• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • revisies administratie en boekhouding

Resultaten voor

Revisies administratie en boekhouding - Nederland

Nederland
  1. MICHELS ADMINISTRATIE EN BELASTINGADVIES

    Nederland

    Michels Administratie & Belastingadvies streeft na hoogwaardige service te verlenen. Dit doen wij door je optimaal te ondersteunen bij het verwerken van de administratie. Wij nemen dit geheel of gedeeltelijk voor onze rekening. Bovendien kan je met al je vragen over de administratie bij ons terecht. Ons team bestaat uit hoog opgeleide medewerkers en wij beschikken over specialistische kennis op het gebied van administratie in de breedste zin van het woord.

  2. SCHREUDER ADMINISTRATIE & BOEKHOUDING

    Nederland

    Administratiekantoor, boekhouder en belastingconsulent.

  3. ADMINISTRATIEKANTOOR RAAD

    Nederland

    Administratiekantoor RAAD, uw vertrouwde partner uit Montferland voor uw financiele administratie, salarisadministratie en VVE beheer.

  4. COMMANDEUR ACCOUNTANTS & ADVISEURS

    Nederland

    Commandeur Accountants en adviseurs. Voor administratieve, accountancy, financiële en fiscale vraagstukken. Competent en betrouwbaar.

  5. ACTIUM ADMINISTRATIE EN BELASTINGEN

    Nederland

    Actium werkt actief met uw bedrijfsadministratie. Een goede administratie geeft u inzicht in uw winst en verlies positie. Een goede administratie geeft u in één oogopslag inzicht in uw solvabiliteit en investeringsruimte. Belangrijke parameters waarmee u succesvol kunt ondernemen. Daarom is het belangrijk een up to date administratie te hebben met duidelijke overzichten, kengetallen en percentages. U kunt uw administratie namelijk geheel of deels uitbesteden aan Actium. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de dagelijkse boekhouding in eigen beheer te houden, maar uw jaarrekening en het indienen van uw fiscale aangiften aan Actium over te laten. Alle opties zijn mogelijk. In een gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en wat Actium hierin voor u kan betekenen. Actium biedt u ook de mogelijkheid uw administratie online bij te houden. U verwerkt dan zelf uw financiële gegevens in het online boekhoudprogramma van Actium: CASHWeb. Via CASHWeb kan Actium op afstand rechtstreeks in uw administratie werken. U hoeft dan geen bestanden meer te mailen.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. RNA RECHT NAAST ADMINISTRATIE

    Nederland

    RNA is een administratiekantoor en juridisch advieskantoor in één. Als ondernemer heb je vanaf nu nog maar één aanspreekpunt. RNA begeleidt ondernemers met de administratie, financiële organisatie en bij juridische geschillen. Ook adviseert RNA op juridisch en fiscaal gebied.

  2. EXTERNE VERSLAGGEVING

    Nederland

    Op externeverslaggeving.nl kunnen gebruikers algemene informatie vinden over de jaarrekening. Daarnaast vindt de gebruiker de regelgeving op basis van BW 2 Titel 9 ten behoeve van het opstellen van de jaarrekening. Diverse onderwerpen komen aan bod, zoals de jaarrekeningprincipes, consolideren, joint ventures, moedermaatschappijen, balans, winst- en verliesrekening, kasstroomoverzicht en vele andere jaarrekeningposten. Jaarrekeningen worden opgesteld onder toepassing van een verslaggevingsstelsel. De jaarrekening geeft  informatie aan de shareholders over de financiële positie de wijzigingen van de financiële positie en de behaalde resultaten, waarmee de gebruiker van de jaarrekening op basis van de verstrekte informatie bepaalde economische beslissingen kan nemen. Het is daarom van belang dat met de verschillende informatiebehoeften van de gebruikers van de jaarrekening worden behartigd in de wijze waarop de informatieverstrekking plaatsvindt. De jaarrekening kent verschillende belanghebbende te weten de eigenaren (of beleggers), de werknemers, vreemd vermogen verschaffers, leveranciers of afnemers, de overheid en ook de direct omgeving van de onderneming. Dit kan bijvoorbeeld zijn een omwonende die geïnteresseerd is in de milieu zaken die spelen bij een bepaalde onderneming.

  3. LINZE VEENSTRA

    Nederland

    Op zoek naar een accountancy? Linze Veenstra is gespecialiseerd in boekhouding en alle fiscale aspecten van een onderneming. Bezoek de website voor meer informatie.

  4. WERK VAN ERK

    Nederland

    Het bedrijf WERK VAN ERK, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren Boekhouder, Boekhouding, Administratie, en Aangifte inkomstenbelasting. Het is gevestigd in Streefkerk, Nederland.

