• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • klantgerichte trainingen

Resultaten voor

Klantgerichte trainingen - Import export

  1. J.D. NEUHAUS GMBH & CO. KG

    Duitsland

    Verified by europages badge

    In de vestiging in Witten produceert J.D. Neuhaus GmbH & Co. KG, met meer dan 200 medewerkers, pneumatisch en hydraulisch aangedreven hijswerktuigen en kraaninstallaties. Dankzij deze wereldwijd unieke specialisatie vormt J.D. Neuhaus niet alleen de kwaliteitsmaatstaf op dit gebied, maar is met klanten in meer dan 90 landen tevens wereldmarktleider. De producten onderscheiden zich met name doordat zij tegen explosies beschermd zelfs onder extreme toepassingen lasten tot 115 t continu en betrouwbaar verplaatsen. Voorbeelden hiervan zijn de olie- en gasproductie onder arctische temperaturen tot -45 °C, onder water uitgevoerde scheepsreparaties, de mijnbouw, de chemische industrie, de zware machinebouw en vele gebieden in de logistiek. Er wordt uitsluitend geproduceerd in de vestiging in Witten. Het brede productaanbod wordt afgerond met diensten als montage, inspectie, onderhoud en de algehele revisie van installaties alsmede trainingen voor klanten.

  2. KLANTEXPERIENCE

    Nederland

    Bent u ondernemer en heeft u klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan? Wilt u weten hoe beter contact met de klant en de gast kan bijdragen aan het behalen van meer resultaat? Wilt u een hogere klanttevredenheid of gasttevredenheid voor uw bedrijf? Wilt u dat uw klanten of gasten ambassadeurs worden voor uw bedrijf? Iedere dag weer heeft u en hebben uw medewerkers op verschillende manieren contact met klanten of gasten. U en uw medewerkers kunnen dagelijks het verschil maken. U en uw medewerkers kunnen er daadwerkelijk voor zorgen dat iedere klant of gast ambassadeur wordt voor uw bedrijf. Hier draait het om: - Tevreden klanten en gasten komen terug. - Het overtreffen van de verwachtingen van de klant en van de gast is het succes voor de toekomst voor u, uw medewerkers en uw bedrijf. - Wie goed doet, wie goed ontmoet. Klanten en gasten worden ambassadeurs voor het leven. Samen met u zorgen we ervoor dat u gehele onderneming klantvriendelijkheid en gastvrijheid uitstraalt. Samen bepalen we uw visie, missie en kernwaarden. Op basis daarvan bepalen we welk gedrag er hoort bij een klantvriendelijke en gastvrije organisatie. Hoe gaan we als medewerkers met elkaar om? en Hoe gaan we met onze klanten om? Als je het verschil op het gebied van klantvriendelijkheid en gastvrijheid maakt, maken klanten voor uw onderneming het verschil. Vanuit een duidelijke structuur en met de juiste strategie maken wij het verschil.

  3. MAARTEN STOFFERS, TRAINING EN COACHING

    Nederland

    Ik werk als trainer, coach en adviseur voor professionals, teamleiders en teams, met als specialisaties zorg en techniek. Mensen benaderen mij met vragen als: Hoe krijgen we de 'spirit' weer terug in ons team? Hoe gaan we om met de bezuinigingen en de onzekerheid die daarbij hoort? Hoe lossen we het 'oud zeer' op dat ons team heeft opgelopen? Hoe maken we beter gebruik van het potentieel dat in ons team aanwezig is? Hoe zorgen we dat mensen elkaar feedback durven te geven? Kun je onze teamleiders de belangrijkste managementvaardigheden aanleren? Hoe kunnen we ons time-management verbeteren? Hoe versterken we de relatie met onze klanten op een wederzijds prettige manier? Het doel is dat iedereen goed en prettig werkt. * Goed: klantgericht, zinvol, efficiënt en collegiaal * Prettig: plezierig, met voldoening en waardering. Ik geloof dat de wereld mooier wordt als iedereen investeert om goed en prettig samen te werken. Training, coaching en advies voor organisaties, teams en individuen. Diverse onderwerpen: Communicatie- en managementtrainingen. Teamtrainingen. Persoonlijke effectiviteit. Samenwerking. Timemanagement. Vaardigheden. Balans werk-privé. Zingeving. Onderhandelen. RET. Duurzame samenleving. Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Solliciteren. Adviesvaardigheden. Omgaan met lastig en agressief gedrag. Zelfvertrouwen vergroten.

