• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • software voor het beheer van aankopen

Resultaten voor

Software voor het beheer van aankopen

BelgiëLeuven en Vlaams-Brabant
  1. KEYOFFICE

    België

    KeyOffice, ontworpen voor MKB en zelfstandige ondernemers, biedt de voornaamste functionaliteiten voor het dagelijkse beheer van uw onderneming binnen een vereenvoudigde, beveiligde en betaalbare Cloud applicatie. - Beheer van uw contacten (klanten, contactpersonen, direct-mail, enz.).- Opstelling en verzending van offertes, aanbiedingen, leveringsnota's en facturen in enkele seconden.- Beheer van uw inkopen (bestelbonnen, facturen).- Planning en facturering van uw werktijd.- Opvolging van ontvangen betalingen.- Beschikking over realtime en relevante statistieken (verkopen, marges, omzet, winst, kasmiddelen, klanten, leveranciers, enz.)- Gecentraliseerd beheer van documenten.- Online boekhouding: Uw boekhouder kan uw facturen en andere boekhoudkundige documenten in reële tijd beheren.- Responsief design: Ergonomie gericht op de bruikbaarheid op computers, tablets en smartphones.- Klantondersteuning: Invoer van gegevens in bulk, upgrade en aanpassing aan de onderneming.

Filters

Resultaten voor

Software voor het beheer van aankopen

Aantal resultaten

1 Onderneming

Type bedrijf