan we de concurrentie nu voor blijven? Hebben we over 3 jaar nog wel voldoende mensen om het werk te doen? Wij zeggen altijd: als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Het moet dus anders als je ander resultaat wil. Om dit probleem op te lossen zou je ervoor kunnen kiezen om een specialist in dienst te nemen of het recruitment uit te besteden met behulp van een selectiebureau. Maar dat zijn dure oplossingen en niet voor ieder bedrijf weg gelegd of even effectief. Wat jij wil is een oplossing op maat, wanneer het jou uitkomt. Wat jij nodig hebt is een Recruitment Buddy! Het concept is simpel; afhankelijk van jouw recruitment vraagstuk zetten we een buddy in. Of je nou een vraag hebt op het gebied van werving, het organiseren van een selectiedag, het schrijven van een vacaturetekst of het afnemen van de eerste selectiegesprekken. Of het je nu ontbreekt aan kennis of aan tijd. Er is altijd een recruitment buddy op maat. En dat al vanaf 1 uur per opdracht!

  3. CGI NEDERLAND

    Nederland

    CGI, opgericht in 1976, werkt met 68.000 professionals in 400 kantoren in 40 landen. CGI hecht grote waarde aan lokale verantwoordelijkheid voor het succes van haar klanten, maar biedt tegelijkertijd wereldwijde dienstverlening. Door toepassing van een gedisciplineerde aanpak heeft CGI een leidende positie binnen de sector wat betreft on-time en on-budget projecten. Door onze kwalitatief hoogwaardige business consultancy, systeemintegratie en outsourcing services halen klanten het beste rendement op hun investeringen. En dankzij de nieuwste technologieën afgestemd op de bedrijfsstrategie worden de beste financiële resultaten behaald. De gemiddelde klanttevredenheid scoorde de afgelopen tien jaar steeds hoger dan een 9. Een duidelijk bewijs van CGI’s toewijding.

  4. MODULEN & ENGINEERING MENZING

    Nederland

    Het bedrijf MODULEN & ENGINEERING MENZING, is een Fabrikant/ Producent, en actief in de sector Engineering - industriële aannemers. Het is tevens aanwezig in de sectoren Productontwikkeling - outsourcing, gepersonaliseerd onderzoek en productie van producten, elektromechanische assemblages, Productontwikkeling - outsourcing, en outsourcing. Het is gevestigd in Haaksbergen, Nederland.

  5. SHOP INTERIORS B.V.

    Nederland

    In de dynamische retail markt bewegen wij met u mee, daarom zeggen we vaak niets is onmogelijk. We brengen samen met u verscheidene productpresentaties en displays tot leven, wij begeleiden, ontwerpen, ontwikkelen en produceren shop-in-shop concepten en totaalinrichtingen. Wij zijn een veelzijdige interieurbouwer in (bedrijf- en winkel) interieurs met een zeer flexibele groothandel van onder andere een ruim assortiment van winkelwand haken en een modulaire Europees standaard legbord systeem, haken en overige winkelmaterialen. Wij werken aan uw Shop, wij zijn Shop Interiors b.v

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. FLINQ PLASTICS BV

    Nederland

    Heb je een idee of concept voor een uniek kunststofproduct, onderdeel of halffabricaat maar heb je geen idee hoe je dit het beste laat maken? Wij helpen MKB-bedrijven met kleinschalige kunststofproducties <10.000 stuks, door middel van ons unieke create-your-product roadmap, zodat jullie kunststof product-idee wel haalbaar en betaalbaar kan worden geproduceerd middels spuitgieten. Er is zoveel mogelijk! En is jouw idee of concept eigenlijk wel geschikt om te laten produceren? Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En eerlijk gezegd, heb je wel wat anders aan je hoofd. Het liefste besteed je het allemaal uit. Als je op zoek bent naar een partner die helemaal thuis is in deze materie, dan ga ik graag met je in gesprek. Meer weten? Neem gerust even contact met mij op of vraag een gratis adviesgesprek aan op onze website. 033-20 22 662 Info@flinqplastics.nl www.flinqplastics.nl

