• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • marketing voor verzekeringen

Resultaten voor

Marketing voor verzekeringen - Import export

  1. EXCLU-MEDIA

    België

    Verified by europages badge

    Exclu-Media is specialized in the advertising. Advertising helps educate consumers about how your products or services help them and what your brand stands for. You can use ad campaigns to improve your brand building and generate a deeper understanding of your brand—from your company mission to the value of what you sell. Advertising has three main objectives: to inform, to persuade, and to remind. So, whenever you are creating an advert for your brand, make sure it services these three purposes.What are the four benefits of advertising? Main benefits of effective advertisements Increasing brand & products awareness. Standing out from the competition. Attracting current & potential customers. Educating your business customers. Increasing Sales Volume & ROI. Improving your brand positioning “image” Supporting other business operations. Advertising can increase sales by telling potential and current customers about your new product launches, special offers and improvements. Apart from reminding current customers about your business, advertising can also help to create or develop a distinctive brand for your business.

  2. AXIS

    België

    Axis is een uitzend- en selectiekantoor, gespecialiseerd in functies binnen de domeinen Banking, Verzekeringen, Asset & Wealth Management, Fund Administration, Boekhouding & Financiën, alsook in juridische functies. Wij hebben echter ook vacatures binnen Office Management, Human Resources en Marketing & Communication. Binnen al deze domeinen, biedt Axis een ruime waaier aan diensten, waaronder: selectie & recrutering, tijdelijke tewerkstelling of uitzendarbeid, outsourcing, payrolling, training, testen en Axis Background check.

  3. PROMECO

    België

    Promeco is met ruim twintig jaar ervaring een van de wereldwijde marktleiders op het vlak van het ontwerpen, produceren, verdelen en promoten van modeartikelen en tableware voor de detailhandel. De onderneming werd in 1995 in België opgericht door Karim Redjal en wendt al haar expertise op het vlak van de detailhandel aan om in samenwerking met wereldwijd gerenommeerde merken exclusieve topproducten te ontwerpen en te promoten en ze op die manier toegankelijk te maken voor het grote publiek. Sinds haar oprichting voerde Promeco met succes al ruim 3000 getrouwheidscampagnes uit. Dankzij haar verwezenlijkingen heeft de onderneming een uitgebreide klantenkring opgebouwd en nauwe partnerschappen opgestart met bedrijven overal ter wereld, die ze helpt hun verkoop uit te breiden en zich te verzekeren van de trouw van hun klanten. Onze creatieve teams werken rechtstreeks samen met de stylingbureaus van de merken waarvoor ze producten ontwikkelen. Bevoorrecht overleg met hen maakt het onze designers mogelijk om unieke collecties uit te werken die perfect aansluiten bij hun imago. Dankzij haar kennis van de markt en de detailhandelkanalen biedt Promeco een globale aanpak, van het ontwerp van producten, controle van de fabricage, plaatsing, marketing (verpakkingen, reclame in de verkooppunten, …), communicatie (e-mailcampagnes, actiewebsites, …) tot het opzetten van getrouwheidsacties die de verkoop stimuleren.

  4. HESPRESS

    Frankrijk

    Het bedrijf HESPRESS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Direct marketing - adviesbureaus. Het is tevens aanwezig in de sectoren advies boekhouding, en verzekering. Het is gevestigd in Bondy, Frankrijk.

  5. CAPITAL MARKETING

    Verenigd Koninkrijk