• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • mazen

Resultaten voor

Dienstverlener - Mazen

Dienstverlener
  1. VIP FACTORY

    Letland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf VIP FACTORY, is een Multi-Category, en actief in de sector Mode - stylisten. Het is tevens aanwezig in de sectoren Kleding - heren, Kleding - dames, Prêt-à-porter - dames, Import-export - textiel en kleding, Modelbouw, Kleding - heren, Kleding - dames, Prêt-à-porter - dames, en vervaardiging herenkleding. Het is gevestigd in Riga, Letland.

  2. SHENG'S GROUP ITALIA

    Italië

    Het bedrijf SHENG'S GROUP ITALIA, is een Dienstverlener, en actief in de sector Technische textielen. Het is tevens aanwezig in de sectoren stof met mazen, weefsel met schietspoel, productie van stoffen, en gesponnen draden. Het is gevestigd in Montemurlo, Italië.

  3. ROL-MET-BUD

    Polen

    Het bedrijf ROL-MET-BUD, is een Multi-Category, en actief in de sector Huishoudelijke artikelen - metaal. Het is tevens aanwezig in de sectoren prikkeldraad en ijzerhoudende metalen, spijkers, en strekmetaal met ronde mazen. Het is gevestigd in Lelis, Polen.

  4. LEROY SOMER

    Frankrijk

    LEROY-SOMER, internationale marktleider en specialist in aandrijfsystemen, ontwerpt en vervaardigt elektromotoren, motorreductoren en elektronische toerenregelaars. Dankzij ons breed productengamma zijn wij actief in een groot aantal verschillende industriële gebieden. Voor alle activiteiten waarvoor het nodig is een beweging over te brengen of elektrische energie te produceren, heeft LEROY SOMER een specifiek aanbod ontworpen. Deze expertise stelt ons in staat een ontwerp volgens bestek te bieden. De motoren van Leroy-Somer stellen u in staat uw productiviteit te verhogen en tegelijk energie te besparen en de levensduur van uw installaties te verlengen. Naast de verkoop van onze elektromotoren, verzorgt ons team van technici 24/7 overal in Frankrijk het onderhoud en het verhelpen van storingen op locatie. De mazen van ons netwerk (met gemiddeld een premium servicecenter om de 100 km) bevordert het voorkomen en het beheer van onvoorziene problemen.