  2. BLP ADMINISTRATIEKANTOOR

    Nederland

    Wij zijn een écht familiebedrijf. Opgericht met de intentie om ondernemers zorgeloos hun eigen vak te laten uitoefenen, zonder dat hier enig papierwerk bij komt kijken. Met een groeiend team van ambitieuze cijferspecialisten, verzorgen wij de volledige administratie voor een groot aantal ondernemers. Onze missie is dat jij je kunt richten op de leuke kant van ondernemen, terwijl wij de administratieve zaken op ons nemen en ervoor zorgen dat alles op het juiste moment aangeleverd is bij de juiste personen en instanties. Je hebt te allen tijde inzicht in jouw boekhouding en we hebben regelmatig contact met je, zodat je op tijd en verantwoord beslissingen neemt. Wij helpen je graag vooruit, zodat je zorgeloos je werk kunt blijven doen. We richten ons op de zzp’er. Tussen onze klanten kom je daarom veel vakmanschap tegen. Denk hierbij aan stucadoors, schilders, verpleegkundigen, grafisch designers, coaches, tegelzetters, timmerlieden, kappers, schoonheidsspecialisten en nog veel meer. Met onze ervaring zorgen wij ervoor dat je verantwoord onderneemt! Ondernemen is leuk en uitdagend. Dit moet ook zo blijven, zonder enige belastingtechnische bijkomstigheden.

  3. BELASTINGADVIES DRENTHE

    Nederland

    Belastingadvies Drenthe is uw belastingadviseur in Emmen en provincie Drenthe. Ons administratiekantoor kan u bijstaan in diverse onderdelen van de boekhouding, salarisadministratie en andere belastingzaken. Van ZZP tot particulier en MKB. Belastingadvies Drenthe heeft al diverse klanten in stadia van het ondernemerschap kunnen ondersteunen in boekhouding en administratie. Of u nu slechts een deel van uw administratie uit handen wilt geven of een complete boekhouder wilt inschakelen om orde op zaken te stellen. Belastingadvies Drenthe is uw partner voor belastingaangiften, erfbelasting, het aanvragen van toeslagen of het omzetten van rechtsvormen zoals uw eenmanszaak omzetten naar BV. Waar u ook hulp bij nodig heeft, als uw belastingadviseur in Drenthe helpen we u graag verder om te groeien! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ervaar wat een boekhouder in Emmen voor u kan betekenen.

  4. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  5. VA-WORKS

    Nederland

    Are you starting a business in the Netherlands, but don't have enough knowledge about the countries law, infrastructure etc? This can be quite off-putting. It makes the decision to start something new a lot harder to get your head around, and can reduce your confidence in getting started. It would be nice to be abroad and have the same support as in the office back home, right? Thankfully, with VAWorks, that is easily possible. With my help, you can focus on the core business and have an assistant who provides you with the support you need. From dealing with clients who don’t speak your own language to helping you settle into the culture of the Netherlands, I can assist. Someone who speaks the language, knows the culture, infrastructure etc. can be priceless to a business: especially a new-start. As an experienced and credible Virtual Assistant, I can support you in the Netherlands. Before you arrive, I can start with making arrangements with the help of your assistant, should you have one. If not, we can work together to put in place the perfect plan of action. When you are here, I can provide the support you need. And when you have gone, I can work things out that you have started, and keep in contact with your partners. Productivity does not have to start and end at home – with my assistance, it’s definitely possible.

