• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • revisies administratie en boekhouding

Resultaten voor

Revisies administratie en boekhouding

NederlandUtrecht en omgeving, Den Haag, Zuid-Holland, Middelburg en Zeeland
  1. MICHELS ADMINISTRATIE EN BELASTINGADVIES

    Nederland

    Michels Administratie & Belastingadvies streeft na hoogwaardige service te verlenen. Dit doen wij door je optimaal te ondersteunen bij het verwerken van de administratie. Wij nemen dit geheel of gedeeltelijk voor onze rekening. Bovendien kan je met al je vragen over de administratie bij ons terecht. Ons team bestaat uit hoog opgeleide medewerkers en wij beschikken over specialistische kennis op het gebied van administratie in de breedste zin van het woord.

  2. GAD

    Nederland

    GAD verzorgt zakelijke ondersteuning: boekhouding, administratie, voorraadbeheer, webdesign en financiële dienstverlening op maat; in het bijzonder voor eenmanszaken, ZZP-ers en (startende) ondernemers.

  3. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  4. ACTIUM ADMINISTRATIE EN BELASTINGEN

    Nederland

    Actium werkt actief met uw bedrijfsadministratie. Een goede administratie geeft u inzicht in uw winst en verlies positie. Een goede administratie geeft u in één oogopslag inzicht in uw solvabiliteit en investeringsruimte. Belangrijke parameters waarmee u succesvol kunt ondernemen. Daarom is het belangrijk een up to date administratie te hebben met duidelijke overzichten, kengetallen en percentages. U kunt uw administratie namelijk geheel of deels uitbesteden aan Actium. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de dagelijkse boekhouding in eigen beheer te houden, maar uw jaarrekening en het indienen van uw fiscale aangiften aan Actium over te laten. Alle opties zijn mogelijk. In een gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en wat Actium hierin voor u kan betekenen. Actium biedt u ook de mogelijkheid uw administratie online bij te houden. U verwerkt dan zelf uw financiële gegevens in het online boekhoudprogramma van Actium: CASHWeb. Via CASHWeb kan Actium op afstand rechtstreeks in uw administratie werken. U hoeft dan geen bestanden meer te mailen.

  5. WERK VAN ERK

    Nederland

    Het bedrijf WERK VAN ERK, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren Boekhouder, Boekhouding, Administratie, en Aangifte inkomstenbelasting. Het is gevestigd in Streefkerk, Nederland.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. RNA RECHT NAAST ADMINISTRATIE

    Nederland

    RNA is een administratiekantoor en juridisch advieskantoor in één. Als ondernemer heb je vanaf nu nog maar één aanspreekpunt. RNA begeleidt ondernemers met de administratie, financiële organisatie en bij juridische geschillen. Ook adviseert RNA op juridisch en fiscaal gebied.

  2. GOEDOPORDE.NL

    Nederland

    Als administratiekantoor van de toekomst werken we middels online boekhouding waardoor je 70% tijd bespaart op je administratie. Tijd die je aan ondernemen kunt besteden! Digitaal je facturen en bonnen uploaden met je smartphone of tablet was nog niet eerder zo makkelijk! Door 24/7 realtime inzage kom je niet voor verrassingen te staan en kun je overal je administratie inzien. Je hebt alleen een internetverbinding nodig. Naast de administratie zorgen we ook voor tijdige aangiften en alle fiscale verplichtingen. En dit alles voor een vaste prijs per maand voor zowel zzp'ers als voor B.V.'s. Wij maken ondernemer makkelijker! Wil jij als ondernemer tijd besparen en bezig zijn met de leuke kanten van het ondernemen? Met ons hechte team kunnen wij je hiermee helpen! Persoonlijk contact en aandacht voor onze klanten staat hierbij hoog in het vaandel! Met meerdere vestigingen in Nederland zij wij je overal van dienst. Zorg ook dat jouw administratie op orde is. GoedOpOrde.nl - Financieel op orde!

  3. LANGEVELD TOTAAL

    Nederland

    Langeveld Totaal is opgericht om startende ondernemers te helpen door persoonlijke hulp, heldere communicatie, flexibele werktijden en complete administratie aan te bieden tegen zeer lage prijzen. Zo wordt je administratie uitbesteden betaalbaar en zit je niet met vragen. Hierdoor heb je een hele last minder en kan je doen waar je goed in bent.

  4. MATCH AND FLOW B.V.

    Nederland

    Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van de administratie, de belasting aangiften en andere bijkomende administratieve zaken voor zowel de MKB-ondernemer, als voor de particulier.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor uw verzorgen: -Het opzetten en verzorgen van uw financiële administratie-Opstellen van de jaarrekeningen-Diverse belastingaangiften-Salarisadministratie-Begeleiding startende ondernemerEen persoonlijke benadering en een praktijkgerichte advisering met een goede prijs/kwaliteitsverhouding is voor ons een belangrijk uitgangspunt. Daarnaast is het voor u fijn als u een deskundig en betrouwbaar contactpersoon heeft in de vorm van een administratiekantoor dat heldere en duidelijke taal spreekt over uw administratie en belastingzaken.

  5. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  1. DEN HARTOG ONDERSTEUNING

    Nederland

    FULL SERVICE ADMINISTRATIEKANTOOR UTRECHT Op zoek naar een administratiekantoor in regio Utrecht? Je bent ondernemer (zzp, eenmanszaak, vof of bv) en je wilt je concentreren op de zaken waar jij goed in bent? Je wilt geen omkijken meer naar bijvoorbeeld het juist voeren van je boekhouding, het tijdig indienen van je aangifte btw, het opmaken van je jaarcijfers en je aangifte inkomstenbelasting? Compleet ontzorgen Den Hartog Ondersteuning (administratiekantoor in regio Utrecht) neemt voor een vast maandbedrag al deze administratieve en belastingzaken bij jou uit handen. Wij boeken in, wij stellen de ob- en IB-aangifte voor je op en twee keer per jaar hebben we een voortgangsgesprek waarin wij jou adviseren over je administratie en belastingen. All-in pakket Ons administratiekantoor in de regio Utrecht verzorgd je totale administratie en belastingzaken. De facturen worden ingeboekt, wij stellen de belastingaangiftes (ob en IB) voor je op en 2 x per jaar hebben we een voortgangsadviesgesprek vanaf slechts € 72, 50 per maand (online administratiepakket). Advies en expertise Jij je corebusiness, wij jouw administratie en belastingzaken. Onze dienstverlening is erop gericht dat wij jou volledig ontzorgen op het gebied van administratie en belastingzaken. Graag adviseren wij jou, zodat je de focus houdt op jouw kernactiviteiten!