• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • call centers

Resultaten voor

Call centers - Dienstverlener - België

BelgiëDienstverlener
  1. CALLEXCELL

    België

    Callexcell verzorgt de sales en service klantencontacten 24/7 via de kanalen van de klant (telefoon, email, chat). Gespecialiseerd in customer care en sales activiteiten, bieden wij meerwaarde en resultaat. Onze ambitie is niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. We denken mee met onze klanten en bieden een end-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen. Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit en toegevoegde waarde. Een flexibel en transparant partnership, daar gaan we voor. Callexcell hecht zeer veel belang aan haar bedrijfswaarden: - steeds zo klantgericht mogelijk werken. Bij ons komt de klant nog écht op de eerste plaats; - Ernaar streven om de beste kwaliteit te bieden aan onze klanten en dit in alles wat we doen; - Ons zo flexibel mogelijk opstellen voor al onze klanten: - De ambitie om te groeien tot het beste contactcenter van België, niet het grootste; - Altijd open en transparant communiceren naar onze klanten én naar onze medewerkers toe; - Continu uitkijken naar vernieuwingen binnen onze sector om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen verwennen

  2. MULTICOM

    België

    Al meer dan 15 jaar begeleiden onze call centers D Call en Multicom zijn partners bij de ontwikkeling van hun verkoopactiviteiten. Outbound- en inboundgesprekken vormen een speciaal beroep en wij stellen ervaren en mutlitalige telefonisten tot uw beschikking: Frans, Nederlands, Engels en Duits - om uw projecten tot een succes te maken. Onze partners komen uit de vier uithoeken van Europa: België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Engeland, … Wij beheren al deze operaties met telefonistes die 100% hun moedertaal beheersen. Naast ons call center biedt D-Call ook e-mail marketingcampagnes, SMS-marketing of data processing. D Call en Multicom zetten zich in voor onze klanten om zo goed mogelijk aan hun vereisten te voldoen. Het kwaliteitsysteem is niet alleen in overeenstemming met de norm ISO 9001/2008, maar ook ten aanzien van de verbetering van onze betrouwbaarheid, conformiteit en rendement.

  3. CERES GROUP

    België

    Ceres Group, dat gelegen is in het hart van Europa, tegenover de internationale luchthaven van Charleroi Brussel-Zuid, ontvangt u in een werkomgeving waar doeltreffendheid, toegankelijkheid en connectiviteit hand in hand gaan. Onze unieke structuur heeft als doel u te begeleiden tijdens het hele leven van uw bedrijf. Of u nu een starter bent, volop groeit, of langzaam bezig bent uw zaken op te bouwen, wij bieden u services met een hoge toegevoegde waarde, om u te helpen uw doelstellingen te bereiken. Ceres is in Charleroi, een business center, een loket voor uw bedrijf, een callcenter en een handelspartner om uw verkoopcijfers te boosten. De combinatie van deze elementen is uniek en zorgt voor een ware ondersteuning, welke activiteit of ambities u ook mocht hebben.

  4. THE RING RING COMPANY

    België

    RINGRING Verbeter uw Customer Experience met Stem, E-Mail en SMS notificaties! SMS Notificaties Waarschuw uw klanten met een geautomatiseerde en personaliseerbare SMS bij allerhande gebeurtenissen. Automatische Oproepen Verbeter uw ondernemingscommunicatie met geautomatiseerde stem oproepen. Transactionele Email Integreer transactionele e-mails naar uw eindklanten toe voor nauwkeurige communicatie en vlottere conversies. Cloud VxP Zorg voor een onberispelijke klantervaring op alle kanalen en bespaar kosten dankzij contact center software in de cloud. RingRing bedenkt, ontwikkelt en implementeert al uw applicaties voor SMS, IVR & APPS om de interactiviteit met uw doelpubliek te stimuleren. Op basis van onze knowhow en met behulp van spitstechnologie ontwikkelt RingRing oplossingen voor efficiënte, geoptimaliseerde communicatie met de klant. Daarvoor gebruiken we Interactive Voice Response (IVR) en sms-applicaties. We hechten bijzonder veel belang aan de relatie met onze klanten. Naargelang de vooraf bepaalde doelstellingen leveren we hen een service op maat of een (goedkopere) gestandaardiseerde versie. RingRing is actief in drie specifieke domeinen van de interactieve telefonie : 1. Geautomatiseerde telefonische applicaties ten dienste van bedrijven 2. Mobiele technologie, VOICE & SMS Notifications – cloud development op maat 3. Apps voor smartphones & tablets – Concept, ontwikkeling en publicatie