  1. EMCON BV

    Nederland

    Wij zijn gespecialiseerd in industriële toelevering van mechanische onderdelen en samenstellingen ( in alle vormgevingstechnieken) die geproduceerd worden bij zorgvuldig geselecteerde productie partners in o.a. Slowakije, Tsjechië, Roemenië, China, India, Maleisië, Vietnam en Portugal. Betrouwbare partners die hoge kwaliteit leveren tegen concurrerende prijzen. Onze sterkte ligt met name bij serieproductie in de high end markt. Verspaning en mechanische assemblage zijn onze belangrijkste disciplines. Maar ook hebben we verschillende partners die gespecialiseerd zijn in plaatwerk, extrusie, sinteren, machinebouw, gietwerk en de productie van gereedschappen. Voor nadere informatie verwijzen wij u graag naar onze website: www.emcon.nl

  2. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  1. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  2. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  3. CBS ADVIES

    Nederland

    Administratiekantoor Deventer Cijferadvies denkt met u mee bij het ondernemen en geeft u, gevraagd en ongevraagd, financieel advies en tips. Bent u naar zo’n partner op zoek, dan bent u bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies aan het juiste adres. Wij bieden administratieve en financiële ondersteuning voor de ZZP’er, Starter en het MKB, met de belofte, dat wij u voor 100% willen ontzorgen. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat u dat ook kunt! Vraagt u zich af of Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bij u past? Wij gaan er vanuit dat, bij onze afspraken, centraal staat wat uzelf wilt. Wellicht wilt u bepaalde werkzaamheden zelf uitvoeren om zo de kosten te beperken, alles is bespreekbaar. Wij kunnen u ondersteunen op veel gebieden en wij streven ernaar dat al onze diensten voor u betaalbaar blijven. Zoekt u een oplossing voor uw boekhouding en/of andere administratieve en belastingzaken . Bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bent u van harte welkom.

  4. PLEASE PAYROLL

    Nederland

    Please Payroll neemt het juridisch werkgeverschap van u over. Op papier zijn de medewerkers in dienst bij ons. Maar ze werken bij u op de werkvloer. U bespaart tijd, hebt minder rompslomp en loopt minder risico. En uw personeel is in zorgvuldige handen. U werft zelf uw medewerkers, maakt afspraken over hun salaris en meldt ze bij ons aan. Daarna verzorgen wij alles: van arbeidscontract opstellen en salaris uitbetalen tot werkgeverslasten afdragen en verzuim begeleiden. Zodat u zich weer volledig kan richten op ondernemen.

  5. BOERHOF FINANCIËLE DIENSTEN

    Nederland

    Administratiekantoor Zwolle. Zoek je een boekhouder? Wil je jouw administratie en/of boekhouding uitbesteden? Dan ben je hier aan het juiste adres! Boerhof Financiële Diensten tilt financiële dienstverlening naar een nieuw niveau! Geen verhalen over saaie belastingregels, onbegrijpelijke jaarrapporten en opmerkingen over hoe lastig ondernemen wel niet is, maar duidelijkheid, heldere financiële overzichten op het moment dat jij daar behoefte aan hebt. We hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken. Met uurtarieven weet je als klant namelijk nooit vooraf waar je aan toe bent en betaal je als klant teveel wanneer de boekhouder niet efficiënt werkt. Wij streven er naar om het aantal handmatige boekingen zo laag mogelijk te houden, door te focussen op vergaande automatisering. Dankzij onze automatisering kunnen wij werken met vaste tarieven. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor je kunnen betekenen!

  6. XENTER

    Nederland

    Xenter - Backoffice en Serviceprovider Volgens onze filosofie is het, als persoonlijk financieel adviseur, belangrijk om zoveel mogelijk van je tijd actief met je klant bezig te zijn. De ervaring leert dat door samenwerking en uitbesteding van je binnendienstwerkzaamheden aan een backoffice/serviceprovider de tijd die resteert voor klantcontact, enorm toeneemt. Hypotheek en Verzekeringen Xenter ontzorgt, neemt werk uit handen en faciliteert assurantie- en hypotheekadviseurs. Onze dienstverlening is uniek in haar soort. Geen standaard backoffice of serviceprovider voor hypotheken en verzekeringen maar, afhankelijk van je wensen, zijn wij je binnendienst op afstand. Wij hebben actief en adequaat contact met de eindklant, zodat jij, als hypotheek- en/of verzekeringsadviseur, bezig kunt blijven met je core business. Je kan bij ons terecht met je eigen AFM vergunning maar, onder voorwaarden, is het ook mogelijk om als aangesloten instelling via onze collectieve vergunning je activiteiten te ontplooien. Wij richten ons op startende adviseurs én op bestaande kantoren die kostenbesparend en efficiënt willen gaan werken. We zijn actief door heel Nederland en gevestigd in Noord-Brabant, regio Eindhoven.