  5. GOEDOPORDE.NL

    Nederland

    Als administratiekantoor van de toekomst werken we middels online boekhouding waardoor je 70% tijd bespaart op je administratie. Tijd die je aan ondernemen kunt besteden! Digitaal je facturen en bonnen uploaden met je smartphone of tablet was nog niet eerder zo makkelijk! Door 24/7 realtime inzage kom je niet voor verrassingen te staan en kun je overal je administratie inzien. Je hebt alleen een internetverbinding nodig. Naast de administratie zorgen we ook voor tijdige aangiften en alle fiscale verplichtingen. En dit alles voor een vaste prijs per maand voor zowel zzp'ers als voor B.V.'s. Wij maken ondernemer makkelijker! Wil jij als ondernemer tijd besparen en bezig zijn met de leuke kanten van het ondernemen? Met ons hechte team kunnen wij je hiermee helpen! Persoonlijk contact en aandacht voor onze klanten staat hierbij hoog in het vaandel! Met meerdere vestigingen in Nederland zij wij je overal van dienst. Zorg ook dat jouw administratie op orde is. GoedOpOrde.nl - Financieel op orde!

  1. HELMER FINANCE B.V.

    Nederland

    Het bedrijf HELMER FINANCE B.V., is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren boekhouding, administratie, belastingadvies, en aangifte omzetbelasting. Het is gevestigd in Apeldoorn, Nederland.

  2. BVTT ADMINISTRATIE

    Nederland

    BvtT Administratie is een administratiekantoor voor verzorging van boekhoudingen en belastingaangifte en de daarbij behorende zaken speciaal gericht op het gebied van het MKB en zelfstandige ondernemers.

  1. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  2. GAD

    Nederland

    GAD verzorgt zakelijke ondersteuning: boekhouding, administratie, voorraadbeheer, webdesign en financiële dienstverlening op maat; in het bijzonder voor eenmanszaken, ZZP-ers en (startende) ondernemers.

  3. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  4. AT THE PROMISE

    Nederland

    Bent u op zoek naar een Administratiekantoor of Boekhouder in Groningen? 
 At The Promise uw Boekhouder in Groningen helpt u op praktische en effectieve wijze, een goede administratie en boekhouding op te zetten en bij te houden, voor een eerlijke vaste prijs per maand. Een goede administratie is een voorwaarde voor een doelgerichte bedrijfsvoering. Hiertoe streeft Administratiekantoor At The Promise naar een goede relatie met u en uw onderneming.

  5. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  6. KROEKGROUP

    Nederland

    Welkom, Bij ons boekhoudkantoor Kroek&kroek Finance and Real Estate. Uw boekhouding is onze zorg! Ook voor adviezen immigratie Duitsland en Real Estate regio Emmen, Coevorden, Meppel, Hoogeveen

  7. LANGEVELD TOTAAL

    Nederland

    Langeveld Totaal is opgericht om startende ondernemers te helpen door persoonlijke hulp, heldere communicatie, flexibele werktijden en complete administratie aan te bieden tegen zeer lage prijzen. Zo wordt je administratie uitbesteden betaalbaar en zit je niet met vragen. Hierdoor heb je een hele last minder en kan je doen waar je goed in bent.

  8. BELASTINGADVIES DRENTHE

    Nederland

    Belastingadvies Drenthe is uw belastingadviseur in Emmen en provincie Drenthe. Ons administratiekantoor kan u bijstaan in diverse onderdelen van de boekhouding, salarisadministratie en andere belastingzaken. Van ZZP tot particulier en MKB. Belastingadvies Drenthe heeft al diverse klanten in stadia van het ondernemerschap kunnen ondersteunen in boekhouding en administratie. Of u nu slechts een deel van uw administratie uit handen wilt geven of een complete boekhouder wilt inschakelen om orde op zaken te stellen. Belastingadvies Drenthe is uw partner voor belastingaangiften, erfbelasting, het aanvragen van toeslagen of het omzetten van rechtsvormen zoals uw eenmanszaak omzetten naar BV. Waar u ook hulp bij nodig heeft, als uw belastingadviseur in Drenthe helpen we u graag verder om te groeien! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ervaar wat een boekhouder in Emmen voor u kan betekenen.

  1. DEN HARTOG ONDERSTEUNING

    Nederland

    FULL SERVICE ADMINISTRATIEKANTOOR UTRECHT Op zoek naar een administratiekantoor in regio Utrecht? Je bent ondernemer (zzp, eenmanszaak, vof of bv) en je wilt je concentreren op de zaken waar jij goed in bent? Je wilt geen omkijken meer naar bijvoorbeeld het juist voeren van je boekhouding, het tijdig indienen van je aangifte btw, het opmaken van je jaarcijfers en je aangifte inkomstenbelasting? Compleet ontzorgen Den Hartog Ondersteuning (administratiekantoor in regio Utrecht) neemt voor een vast maandbedrag al deze administratieve en belastingzaken bij jou uit handen. Wij boeken in, wij stellen de ob- en IB-aangifte voor je op en twee keer per jaar hebben we een voortgangsgesprek waarin wij jou adviseren over je administratie en belastingen. All-in pakket Ons administratiekantoor in de regio Utrecht verzorgd je totale administratie en belastingzaken. De facturen worden ingeboekt, wij stellen de belastingaangiftes (ob en IB) voor je op en 2 x per jaar hebben we een voortgangsadviesgesprek vanaf slechts € 72, 50 per maand (online administratiepakket). Advies en expertise Jij je corebusiness, wij jouw administratie en belastingzaken. Onze dienstverlening is erop gericht dat wij jou volledig ontzorgen op het gebied van administratie en belastingzaken. Graag adviseren wij jou, zodat je de focus houdt op jouw kernactiviteiten!

  2. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  3. DANHOF FINANCE

    Nederland

    Danhof Finance is de ZZP boekhouder van Leeuwarden. Het administratiekantoor voor betaalbare boekhoudservices en ondersteuning. Bij Danhof kunt u tevens terecht voor hulp bij uw boekhouding en begeleiding bij het beheren van uw financiën. Zowel voor privé als uw onderneming bent u aan het juiste adres. Heeft u behoefte aan ondersteuning bij uw aangiftes voor BTW of inkomstenbelasting dan nodig ik u graag uit om contact op te nemen.

  4. VOOGD ADMINISTRATIEVE DIENSTVERLENING BV

    Nederland

    Dé boekhouder voor zzp en mkb Voogd Administratieve Dienstverlening BV is hét administratiekantoor voor de zzp-er en mkb-er. Als ondernemer wil je natuurlijk met maar 1 ding bezig zijn: Het werken aan groei en verbetering van jouw onderneming. De administratie die hierbij komt kijken is vaak tijdrovend en houdt je van het werk waar je daadwerkelijk mee bezig wil zijn. Voor een vast bedrag per maand kun je jouw administratie aan ons uitbesteden. Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kom je niet voor onverwachte kosten te staan. Met onze moderne software heb je altijd inzicht in hoe jouw onderneming er voor staat. Facturen komen direct in jouw boekhouding en inkoopfacturen zijn op diverse manieren aan te leveren, zoals bijvoorbeeld via de Yuki App! Zo is de boekhouding altijd up-to-date en hebben wij alle informatie die we moeten hebben om contactmomenten met jou nog belangrijker te maken. Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor!

  5. VAN MEIJL FRERIKS

    Nederland

    ZZP administratiekantoor van Meijl Freriks, gevestigd in omgeving Eindhoven, Helmond en Tilburg is gespecialiseerd in onder andere het samenstellen, beoordelen en analyseren van jaarrekeningen, het verzorgen van salarisadministraties en de advisering van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en ZZP-ers op het gebied van administraties, bedrijfseconomische- en fiscale aangelegenheden. Niet alleen voor ondersteuning bij of vragen over het voeren van de administratie kunt u bij ons aankloppen, maar ook voor uw diverse belastingaangiften kunt u bij ons terecht. Voor het opstellen van begrotingen, ondernemersplannen, financieringsvraagstukken, liquiditeitsprognoses en accountantsverklaringen bent u bij ons ook aan het juiste adres. Wij zijn er voor zowel de gevestigde ondernemer als voor de startende ondernemer.Van Meijl Freriks beschikt over een netwerk met onafhankelijke adviseurs van uiteenlopende disciplines, zoals advocaten, accountants, fiscaal juristen en notarissen die kunnen worden ingezet indien dit nodig blijkt. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid om onze cliënten op alle gebieden te adviseren, zonder dat onze tarieven belast zijn met hoge overheadkosten. Zo creëren we ook voor de ZZP-ers een ideale samenstelling zodat de totale kosten binnen het bekende ZZP pakket blijft.Met onze vaste kern van medewerkers bieden wij onze cliënten een persoonlijke-, informele en deskundige begeleiding. Onze kring van cliënten bevindt zich in de regio Midden en Oost Brabant

  6. MATCH AND FLOW B.V.

    Nederland

    Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van de administratie, de belasting aangiften en andere bijkomende administratieve zaken voor zowel de MKB-ondernemer, als voor de particulier.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor uw verzorgen: -Het opzetten en verzorgen van uw financiële administratie-Opstellen van de jaarrekeningen-Diverse belastingaangiften-Salarisadministratie-Begeleiding startende ondernemerEen persoonlijke benadering en een praktijkgerichte advisering met een goede prijs/kwaliteitsverhouding is voor ons een belangrijk uitgangspunt. Daarnaast is het voor u fijn als u een deskundig en betrouwbaar contactpersoon heeft in de vorm van een administratiekantoor dat heldere en duidelijke taal spreekt over uw administratie en belastingzaken.

  7. VAN LOON ACCOUNTANTS

    Nederland

    Klein, maar met de kracht van een groot accountantskantoor. Bij ons bent u verzekerd van een persoonlijke service en een doelgerichte aanpak! Doordat wij samenwerken met specialisten uit verschillende vakgebieden hebben wij altijd de expertise in huis die u nodig heeft. Hierdoor zijn wij onafhankelijk en kunnen wij kijken welke deskundige het beste bij u en uw vraagstuk past. In de loop der jaren hebben wij een groot netwerk van specialisten opgebouwd waarbij u kunt denken aan specialisten met specifieke expertise in onder andere fiscaliteit, juridisch­­, notarieel, pensioen, subsidie, financiering, verzekeringen. Wij adviseren en begeleiden ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, maar ook ZZP-ers, startende ondernemers en particulieren. Wij zijn dan ook in diverse branches actief. Tot onze veelzijdige klantenkring kunnen wij bedrijven rekenen die werkzaam zijn in de medische sector, reclame- en marketingwereld, de bouw- en metaalsector, de automotive branche, groothandel, alle soorten dienstverlenende bedrijven, maar ook pensioen-, stamrecht- en vermogensvennootschappen.

  8. FINWOO BOOKKEEPING & TAX

    Nederland

    Het bedrijf FINWOO BOOKKEEPING & TAX, is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren financieel analyse-advies, boekhouders, en online administratie. Het is gevestigd in Amsterdam, Nederland.

  9. PLANMASTERS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVISEURS

    Nederland

    Bij Planmasters Administratie & Belastingadviseurs bent u als MKB'er of ZZP'er op het juiste adres voor o.a. uw boekhouding, jaarrekeningen, loonadministratie en belastingadministratie. Alles voor een vaste prijs en een eigen contactpersoon. Wilt u als ondernemer advies? Ook dan bent u bij Planmasters aan het juiste adres! Voor beginnende ondernemers bieden wij de unieke startersbegeleiding van Planmasters aan. Planmasters helpt u op de goede weg met onze startersbegeleiding en kan u optimaal informeren over de kansen maar ook de risico’s van het ondernemerschap. Planmasters geeft starters daarbij een extra steuntje in de rug door het 1e jaar 25% starterskorting te geven op alle diensten. --------------------------------------------- Waarschijnlijk laat u uw boekhouding verzorgen en/of controleren door een boekhouder, maar misschien heeft u twijfels of dit wel goed gebeurt? Wij begrijpen dat niet elke ondernemer naast de dagelijkse werkzaamheden nog tijd over heeft om zich te verdiepen in het werk van de boekhouder. Daarom bieden wij u nu vrijblijvend een gratis Second Opinion aan waarbij wij de jaarrekeningen en de aangiften inkomstenbelasting van de laatste drie jaar controleren. Zo bekijken we of al uw fiscale voordelen optimaal benut worden.

  10. DIRECT FINANCIAL CONTROL

    Nederland

    Onze activiteiten bestaan naast het opzetten, begeleiden, verzorgen en controleren van uw financiële administratie en jaarrekening in de cloud, eveneens het verzorgen van de diverse controlling activiteiten en analyse rapportages. Het verzorgen van de loonadministratie en fiscale aangiftes behoren eveneens tot de dienstverlening, in samenwerking met partners. Onze dienstverlening is gericht op MKB startende, bestaande en tevens internationale ondernemers in de verschillende bedrijfstakken in de omgeving Haarlemmermeer + Schiphol, Amsterdam en omstreken. Om uw onderneming goed te kunnen sturen zijn managementrapportages van belang die ten alle tijden beschikbaar zijn via online applicaties. Naast het realiseren van diverse standaard financiële rapportages en dashboards (omzet, kosten, winst, liquiditeiten) biedt Direct Financial Control diverse controlling activiteiten aan. Voor het voeren van de administratie maken wij gebruik van Exact Online. Aan Exact Online kunnen veel systemen en applicaties gekoppeld worden, zoals CRM systemen, banken, kassasystemen, webshops. Verdere features zoals online facturatie en loonadministratie. Wij bieden een aantal mogelijkheden aan om samen uw administratie te doen. Is uw bedrijf verplicht een jaarrekening op te stellen, dan kan Direct Financial Control u helpen met de vervaardiging van het rapport. Eveneens geheel kant en klaar dossier maken voor de accountant inclusief de nodige specificaties, audit trail en controle