• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • vaten

Resultaten voor

Vaten

BelgiëHasselt en Limburg
  1. BAETEN FIJNKOST

    België

    Naast het grote assortiment in flessen, biedt Baeten ook een ruim assortiment topwijnen in roestvrij stalen vaten aan voor de grootverbruikers.

  2. MARLOU DRANKEN

    België

    Dranken : • bieren • waters • fruitsappen, limonades en frisdranken • zuivelproducten • versnaperingen • wijnen uit de ganse wereld • sterke dranken en likeuren • talrijke geschenkideeën Eigen Merken • Prik&tik waters, bruisend en natuur in bakken van 6x1L. • Prik&tik natuur in wegwerpverpakking van 6x1, 5L. en 24x0, 5L • Prik&tik limonades (citoen, lemon en sinaas) en cola • Prik&tik sinaasappelsap 6x1L. wegwerpverpakking • Prik&tik sinaasappelsap, appelsap en ACE in bakken van 6x1L. • Prik&tik pils in bakken van 24x25cl. • P&T jenever 1L. 30% vol. Porto • QUINTA DA CRUZ ROOD 75cl. • QUINTA DA CRUZ WIT 75cl. • Porto van 't vat RUBY 75cl.

  3. DE GREGORIO & PARTNERS

    België

    Wij willen onderzoek doen naar de architectuur haar functie, programma, techniciteit, budget, maar ook naar haar omgeving, haar roots en de relatie met de stedelijke identiteit. Kortom, onderzoek naar ‘samenhang’. Hoe onvolledig samenvattingen ook mogen zijn, we hebben toch maar een poging gedaan om onze ontwerpfilosofie samen te vatten in 10 basisprincipes. Het zijn als het ware tien werk-woorden waarmee we het denkproces omtrent een project willen stroomlijnen. Deze tien sleutelbegrippen staan niet los van elkaar, maar vormen a.h.w. zelf een verhaal, waarin het ene naar het andere leidt. Uiteindelijk kan het zelfs in een schema samengevat worden, rond de polen ‘Stedelijke identiteit’ en ‘Communicatie’; twee spillen met elk vier ‘spaken’. ‘Stedelijke identiteit’ is de rode draad in onze zoektocht naar de Stad. ‘Communicatie’ is essentieel om een zo breed mogelijk sociaal draagvlak te creëren. Vooral de publieke ruimte staat centraal.