  7. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

  8. GOEDKOPE BOEKHOUDER ROTTERDAM

    Nederland

    Opgericht in 2008, administratiekantoor Goedkope Boekhouder Rotterdam, is uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner als het gaat om boekhouden, belastingen en financiële verslaggeving. Wij werken vanuit vestigingen in Rotterdam en Schiedam. Vanuit deze locaties bieden wij onze diensten aan ZZP'ers, kleine zelfstandigen, freelancers, BV's, DGA's, particulieren etc. Ons doel is om uw leven makkelijker te maken. Wij doen waar wij goed in zijn en u bent van die late avonden met boekhoudklusjes af. En dat tegen een voordelig tarief. Bovendien staan wij voor transparante, kwalitatieve dienstverlening en dat tegen een vaste, lage prijs. Het moet voor u compleet duidelijk zijn wat er van ons verwacht mag worden. Het is daarnaast ons streven om een betrokken zakelijke partner voor u te zijn. Wat o.a. inhoudt dat wij de relevante fiscale wijzigingen met u doornemen. Ook leeft er binnen ons administratiekantoor de overtuiging dat het verzorgen van de boekhouding en de belastingaangiften tegen een lagere prijs aangeboden kan worden. Profiteer daarvan!

  1. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  2. INTERVIEWS TRANSCRIBEREN

    Nederland

    Interviews transcriberen is onze tak van sport. Met al jarenlange ervaring, werken wij graag uw interviews voor u uit. Dit doen we voor zowel studenten als universiteiten en allemaal tegen één helder tarief, zodat u achter niet voor verassingen komt te staan. Hierdoor bespaart u niet alleen tijd, maar bent u er ook zeker van dat uw transcripties van de hoogste kwaliteit zijn. Vraag vrijblijvend een offerte aan op www.interviewstranscriberen.nl voor meer informatie. Ook kunt u op onze gebiste terecht voor voorbeelden van transcripties en meer informatie.

  3. ADMINISTRATIEKANTOOR ERMEN

    Nederland

    Administratiekantoor Ermen brengt uw administratie op orde en geeft u overzicht in uw financiële situatie. Dit doen wij voor particulieren, ZZP-ers en het MKB. Onze dienstverlening wordt geheel afgestemd op uw behoefte, zo kunnen wij uw complete administratie overnemen of geven u enkel advies waar u daar behoefte aan heeft. Wilt u een onderneming starten, wij begeleiden u bij het opzetten van de onderneming, het schrijven van een ondernemingsplan en begeleiden bij eventuele investeringsaanvragen. Persoonlijk contact en het nakomen van afspraken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij staan voor u klaar wanneer het u schikt, zo is het ook mogelijk om buiten kantoortijden bij u thuis of bij ons op kantoor een afspraak te maken.

  4. NEBBELING

    Nederland

    Nebbeling - | Automotive | Construction | Finance | I(C)T | Met veel ervaring in het mooi en veelzijdig vakgebied kunnen wij maatwerk, advies en onze diensten vakbekwaam, duurzaam met kwaliteit en garantie (op-)leveren. Sinds de start van onze bedrijfsactiviteiten hebben wij blije en tevreden B2B en B2C opdrachtgevers waaruit vaste klantrelaties zijn ontstaan. Wij verwelkomen ook u graag als (vaste tevreden klant/) opdrachtgever!