  4. JONGKIND TRAINING & COACHING

    Nederland

    Wij verzorgen incompany training, workshops en coaching ter verbetering van de effectiviteit in professionele communicatie. Wij zetten onder meer Competentiemanagement en de Talenten Motivatie Analyse in voor optimaal resultaat.Het aanbod van Jongkind Training & Coaching bestaat uit: * Management; Praktisch leidinggeven, Resultaatgericht leidinggeven, Functionerings- en beoordelingsgesprekken, Coaching. * Persoonlijke ontwikkeling; Time management, Persoonlijke effectiviteit en assertiviteit, Professioneel presenteren, Effectief beïnvloeden. * Commercieel; Commerciële adviesvaardigheden, Acquisitie en commerciële vaardigheden, Netwerken, Resultaatgericht vakbeurs optreden, Debiteurenbeheer, Onderhandelen. * Klantgericht; Klantgerichtheid, Professioneel telefoneren, Monteur als ambassadeur, Patiëntgericht werken. * Communicatie; Teamtraining en feedback, Professioneel presenteren, Effectief beïnvloeden. * Agressie; Omgaan met agressie en BOT-training. Meer? Zie onze website.

  5. EXPERT ACADEMY

    België

    De opleiding, training en cursussen van Expert Academy bieden de mogelijkheid om snel, effectief en betaalbaar te kunnen inspelen op de steeds veranderende opleidingsbehoefte. Daarbij kan het beschikbare opleidingsbudget effectiever worden ingezet. Of het nu gaat om het weer opfrissen van kennis, het verankeren van inzichten of het ontwikkelen van nieuwe competenties, onze praktijkgerichte coaching en workshops beantwoorden aan de opleidingsbehoeften van competente werknemers. Onze opleidingen situeren zich in 4 domeinen. 1. COMMUNICATIE: Presentatie en spreken voor publiek, klantgericht schrijven, verbindend communiceren, moeilijke gesprekken voeren 2. LEIDERSCHAP & MANAGEMENT: Coachend leidinggeven, managementvaardigheden, teambuilding, people management, succesvol onderhandelen, vergadertechnieken 3. PERSOONLIJKE VAARDIGHEDEN: Time Management, Assertiviteit, Emotionele Intelligentie, Creatief denken 4. SALES & MARKETING: Verkooptraining, Internet Marketing, Succesvol Prospecteren, Personal Branding, Social Selling

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. GREATROADS

    Nederland

    GreatRoads levert trainingen en business development diensten voor organisaties die willen groeien en innoveren. GreatRoads helpt van business model strategie tot efficiënte groei activiteiten. De stijl is gebaseerd op ondernemerschap, lean-startup methode, klantgerichtheid en resultaat gedreven. Join a great road trip! Business DEVELOPMENT Hoe ontwikkel en lanceer je succesvol een nieuw product of dienst? Wij helpen met ervaring, ondernemerschap, lean-startup thinking en business development services. CUSTOMER EXPERIENCE Wat denken mijn klanten echt over ons product of service? Wij geven je het inzicht om je klanten de WOW factor te bezorgen zodat je kan leveren wat je klanten dolgraag willen hebben. CUSTOMER EXPERIENCE Wat denken mijn klanten echt over ons product of service? Wij geven je het inzicht om je klanten de WOW factor te bezorgen zodat je kan leveren wat je klanten dolgraag willen hebben. SALESFORCE DYNAMICS Hoe efficiënt zijn mijn sales en marketinginspanningen? Wij helpen met het bouwen en realiseren van succesvolle sales en marketingactiviteiten voor een extra boost.

  2. ZENIT

    België

    Onze missie: Organisaties begeleiden naar betere resultaten door het verhogen van motivatie, betrokkenheid, creativiteit en productiviteit. Training: Leiderschap & managementvaardigheden, time management, conflicthantering, klantgericht denken en handelen, strategisch account management, train de trainer, … Consultancy: Het meten van uw organisatiecultuur, het formuleren van missie & warden, het verbeteren van de interne communicatie, het begeleiden van veranderingsprocessen… Coaching: Het verbeteren van de individuele productiviteit.

  3. SCANTEC INDUSTRIES

    België

    Scantec Industries biedt een uitgebreid pakket analyse- en meettoestellen. Op basis van specifieke toepassingen, lastenboeken of studies bij u ter plaatse worden gebaseerd op de standaard-oplossingen, uitgebreid met op de markt beschikbare componenten, klant- en toepassingsgerichte oplossingen uitgewerkt.(Specialisatie, Training en opleiding, Conferentie Distributie, Voorraad, Plaatsing en indienstname, Calibratie, Onderhoud, Herstelling, Assemblage en productie). Meten is weten, indien voor elke meettaak de juiste specifieke oplossing geboden wordt. Dit is specialistenwerk. Dit is onze doelstelling. Mensen, gespecialiseerd in hun vakgebied, die luisteren en meedenken. Mensen die klantgerichte oplossingen uitwerken, gekoppeld aan correcte levering, professionele indienstname en zorgen voor een langdurige feilloze werking door gekwalificeerd onderhoud en indien nodig vakkundige herstelling. Scantec Industries : uw partner in veiligheid.

  4. IPV TRAINING EN ADVIES

    Nederland

    IPV is specialist in praktijkgerichte trainingen, opleidingen en leertrajecten die zich voornamelijk concentreren rond de thema's management, klantgerichtheid, verkopen, persoonlijke effectiviteit, communicatie en financiën en recht. Uw organisatie, uw uitdagingen en uw vraagstelling zijn voor ons leidend.