• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • call centers

Resultaten voor

Call centers

BelgiëAntwerpen en omgeving
  1. ACTIPHONE

    België

    Actiphone is een inbound contact center gespecialiseerd in een professionele beantwoording van inkomende telefoonoproepen voor grote bedrijven, KMO's en vrije beroepen. De mogelijkheden zijn onbeperkt: van een volledige outsourcing van uw telefoon- en communicatie-activiteiten, of eerder een scenario waarbij we enkel de lijnen overnemen wanneer uw diensten bijstand nodig hebben.

  2. AAC

    België

    AAC is gespecialiseerd in het behandelen van het dagdagelijks inkomend telefoonverkeer van bedrijven en vrije beroepen. AAC verzekert binnen Europa een zeer gepersonaliseerde telefoonservice voor meer dan 600 klanten. Een team van professionele, meertalige telefonisten beantwoordt de telefoon in uw naam, neemt nota, geeft informatie door of maakt indien gewenst afspraken. Dispatchingprocedures, op basis van door u op maat gemaakte scripts, worden strikt opgevolgd.

  3. UNIQUE

    België

    De kiem van Unique ligt in 1972. Gedurende meer dan 40 jaar heeft Unique haar weg getimmerd naar haar unieke positie van vandaag en heeft zich ontplooid tot een vaste waarde op de markt met HR diensten die verder gaan dan enkel uitzendarbeid. Vandaag telt het landelijk netwerk van Unique België ongeveer 40 vestigingen. Unique is ook actief in Nederland en Duitsland. We zijn in staat een perfecte job aan te bieden aan zowel pas afgestudeerden als meer ervaren mensen en tevens een zo een optimale service aan onze klanten in diverse sectoren te garanderen. Net omdat iedereen uniek is, koos Unique jaren geleden voor een meer ‘op maat gerichte aanpak' met gespecialiseerde divisies: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult en Unique Customer Care. Unique maakt deel uit van de Specialist Staffing van USG People, een divisie die een gamma flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat en call centers.