  5. EKELMANS FINANCIEEL ADVIES

    Nederland

    EKELMANS FINANCIEEL ADVIES Ekelmans Financieel Advies is gespecialiseerd in het geven van totaal advies. Wij geven advies bij de meest voorkomende financiële zaken die u in uw leven tegenkomt. Wij richten ons op de particulier en ondernemer in Oost Nederland. Ons uitgangspunt is om met onze klanten een relatie voor de lange termijn aan te gaan. Op deze manier kunnen we u op ieder moment in uw leven ondersteunen en zorgen dat u financieel ontzorgd wordt. Eén aanspreekpunt voor al uw financiële zaken. Wij voorzien u graag van onafhankelijk advies. Bij ons staat u centraal. HEEFT U ADVIES NODIG? Wij kunnen u adviseren op het gebied van: - Hypotheken- Pensioenen voor de ondernemer en de particulier- Financiële planning- Echtscheidingen- Ontslagvergoedingen- Overlijden- Particuliere en zakelijke verzekeringen FINANCIEEL PLANNER U krijgt advies van een financieel planner. De hoge kwaliteitseisen van een financieel planner hebben betrekking op zowel de vakinhoudelijke kennis, als op gedrag en aanspreekbaarheid. Een financieel planner onderscheidt zich van andere financieel adviseurs door integriteit, deskundigheid en een zeer grote kennis van zaken. Binnen onze branche is er geen hogere onderscheiding. Wij zijn er trots op dat wij de titel financieel planner mogen voeren. Als consument bent u verzekerd van hoogwaardig advies. WAT DOEN WE VOOR U. Samen met u zorgen we ervoor dat u: - De beste hypotheek heeft tegen de laagste maandlasten- Een op maat gesneden pensioenadvies onvangt- D

  6. OPZEGGEN.NL

    Nederland

    Opzeggen Vriendenloterij Wil je de Vriendenloterij annuleren? Voer de gevraagde informatie in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken hem en stuur de brief naar het opgegeven adres. U ontvangt een bevestiging van de Vriendenloterij wanneer uw deelname is gestopt. Gratis afmelden bij Vriendenloterij U kunt de annuleringsbrief voor de Vriendenloterij rechtstreeks gratis downloaden. U hoeft zich niet bij ons te registreren en wij zullen uw gegevens niet opslaan als u de gratis annuleringsbrief gebruikt. U kunt de annulering zelf verzenden. Zo eenvoudig werkt het! De Vriendenloterij wordt vaak gebruikt op forums en klachtensites. Er worden nogal wat klachten gedaan; online deelname annuleren is moeilijk, het is moeilijk om de juiste annuleringspagina op de Vriendenloterij-website te vinden en telefonisch annuleren leidt vaak tot wachttijden. Bovendien klagen nogal wat mensen over de moeite die het kost om de Vriendenloterij te overtuigen om uw deelname te stoppen. Ze zijn volhardend als het gaat om het behouden van jou als speler. Maar als je stand houdt, leidt dit uiteindelijk tot het gewenste resultaat; het opzeggen je deelname online bij de Vriendenloterij!

  7. ADMINISTRATIEKANTOOR KEI

    Nederland

    Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor dat gespecialiceerd is in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie, salaris administratie en fiscale dienstverlening. Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor voor het MKB, de ZZP’er, particulieren en starters Administratiekantoor KEI staat voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Als u op zoek bent naar een administratiekantoor dat eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd, dan is Administratiekantoor KEI de juiste partner voor u. Met deze website wil ik (potentiële) klanten vooral uitgebreid informeren en faciliteren op het gebied van administratie en belastingen. Graag nodig ik u uit om verder te lezen en te ontdekken wat ik voor u kan betekenen. Als u meer wilt weten of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