  5. RINGPHONE

    België

    Ringfoon heeft zich door de jaren heen geprofileerd als volwaardig telesecretariaat partner voor zowel de medische sector als naar bedrijven toe. Door onze ruime ervaring en ons uiterst professionele Online Agenda zijn we één van de koplopers op de Belgische markt. Onze operatoren zijn de hoofdreden van succes. Ze zijn allen vast in dienst - er wordt niet met interims of stagiaires gewerkt - professioneel, discreet en viertalig. Onze diensten : Ringfoon Telesecretariaat, TranScriptie van dictaten, Tarieven Telesecretariaat, Telefoon permanentie, B2B Telemarketing, Ringfoon Online Agenda, …

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. ACTIPHONE

    België

    Actiphone is een inbound contact center gespecialiseerd in een professionele beantwoording van inkomende telefoonoproepen voor grote bedrijven, KMO's en vrije beroepen. De mogelijkheden zijn onbeperkt: van een volledige outsourcing van uw telefoon- en communicatie-activiteiten, of eerder een scenario waarbij we enkel de lijnen overnemen wanneer uw diensten bijstand nodig hebben.

  2. AAC

    België

    AAC is gespecialiseerd in het behandelen van het dagdagelijks inkomend telefoonverkeer van bedrijven en vrije beroepen. AAC verzekert binnen Europa een zeer gepersonaliseerde telefoonservice voor meer dan 600 klanten. Een team van professionele, meertalige telefonisten beantwoordt de telefoon in uw naam, neemt nota, geeft informatie door of maakt indien gewenst afspraken. Dispatchingprocedures, op basis van door u op maat gemaakte scripts, worden strikt opgevolgd.

  3. IPG

    België

    IPG benut het hele scala van contactcenter diensten. Door de juiste combinatie van mensen en technologie brengen we elk project tot een succesvol einde. Hoe die combinatie er in de praktijk uitziet, is voor elk project en elk bedrijf verschillend. We creëren unieke oplossingen op maat van onze unieke klanten.

  4. BUY - AID

    België

    Commerciële fondsenwerving via contactcenter / call center.

  5. TRISCALL

    België

    Het bedrijf TRISCALL, is een Dienstverlener, en actief in de sector Adviesbureaus - marketing strategie. Het is tevens aanwezig in de sectoren Call centers, telemarketing, en Call centers. Het is gevestigd in Liege, België.

  1. T.GROUP

    België

    Het bedrijf T.GROUP, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren callcenterdiensten. Het is gevestigd in Bruxelles, België.

  2. UNIQUE

    België

    De kiem van Unique ligt in 1972. Gedurende meer dan 40 jaar heeft Unique haar weg getimmerd naar haar unieke positie van vandaag en heeft zich ontplooid tot een vaste waarde op de markt met HR diensten die verder gaan dan enkel uitzendarbeid. Vandaag telt het landelijk netwerk van Unique België ongeveer 40 vestigingen. Unique is ook actief in Nederland en Duitsland. We zijn in staat een perfecte job aan te bieden aan zowel pas afgestudeerden als meer ervaren mensen en tevens een zo een optimale service aan onze klanten in diverse sectoren te garanderen. Net omdat iedereen uniek is, koos Unique jaren geleden voor een meer ‘op maat gerichte aanpak' met gespecialiseerde divisies: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult en Unique Customer Care. Unique maakt deel uit van de Specialist Staffing van USG People, een divisie die een gamma flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat en call centers.