• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • advies en diensten van directe marketing

Resultaten voor

Advies en diensten van directe marketing

BelgiëAntwerpen en omgevingDienstverlener
  1. MULTI-VALUE

    België

    Multi-Value: Verbeteren door meten & coaching Klantenloyaliteit verhogen en daardoor financiële resultaten verbeteren Grotere klantenloyaliteit Betere gemiddelde transactiewaarden Meer customer advocacy We helpen u bij het verschaffen van inzichten rond de tevredenheid van uw klanten en bouwen actieplannen om klantenloyaliteit te verhogen. Hierdoor verbetert de ervaring van uw klant doorheen alle customer touchpoints met betere financiële resultaten tot gevolg. Vraagt u weleens naar de mening van uw klanten? Concrete, aantrekkelijke vragenlijsten Social media integratie op POS Complaint management We plaatsen een kiosk voorzien van een tablet op uw verkooppunt en verzamelen zo in real-time klantengegevens. Waarom Multi-Value? Het versterken van de klantenbinding De gemiddelde besteding doen stijgen Meer promoters rond uw merk verzamelen Is uw business nationaal of internationaal? Spreekt u over clicks of bricks? De juiste ervaring aan uw klanten aanbieden is steeds het ultieme doel.

  2. CONTRAPUNT

    België

    Contrapunt Van verzinnen tot verzenden Direct marketing op maat van uw bedrijf. Zowel voor DM-advies als voor de complete mailhandling bent u bij ons aan het juiste adres. Ontdek ons aanbod op maat van uw bedrijf.

  3. THESE DAYS Y&R

    België

    These Days Y&R is een geïntegreerd communicatiebureau met een digitale kern. We bieden unieke tools en beschikken over expertise in merkpositionering (BrandAssetTMValuator), CRM, ROI en geavanceerd analyse- en campagnebeheer. Via het netwerk van de Young & Rubicam Group hebben we toegang tot kennis van meer dan 85 lokale bureaus in evenzoveel landen. Strategisch, creatief en resultaatgericht denken, dat is wat u van ons mag verwachten. Of de communicatie nu plaatsvindt via één enkel medium of via een geïntegreerde cross-mediacampagne, u kunt erop vertrouwen dat onze merkboodschap een digitale kern heeft. Online CRM, e-marketing, segmentering, community- en contentbeheer maken deel uit van de technieken die wij dagelijks toepassen bij het beheer van de relaties tussen merken en hun klanten of andere stakeholders, waarbij onze creatieve aanpak meerwaarde biedt en ons helpt uitstekende resultaten te bereiken.