• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • congressen en conferenties

Resultaten voor

Congressen en conferenties

BelgiëAntwerpen en omgeving
  1. THE ROC

    België

    Vertrouw je volgende evenement toe aan The ROC en laat je verbazen. Wij geloven dat een evenement meer kan zijn dan louter een passieve ervaring. Des te meer aandacht je besteedt aan het totaalplaatje van creativiteit, een doordachte organisatie, weloverwogen doelstellingen en strategie, des te groter de kans dat jouw event ook na plaatsvinden nog lang blijft nazinderen en een kettingreactie in gang zet. Een event dat jouw bedrijf gunstig verandert, gedrag beïnvloedt en resultaten boekt, The ROC garandeert het jou. Laat jouw event het startschot zijn voor verandering binnen jouw bedrijf die je nog maanden en zelfs jaren later voelt.

  2. ANTWERP EXPO

    België

    Antwerp Expo biedt 22.120 m² infrastructuur en omvat: 4 recente tentoonstellingshallen met allerlei technische faciliteiten, een congres- en seminariecentrum met 6 moduleerbare en perfect uitgeruste zalen, 3 restaurants in de gebouwen zelf . Het gebouw heeft twee aparte ingangen zodat meerdere evenementen tegelijkertijd georganiseerd kunnen worden. In de omgeving van de hallen liggen 3.000 parkeerplaatsen. Elk jaar worden er meer dan 60 beurzen en evenveel vergaderingen, evenementen en conferenties georganiseerd: Rommelant, Bouw & Reno, Micro Mega Markt Computerbeurs, Fotografiebeurs, Muziekinstrumentenbeurs, Babydays, Tweedehands Motorhome Salon, Jobbeurs, Hobby en Creatief Salon, Bibac, …

  3. BTS TRAVEL SERVICES ANTWERPEN

    België

    BTS Travel Services Antwerpen is een reisspecialist en houdt zich bezig met het organiseren van uw privé zakenreizen en incentive reizen, vakantiereizen, conferenties, handelsmissies, congressen en meetings.

  4. RED FLOWERS

    België

    Red Flowers: fieldmanagement bij cateringactiviteiten. Red Flowers is al meer dan 20 jaar gespecialiseerd in fieldmanagement bij cateringactiviteiten – d.w.z. de volledige organisatie en coördinatie van zaalpersoneel bij recepties, diners, trouwfeesten, beurzen en andere evenementen. We werken samen met een honderdtal jonge medewerkers die op basis van hun voorkomen, klasse en tweetaligheid geselecteerd worden; zij worden opgeleid in KASTEEL DEN BRANDT. Red Flower-ploegen (onder leiding van een 'terreinverantwoordelijke') vertrekken steeds aan onze kantoren; zo wordt hun stiptheid, een verzorgd voorkomen en vervoer gegarandeerd: een grote zorg minder voor onze klanten! Bestellingen worden altijd schriftelijk bevestigd en gefactureerd. Het spreekt voor zich dat alle Red Flowers volledig in orde zijn met alle sociaalwettelijke (ook Dimona! ) voorschriften en verzekeringen.