• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • makelaardijen

Resultaten voor

Makelaardijen - Fabrikant Producent - Nederland

NederlandFabrikant/producent
  1. HOUSEVERTISING VASTGOEDMARKETING

    Nederland

    Van woningfotografie, plattegronden maar ook de ondersteuning bij de aanvraag van het energielabel, tot hoogtefotografie en een NEN 2580 meetrapport; HouseVertising is de one-stop-shop voor de makelaardij en vastgoedorganisaties. Met ons uitgebreide productaanbod hoeft u niet langer verschillende partijen in te schakelen om uw object optimaal te presenteren op funda en andere platformen. WONINGFOTOGRAFIE Goede woningfotografie is van cruciaal belang bij de presentatie van uw huis. Dat lijkt logisch, maar pakt in de praktijk vaak anders uit. Met goede woningfotografie bedoelen wij: kwalitatief hoogstaande foto’s, ruimtelijk beeld zonder vreemde vervormingen en realistische kleuren. NEN 2580 MEETRAPPORT Een accurate plattegrond is een voorwaarde voor een goede presentatie van uw woning. Met een NEN2580 Meetrapport toont u aan dat uw woning is ingemeten volgens de Nederlandse norm. HouseVertising beschikt over professioneel meetapparatuur waarmee we uw woning volgens de NEN2580 norm inmeten.

  2. VIRTUALTOURS.NL

    Nederland

    Een virtual tour met 360 graden foto's en video's geeft bezoekers van uw website een indrukwekkend en aantrekkelijk totaalbeeld, waarin zij vrijuit om zich heen kunnen kijken. Een virtual tour biedt interactie. In plaats van bezoekers te laten staren naar een plaatje, bepalen ze zelf wat ze bekijken, al dan niet in VR. Of het nou gaat om een modelwoning, een hotelkamer, een winkel, een bedrijfsruimte of een bouwplaats: virtual tours laten zien waar het om draait. Letterlijk! In vastgoed, bouw & makelaardij bijvoorbeeld, geven virtual tours een ruimtelijke indruk van een gebouw. Ze laten potentiële kopers binnenkijken, zonder drempels en zonder dat het tijd kost. Het vergroot de kans op een fysieke afspraak met kopers die werkelijk geïnteresseerd zijn. In horeca en toerisme verleiden virtual tours toekomstige gasten tot een de positieve keuze voor een bezoek of verblijf, via een aantrekkelijke en onderscheidende digitale presentatie. In de journalistiek tonen virtual tours het totaalbeeld in plaats van een beperkte beelduitsnede. Dat draagt bij aan een beter overzicht en begrip van complexe situaties. Virtual tours zijn dan ook bij uitstek geschikt voor educatieve doeleinden, zoals in musea of bezoekerscentra, op historische locaties of op scholen. Ze prikkelen de nieuwsgierigheid en stimuleren op die manier het leren. En in de retail of e-commerce helpen zij het vertrouwen te winnen van de consument, doordat ze fysieke winkellocaties laten zien.