  8. ONLINESALARISKANTOOR

    Nederland

    de salarisadministratie zelf doen met de zekerheid van uitbesteden.Het Onlinesalariskantoor werkt volgens een uniek concept en is het enige kantoor in Nederland dat jouw salarisadministratie volledig geautomatiseerd verwerkt.Mutaties voor de salarisadministratie komen altijd via jou, de werkgever, nooit vanuit degene die de salarisadministratie verwerkt. Die mutaties moeten dus door jou verzameld worden en dan doorgegeven aan je salariskantoor. maar waarom dan niet diezelfde mutaties direct ingeven in plaats van door te geven aan het salariskantoor? Je krijgt toegang tot de online salarissoftware van het Onlinesalariskantoor en voert daar zelf je mutaties in. Wij richten jouw omgeving natuurlijk eerst voor je in zodat je over de juiste loon- en urencodes beschikt en zodat de juiste pensioenregelingen worden toegepast.Op een vaste dag van elke maand wordt automatisch de verloning opgestart, hiervan krijg je dan per e-mail een bericht zodat je precies weet wanneer de salarisdocumenten beschikbaar zijn.Je kunt dan vervolgens het SEPA betaalbestand downloaden wat je eenvoudig kunt inlezen bij jouw bank, de salarissen nooit meer foutief of te laat betaald.Daarnaast staan er allerlei rapportages direct online tot je beschikking, waar ook ter wereld en 24/7. De loonjournaalposten laten we natuurlijk automatisch inlezen in je boekhoudsoftware of die van jouw accountant en uiteraard worden de medewerkers automatisch op de hoogte gebracht wanneer de loonstroken beschikbaar staan.Natuu

  9. SUBADVIES

    Nederland

    Eén oplossing voor de hele organisatie Wij combineren data, IT & kennis om waarde te creëren voor organisaties binnen de Sociale Zekerheid. Dit om iedere onderneming van elk formaat efficiënter en optimaal te laten presteren op het gebied van Sociale Zekerheid. Dit door een betrouwbare en makkelijk te gebruiken software-oplossing gebaseerd op big-data. Door ons geavanceerde koppelplatform kunnen wij vrijwel ieder systeem koppelen, dit in combinatie met onze SaaS oplossingen zorgt ervoor dat we standaardoplossingen implementeren voor alle kernprocessen van zowel verzekeraars als pensioeninstellingen.

  10. PAVM

    Nederland

    In het kort Wij zijn specialist in vastgoedbeheer voor Verenigingen van Eigenaren en bieden hiervoor diensten aan op administratief, financieel en technisch vlak. Gedeeltelijk beheer, compleet beheer of een maatwerkvorm, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Onze missie Vastgoedeigenaren ontzorgen door actieve en constructieve begeleiding. Onze kernwaarden Elke beheerder biedt nagenoeg dezelfde diensten aan, u kunt dat ook van ons verwachten. Waar u daarnaast op kan rekenen is dat wij onze kernwaarden naleven, samengevat in de term BRONS. Deze waarden zijn voor ons het uitgangspunt voor de klantbediening. Betrokkenheid Wij hechten veel waarde aan persoonlijke bediening en willen de klant graag leren kennen. Goed luisteren en inleven in uw situatie vinden wij dan ook een vanzelfsprekendheid. Resultaatgerichtheid We doen wat we beloven, oftewel afspraak is afspraak. Wij denken mee en helpen actief om problemen op te lossen waar u tegenaan loopt. Optimaal resultaat is waar wij ons hard voor maken. Optimisme We zijn ras optimisten, in alle moeilijkheden zien wij mogelijkheden en gaan dan ook geen issue uit de weg. Nuchter We houden van simpel en met plezier zaken doen. We spreken daarbij een heldere taal met een lach, dat vinden wij belangrijk. Samenwerking Wij zoeken de klant actief op om de wederzijdse ervaringen te bespreken. In de periodieke bezoeken horen we graag wat u van ons vindt en wat wij mogelijk nog extra kunnen betekenen.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis