• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • didactisch materiaal

Resultaten voor

Didactisch materiaal - Rusland

Rusland
  1. RDF GROUP LLC

    Rusland

    Royal Dress Forms (RDf) is een Russische fabrikant van hoogwaardige paspoppen en accessoires voor maatwerk sinds 2014. Elastische etalagepoppen zijn geschikt voor meerdere doeleinden en klanten.Het bijzondere aan de mannequins van RDf is dat ze goed samendrukbaar zijn, bestand zijn tegen schokken en vallen en perfect hun vorm behouden. kleding kan direct op de paspop worden gestreken.Het assortiment RDf omvat kleedvormen voor verschillende taken: Monica is een etalagepop waarmee u gemakkelijk papieren patronen voor kleding kunt maken; Penelope is een professionele superzachte etalagepop voor het maken van bustiers, lingerie en korsetten; Betty is een mannequin van halve grootte, geschikt voor cursussen in knippen en maatwerk; Richard is een heren etalagepop met schoudervullingen voor het maken van jassen en jacks.Etalagepoppen met een vaste hoogte en lichaamsbouw zijn ontworpen voor verschillende soorten lichaamsvormen.RDf biedt ook de productie van persoonlijke mannequins aan op basis van de lichaamsvorm van de klant.

  2. MAXLINK LINKEDIN MARKET ENTRY DIGITAL AGENCY

    Rusland

    ICBConnect is een wereldwijde B2B-verkoopversneller die bedrijven helpt de wereldmarkt te betreden en leadgeneratie voor IT-bedrijven, verkoop en promotie op LinkedIn uitvoert en LinkedIn-trainingen geeft. ICBConnect richt zich op versnelde toegang (in 3-4 maanden) tot regionale en wereldwijde markten, het vinden van potentiële klanten, partners en investeerders via LinkedIn-tools.De hoofdactiviteiten van het bedrijf omvatten: : positionering van bedrijven en professionals en versnelling van B2B sales op LinkedIn; Fortune 500 B2B-verkoopversnellingsprogramma; LinkedIn training en coaching voor medewerkers van klanten. Onze specialisten zullen u helpen uw doelgroep te bepalen en manieren om het op LinkedIn te vinden; scripts voor TA voorbereiden en presentaties verfijnen om aan de beperkingen van het platform te voldoen; zal u een wekelijks bijgewerkte lijst met contactpersonen van "opgewarmde" besluitvormers bezorgen; medewerkers van verkoop- en/of marketingafdelingen opleiden om zelfstandig en effectief te werken met behulp van LinkedIn-tools.