• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • advies boekhouding

Resultaten voor

Advies boekhouding

NederlandUtrecht en omgeving, Den Haag, Zuid-Holland, Middelburg en Zeeland
  1. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  2. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  3. 1FINANCIAL

    Nederland

    Zoek jij een goede boekhouder in Utrecht? Bij ons kun je je boekhouding uitbesteden tegen een scherp vast maandtarief. Wil je ook je salarisadministratie of loonadministratie uitbesteden, dan ben je bij ons ook aan het juiste adres. Voor Belastingadvies kun je ook bij onze vakkundige boekhouders terecht. We zijn van alle markten thuis. De online boekhouders van ons administratiekantoor in Utrecht denken met jou mee in mogelijkheden en zorgen dat de financiële administratie alles een huis staat. Waarom een boekhouder in Utrecht? Het voordeel is dat ons administratiekantoor in Utrecht goed bereikbaar is voor wanneer je een afspraak met onze boekhouders wilt. Onze passie is om de administratie goed op orde te brengen en inzicht te bieden in jouw resultaten. Woon je in de buurt en zoek je een boekhouder in Utrecht, maak dan snel kennis met ons. Ook starters kunnen wij goed op weg helpen om zoveel mogelijk te kijken naar belastingvoordelen en advies te geven. Boekhouder Utrecht gezocht? Bij ons kun je terecht voor de volgende zaken: Financiële administratie - Boekhouding voor starters - Salarisadministratie - Loonadministratie - Jaarrekening laten maken - Deskundig advies - Inhuur administratief personeel

  4. DEN HARTOG ONDERSTEUNING

    Nederland

    FULL SERVICE ADMINISTRATIEKANTOOR UTRECHT Op zoek naar een administratiekantoor in regio Utrecht? Je bent ondernemer (zzp, eenmanszaak, vof of bv) en je wilt je concentreren op de zaken waar jij goed in bent? Je wilt geen omkijken meer naar bijvoorbeeld het juist voeren van je boekhouding, het tijdig indienen van je aangifte btw, het opmaken van je jaarcijfers en je aangifte inkomstenbelasting? Compleet ontzorgen Den Hartog Ondersteuning (administratiekantoor in regio Utrecht) neemt voor een vast maandbedrag al deze administratieve en belastingzaken bij jou uit handen. Wij boeken in, wij stellen de ob- en IB-aangifte voor je op en twee keer per jaar hebben we een voortgangsgesprek waarin wij jou adviseren over je administratie en belastingen. All-in pakket Ons administratiekantoor in de regio Utrecht verzorgd je totale administratie en belastingzaken. De facturen worden ingeboekt, wij stellen de belastingaangiftes (ob en IB) voor je op en 2 x per jaar hebben we een voortgangsadviesgesprek vanaf slechts € 72, 50 per maand (online administratiepakket). Advies en expertise Jij je corebusiness, wij jouw administratie en belastingzaken. Onze dienstverlening is erop gericht dat wij jou volledig ontzorgen op het gebied van administratie en belastingzaken. Graag adviseren wij jou, zodat je de focus houdt op jouw kernactiviteiten!

  5. QR ADMINISTRATIEKANTOOR EN BELASTINGADVIES

    Nederland

    Administratieve dienstverlening voor het MKB en ZZP. Verwerken van je boekhouding, fiscale aangiften, opstellen van jaarrekeningen. Begeleiden van startende ondernemers en ZZP ers. Hulp bij de wet DBA, opstellen van aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting omzetbelasting en loonbelasting. Fiscaal advies en training. Gouda, Rotterdam, Den Haag. Regio Zuid-Holland.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. ACTIUM ADMINISTRATIE EN BELASTINGEN

    Nederland

    Actium werkt actief met uw bedrijfsadministratie. Een goede administratie geeft u inzicht in uw winst en verlies positie. Een goede administratie geeft u in één oogopslag inzicht in uw solvabiliteit en investeringsruimte. Belangrijke parameters waarmee u succesvol kunt ondernemen. Daarom is het belangrijk een up to date administratie te hebben met duidelijke overzichten, kengetallen en percentages. U kunt uw administratie namelijk geheel of deels uitbesteden aan Actium. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de dagelijkse boekhouding in eigen beheer te houden, maar uw jaarrekening en het indienen van uw fiscale aangiften aan Actium over te laten. Alle opties zijn mogelijk. In een gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en wat Actium hierin voor u kan betekenen. Actium biedt u ook de mogelijkheid uw administratie online bij te houden. U verwerkt dan zelf uw financiële gegevens in het online boekhoudprogramma van Actium: CASHWeb. Via CASHWeb kan Actium op afstand rechtstreeks in uw administratie werken. U hoeft dan geen bestanden meer te mailen.

  2. GOEDOPORDE.NL

    Nederland

    Als administratiekantoor van de toekomst werken we middels online boekhouding waardoor je 70% tijd bespaart op je administratie. Tijd die je aan ondernemen kunt besteden! Digitaal je facturen en bonnen uploaden met je smartphone of tablet was nog niet eerder zo makkelijk! Door 24/7 realtime inzage kom je niet voor verrassingen te staan en kun je overal je administratie inzien. Je hebt alleen een internetverbinding nodig. Naast de administratie zorgen we ook voor tijdige aangiften en alle fiscale verplichtingen. En dit alles voor een vaste prijs per maand voor zowel zzp'ers als voor B.V.'s. Wij maken ondernemer makkelijker! Wil jij als ondernemer tijd besparen en bezig zijn met de leuke kanten van het ondernemen? Met ons hechte team kunnen wij je hiermee helpen! Persoonlijk contact en aandacht voor onze klanten staat hierbij hoog in het vaandel! Met meerdere vestigingen in Nederland zij wij je overal van dienst. Zorg ook dat jouw administratie op orde is. GoedOpOrde.nl - Financieel op orde!

  3. DENK FINANCIEEL

    Nederland

    Het bedrijf DENK FINANCIEEL, en actief in de sector Management Advies. Het is tevens aanwezig in de sectoren Bedrijfsadministratie, fiscale boekhouding, en Bedrijfsadministratie. Het is gevestigd in Schiedam, Nederland.

  4. FLANQ ACCOUNTANTS EN ADVISEURS

    Nederland

    Onder leiding van Frans van Lonkhuizen (AA) en Zilvester Zandstra (AA) staat ons team klaar om uw onderneming te ondersteunen op het gebied van accountancy, administratieve dienstverlening en fiscaal (advies) werk. Naast bovengenoemde activiteiten hebben we interim management specialisten in huis, inzetbaar in middelgrote ondernemingen en (semi-)overheidsinstellingen. De activiteiten van het accountantskantoor richten zich onder andere op: het samenstellen van jaarrekeningen en andere verantwoordingen; het verzorgen van de aangiften omzetbelasting en loonbelasting; het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting; het verzorgen van de loonadministraties van relaties met het bijbehorende arbeidsrecht; het begeleiden van relaties op financieel administratief gebied; het begeleiden van bedrijfsovernames, investeringsvraagstukken en financieringsaanvragen; overige advisering. Uit hoofde van deze functie zijn de accountants van FlanQ aangesloten bij het NBA. Daarnaast is FlanQ aangesloten bij het netwerk van Auxilium Adviesgroep (een adviesorgaan specifiek voor de accountancybranche).